AndroidHealthClinic

Powerlift wedstrijden

nu zaterdag BDFPF in FLorennes

in het najaar met IPF:
- Vlaamse kampioenschappen (is nodig om te kwalificeren voor Belgisch)
- Belgische kampioenschappen

oh ja:

zaterdag: -90
in het najaar: -100 :D

als ik blessurevrij blijf en niet teveel kracht verlies tijdens mijn cut, dan doe ik eind van het jaar iets. Zal in ieder geval bij GPC België zijn.

• Topic Starter Topic Starter
nu zaterdag BDFPF in FLorennes

in het najaar met IPF:
- Vlaamse kampioenschappen (is nodig om te kwalificeren voor Belgisch)
- Belgische kampioenschappen

oh ja:

Succes zaterdag dan:).

zaterdag: -90
in het najaar: -100 :D

lol:D

als ik blessurevrij blijf en niet teveel kracht verlies tijdens mijn cut, dan doe ik eind van het jaar iets. Zal in ieder geval bij GPC België zijn.

Voor de rest nog geen idee in welke klasse en wat je wilt gaan presteren?

Als alles goed gaat het Vlaams Kampioenschap & Belgisch Kampioenschap bij de IPF in de -110kg klasse bij de sub-junioren...

Dus Lanfeust ik kom je daar wel tegen :D

Als alles goed gaat het Vlaams Kampioenschap & Belgisch Kampioenschap bij de IPF in de -110kg klasse bij de sub-junioren...

Dus Lanfeust ik kom je daar wel tegen :D

het Belgisch is in mijn achtertuin. Izegem, Isogym. Trouwens ook mijn gym om de zondagmorgen gewichtheffen te oefenen

Het Belgisch voor de senioren? Of voor de junioren/masters want die wedstrijden zijn gesplitst?

@Gillian: PM me je emailadres. Ik zal je de k-lender van IPF en BDFPF doorsturen ;)

17 - 90 kilo. Volgens mij kan ik dan volgend jaar nog meedoen bij de sub-junioren klasse IPF?

december belgisch bij de GPC

Als je van 1989 bent dan ben je junior, ben je van 1990 dan ben je sub-junior volgend jaar, in welke gym train je?

Als je van 1989 bent dan ben je junior, ben je van 1990 dan ben je sub-junior volgend jaar, in welke gym train je?

Daar was ik al bang voor; ik ben van eind 89... Ik train thuis ('k heb een squat rek, power bench en shitload aan ijzer:p). Overigens ga ik wel langs een powerlifter als ik wedstrijden wil doen (techniek laten bekijken etc).

Dan zitten we ver in dezelfde klasse maat ben van 89 maar zit wel in de -110, anders moeten je maar eens afkomen in de vakantie kunnen we is samen trainen!

Ja, maar jij woont in België en ik woon aan de kust van Nederland.. Is beetje ver:o Maar op zich zou het wel vet zijn. AlexT d'r ook bij:p

Is wel ver idd :D maar de meeste wedstrijden in onze bond zijn aan de Belgische kust dus das dan weer een voordeel ;)

Wat zijn jouw huidige stats dan?

Tweede wedstrijd => 1 september te Merksem (Antwerpen) bij bdfpf
klasse: -75 kg T3 (18-19 jarigen) unequiped.
Belgische recordjes gaan we verbreken! :D

Terug
Naar boven