XXL Nutrition

powerliften

danger babe

Novice
Waardering
0
Hai, ff voorstellen, ik ben hieke.

Zijn er ook nog vrouwen die met powerliften bezig zijn????
Ben benieuwd naar jullie records, en bij welk lichaamsgewicht je dat hebt behaald.

yeah! eindelijk een dame die ook voor het zware ijzer gaat!

Zijn hier naar mijn weten niet veel vrouwen die echt aan powerlifting doen, maar wel veel vrouwen die flink aan de ijzers hangen! Waaronder ik dus.

Mijn records van dit moment van een aantal onderdelen:
Squat 45kg
Deadlift 50kg
Bench 50kg

Ik weeg trouwens rond de 68 a 69kg! Ben zelf ook benieuwd naar stats van andere meiden hier, aangezien er bij mij op de sportschool weinig vrouwen zijn die aan krachttraining doen heb je niet echt iemand om je aan op te meten.

er is zopas een nieuw lid bijgekomen nl bikerbabe, zij powerlift ook, kijk maar ff in het powerlifting gedeelte :)

• Topic Starter Topic Starter
Hai,

dus toch nog meiden die ook gek zijn op keihard trainen.

mijn records tot zo ver zijn
bench press 50 kilo
deadlift 100 kilo
squat 77,5 kilo.
Ik weeg zelf ongeveer 53 kilo.

Ik ben bij mij op de sportschool het enige meisje eigenlijk dat echt bij de mannen traint.
ff wennen in het begin, maar nu echt super.
er zijn altijd wel een paar krachtpatsers die je willen helpen.

Welke vent wil dat niet!? ;)

Succes dames! WEl leuk dat er wat dames zijn die ook Powerliften

Welkom :)
Goeie stat voor een dame hoor :thumbs:

Bij ons zijn er ook niet veel dames die voor het zware ijzer gaan.
Heb wel respect voor de dames die dat wel doen :cool:

Damnnnn very good! Een 100kg deadlift is ****ing nice! Rest van de stats zijn ook goed!

greetz,
Ron

hi Ik wil me ook even voorstellen Ielja Strik beste Powerliftster van Nederland!! ;)
Ja ja die dame van een bank van 150 inmiddels 165 kilo sinds gisteren.
ik weeg 83 kilo schoon aan de haak :cool:
Heeft er iemand vragen kom maar op dan!! :D
Of kijk op mijn website wwwieljastrik.nl.nu
ielja

In een keer een blik powerliftsters losgetrokken merk ik :D

powerstrikkie zei:
hi Ik wil me ook even voorstellen Ielja Strik beste Powerliftster van Nederland!! ;)
ielja
YIKES :eek: Post zoiets maar niet meer anders voel ik mezelf wel heeeel miezerig :D Maar ik heb wel een vraagje aan je, train je ook in brabant? Zoja waar, want ik wil je wel eens in actie zien.

greetz,
Ron

Moah ik doe niet echt aan powerliften maar ben ook aan't ijzer. Tot nu toe behaald:
Squat: 3 x 8 x 70kg
Bench: 2 x 50kg'
deadlift net pas mee begonnen dus nog niet echt resultaat daar.
Ik ben ong 1,75m en ong 75kg en 16 jaartjes jong

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hai Ielja,

echt top wat jij bereikt hebt,
ik ben nog niet zo lang bezig, hoop ook een heel end te komen.
lijkt mij ook super om met sterkste vrouw wedstrijden mee te doen, maar daar heb ik mijn gewicht niet mee.

danger babe zei:
er zijn altijd wel een paar krachtpatsers die je willen helpen.
Tuurlijk schat, echte 'krachtpatsers' hebben niets dan respect voor een vrouw die de roze babydumbbells laat voor wat ze zijn en serieus probeert gewicht te tillen!

Aan jou en alle serieus trainende dames: doe zo voort!!! :thumb:

Ielja ik moet eerlijk zeggen dat ik happy bent dat je op dit forum bent terechtgekomen :D Hoop dat ik veel van je kan leren :thumbs:

hey, vind het leuk om te horen dat er nog vrouwen/meisjes zijn die durven powerliften, ik ben zelf bijna een jaar bezig en doe squat 80kg, deadlift 120kg en bech 40kg. K ben 20 en weeg 60kg. ben daar eigenlijk toevallig mee begonnen, mijn toenmalig lief was daar tegen, heb em dus buiten gesmeten, moraal: laat u niet doen door de mannen!!!

Serieuze nummers voor een jaartje trainen, bikerbabe!
Met die sq en dl overtref je zo'n 70% van onze gympopulatie (mannen bedoel ik wel hé)...

Welkom!

powerstrikkie zei:
ielja

Ha Ielja, leuk dat je ook hier eens rond kijkt, misschien vind je het wel leuk om eens wat te posten. Wim Wamsteker (je kent hem wel :D) post hier ook wel eens, erg leuk.

Terug
Naar boven