AndroidHealthClinic

powerliften??

bij mij weten iemand die krachtgericht traint en oefent op deadlift, squat en bench. Vraag me af wat er nog bij te pas komt :)

Naar mijn idee iemand wiens trainingsdoel het is zo sterk mogelijk te worden op de squat, bench en deadlift.

mensen die ernaar streven zoveel mogelijk gewicht te tillen bij squat,bench en dl.

as je hardcore bencht squat en deadlift!

Als je powerlifting wedstrijden meedoet. Je noemt jezelf toch ook geen voetballer omdat je int weekend op het plein es wat voetbalt tegen je maten? Maar das mijn mening natuurlijk.

ik ga akkoord met MS, ik vind dat je niet enkel Pl gericht moet trainen maar ook wedstrijden moet doen.

Als je powerlifting wedstrijden meedoet. Je noemt jezelf toch ook geen voetballer omdat je int weekend op het plein es wat voetbalt tegen je maten? Maar das mijn mening natuurlijk.

ik noem mezelf ook wel powerlifter, maar men doel is wel wedstrijde meedoen (deze zomer). Ik begin pas aan men eerste wedstrijd als ik een 400 totaal heb. Daarvoor vind ik het nog niet de moeite :) velen doen het zelfs pas als ze 500 totaal hebben.

Bij een buikomtrek van 1m+

als je in een gewichtsklasse elite haalt op een PL wedstrijd. Alles wat daarvoor komt is de naam niet waardig.

Je moet liften, en je moet power hebben. En de 3 lifts centraal stellen.

Leuk topic :)

Je doet aan pl als je bench squat en deadlift.
Of je dan gelijk een powerlifter bent weet ik niet maar je doet
in ieder geval aan pl.

• Topic Starter Topic Starter
ben 190 cm en 74/75 kg met totaal bijna 400..
als ik dat naar 450 fix zou ik dan kunnen wedstrijde bij gewichtsklasses denke jullie??

ben 190 cm en 74/75 kg met totaal bijna 400..
als ik dat naar 450 fix zou ik dan kunnen wedstrijde bij gewichtsklasses denke jullie??

Hoe isdit opgedeeld?

Je gewicht heb je mee, ik zag zondag nog iemand met 25?cm armen 100kg drukken zonder pak dus dat zegt niet alles.

Terug
Naar boven