AndroidHealthClinic

Verkocht Powerrack latpulley vertelbaar bankje stangen gewichten+rack en barbell standaards

Bezoekers in dit topic

Life Goes On

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
36
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Beschrijving

Heb hier een powerrack met pullup stang en veiligheidsteunen en beugels, verstelbaar bankje(flat/decline/incline/military), ongebruikte lat pulley(high/low) met veel verschillende grepen(10 stuks, V grips, dubbele/enkele handgrepen, korte touw, korte en lange stangen) alleen moeten er nog 2 gaatjes in het metaal gemaakt worden om deze te bevestigen aan het powerrack(fabrieksfoutje), 30mm gietijzeren gewichten(2*20/2*15/2*10/2*5/2*2,5/2*1,25) van in totaal een gewicht van 107,5 kg met een 30mm stang/barbell van 180 cm(10kg) met sluiters en 2 korte halters/dumbbells(2,5kilo per stuk incl. sluiters) met extra gewichten die gevuld zijn met zand met een 30mm(4*2,5/4*1,25) gat met een gewicht van in totaal 15 kg. Daarnaast heb ik een paar standaards voor een barbell die u los kunt neerzetten en verstelbaar is. Hoogte 1.80m, met extra verstelbare bar steunen.

Als extra zitten er 50 mm gewichten(2*10/4*5(2*rubberen rand)/4*2,5(2*rubberen beschermlaag)/4*1,25/4*0,5) bij van in totaal 57 kilo die u met gemak kunt gebruiken op de 30 mm stang. Zelf ook gedaan en geen problemen mee gehad. Ook 2 50mm sluitringen van elk 2,5 kilo. Om de 50mm gewichten op te bergen, is er het gewichten rack voor met 6 houders.

Nog in goede staat, maar heeft wel gebruikerssporen.

U krijgt er ook een gewichtshefriem bij, neksteun/kussen voor om de stang/barbell en een extra matje.

In het kort:
Powerrack met pulley(nog verpakt)+handgrepen en optrekstang
Verstelbaar bankje
2 standaard voor een barbell
30 mm gewichten van 122,5 kilo
50 mm gewichten van 57 kilo
30 mm Barbell en een paar dumbbells met sluiters
Matje
Nekkussen
Gewichtshefriem
Springtouw

Skippy-fitness bal met pomp
Knieondersteuners
Fitnessblad

Als er supplementen over blijven, mag u deze van mij er bij hebben.

Kan gelijk opgehaald worden voor 500 Euro en je niks anders is meer nodig. Kan er jaren mee vooruit.

U kunt mailen voor extra foto's en om vragen te stellen.

Pm/mail voor mijn telefoonnummer

http://link.marktplaats.nl/308626521

IMAG0050.jpg


rest.JPG


standaard.JPG
 
Die ben je zo kwijt denk ik :P
 
Back
Naar boven