Ze vermenigvuldigen het gewoon met een factor 5000.![]()
dus als er zo'n naar paul de leeuw kijken is het meteen het best bekeken programma van nederland

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze vermenigvuldigen het gewoon met een factor 5000.![]()

Alle tv is onzin. Zowiezo zijn de publieke zenders erger dan de commerciele, omdat daar tenminste de series op worden uitgezonden. Publieke tv is echt alleen maar bullshit.
Enige zenders die iets interessants te melden hebben zijn discovery enzo, maar daar word je weer elke 2 minuten doodgegooid met reclame.
Dan kijk jij toch echt naar een andere zendersamenstelling dan ik...hoe komen ze dan altijd op bijv ,1miljoen kijkers ofso
Zoveel anders is dit niet dan een verkiezingspoll natuurlijk. Ze selecteren een groep die representatief is als afspiegeling van de samenleving. Daarbij nemen ze dus ook personen mee die amper tot nooit tv kijken. Op zich werkt zo'n systeem prima, maar het is wel een eersysteem. Als iemand wil rommelen met de cijfers valt daar niet zoveel aan te doen, ook al zal een gedeelte van de cijfers gecorrigeerd voor rommelaars die bijvoorbeeld 99 kijkers invoeren.

Ik herzie mijn uitspraak. Een groot deel van Nederland zal waarschijnlijk op dit soort simpelheid zitten te wachten. Als ze die Rutger maar thuis laten.
Rutger is het gezicht van Geenstijl. Kleine kans dat hij er niet bij betrokken zal worden... maar zo irritant is ie toch niet?

I Als de groep groter is, wordt hij (waarschijnlijk) representatiever, maar vergt het ook meer werk om de data te verwerken.
tuurlijk wel je kan nou ook gratis lid worden [Link niet meer beschikbaar]

tuurlijk wel je kan nou ook gratis lid worden [Link niet meer beschikbaar]
is dat te vertrouwen?Ik herzie mijn uitspraak. Een groot deel van Nederland zal waarschijnlijk op dit soort simpelheid zitten te wachten. Als ze die Rutger maar thuis laten.

Bijna op elke universitaire opleiding krijg je dat toch?Nope, kwestie van statistiek...
Al verwacht ik niet dat veel mensen hier dat hebben gehad op school....
Ik denk dat de POWned kijkers meer IQ hebben dan jouw maximale benchpress. Met andere woorden hoe meer jij kan benchen des te slimmer zijn de kijkers van POWned. Je word nou kk hard gepowned![]()

Ik denk dat de POWned kijkers meer IQ hebben dan jouw maximale benchpress. Met andere woorden hoe meer jij kan benchen des te slimmer zijn de kijkers van POWned. Je word nou kk hard gepowned![]()

Over kk-hard p0wnen gesproken.
En hou nou is op over POWned... yugh..