Fitness Seller

PowNed (geenstijl) doet onderzoek kijkcijfers

Zoveel anders is dit niet dan een verkiezingspoll natuurlijk. Ze selecteren een groep die representatief is als afspiegeling van de samenleving. Daarbij nemen ze dus ook personen mee die amper tot nooit tv kijken. Op zich werkt zo'n systeem prima, maar het is wel een eersysteem. Als iemand wil rommelen met de cijfers valt daar niet zoveel aan te doen, ook al zal een gedeelte van de cijfers gecorrigeerd voor rommelaars die bijvoorbeeld 99 kijkers invoeren.

Alle tv is onzin. Zowiezo zijn de publieke zenders erger dan de commerciele, omdat daar tenminste de series op worden uitgezonden. Publieke tv is echt alleen maar bullshit.

Enige zenders die iets interessants te melden hebben zijn discovery enzo, maar daar word je weer elke 2 minuten doodgegooid met reclame.

Alle tv is onzin. Zowiezo zijn de publieke zenders erger dan de commerciele, omdat daar tenminste de series op worden uitgezonden. Publieke tv is echt alleen maar bullshit.

Enige zenders die iets interessants te melden hebben zijn discovery enzo, maar daar word je weer elke 2 minuten doodgegooid met reclame.

???Dan kijk jij toch echt naar een andere zendersamenstelling dan ik...

Zoveel anders is dit niet dan een verkiezingspoll natuurlijk. Ze selecteren een groep die representatief is als afspiegeling van de samenleving. Daarbij nemen ze dus ook personen mee die amper tot nooit tv kijken. Op zich werkt zo'n systeem prima, maar het is wel een eersysteem. Als iemand wil rommelen met de cijfers valt daar niet zoveel aan te doen, ook al zal een gedeelte van de cijfers gecorrigeerd voor rommelaars die bijvoorbeeld 99 kijkers invoeren.

Inderdaad. Het is ook best moeilijk, denk ik, om al die gegevens te verwerken en tegelijk een representatieve "kijkgroep" opzetten. Als de groep groter is, wordt hij (waarschijnlijk) representatiever, maar vergt het ook meer werk om de data te verwerken.

Met de komst van digitale televisie zou het echter wel makkelijker moeten zijn om een grotere groep te volgen, lijkt me. Maja, de technische ontwikkeling gaat misschien wel te snel voor de oubollige bestuurdertjes bij de overheid.;)

Ze gaan het toch niet redden dat powned, maar dan krijgen ze bij de telegraaf wel zendtijd dus geen probleem.

Ik herzie mijn uitspraak. Een groot deel van Nederland zal waarschijnlijk op dit soort simpelheid zitten te wachten. Als ze die Rutger maar thuis laten.

Rutger is het gezicht van Geenstijl. Kleine kans dat hij er niet bij betrokken zal worden... maar zo irritant is ie toch niet?

QUOTE=Ronniej;361088]Ze gaan het toch niet redden dat powned, maar dan krijgen ze bij de telegraaf wel zendtijd dus geen probleem.[/QUOTE]

Laatst bewerkt:
Ik herzie mijn uitspraak. Een groot deel van Nederland zal waarschijnlijk op dit soort simpelheid zitten te wachten. Als ze die Rutger maar thuis laten.

Ik denk dat de POWned kijkers meer IQ hebben dan jouw maximale benchpress. Met andere woorden hoe meer jij kan benchen des te slimmer zijn de kijkers van POWned. Je word nou kk hard gepowned;)

Hoorde vanmiddag van me geschiedenis lerares dat Rutger in de klas ookal een bijdehand ventje was, :roflol:

Nope, kwestie van statistiek...

Al verwacht ik niet dat veel mensen hier dat hebben gehad op school....
Bijna op elke universitaire opleiding krijg je dat toch?
Counts me out though.

Ik denk dat de POWned kijkers meer IQ hebben dan jouw maximale benchpress. Met andere woorden hoe meer jij kan benchen des te slimmer zijn de kijkers van POWned. Je word nou kk hard gepowned;)

Wow, hell no. Keiharde burn!!! Mighty you're dead.
:rolleyes:

Ik bench met een lege stang.;)

Terug
Naar boven