Fitness Seller

Prachtig nieuws! Voetbaltrainer laat team aftuigen.

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
:D

Voetbaltrainer laat team aftuigen

Voetbaltrainer laat team aftuigen
In Rusland heeft een professionele knokploeg een verliezend voetbalelftal in elkaar gebeukt.

En dat gebeurde op last van de trainer. Het leek hem dé methode om zijn elftal het sportief falen onder ogen te brengen. Geen donderpreek in de rust, geen boetes, nee, het betere handwerk. Het gaat om het team van Metallurg Lipezk, uitkomend in de derde Russische voetbaldivisie.

Kogel
De knokploeg werd ingehuurd en hield flink huis. Eén van de gorilla's trok zelfs een pistool en vuurde een rubberkogel af die een speler aan een arm trof. De doelman, een aanvaller en de aanvoerder van het team moesten naar het ziekenhuis, waar artsen onder meer een hersenschudding constateerden. De coach is inmiddels ontslagen.

Gaan we deze praktijken ook overnemen?::D

haha lol, die vent die spoort lang niet,
volgens mij kan ie nu maar beter maken dat ie weg komt:p

was ook wel een aardig grote knok ploeg dan, als je een heel elftal laat aftuigen... (of het moeten mike tyson achtige figuren zijn geweest...

Triest gedoe van simpele mensen

**** ik had afzuigen gelezen . dus wat h**ren bestellen :o

Prachtig nieuws hoor. Jij bent ook zeker zo eentje die glimlachend in zijn handjes staat te wrijven als er een of ander onschuldig vrouwtje door 4 marokkanen halfdood wordt getrapt?

allemaal sensatienieuws , geloof hier niks van

hehehe, welcome in Russia!
Je wilt niet weten wat er daar allemaal gebeurt, is wel ff iets anders dan Nederland.

met een stel goeie benen en noppen onder je voeten kun je ook wel wat schade veroorzaken hoor.

:roflol:

Ziek maar vermakelijk!!

Mja....geloof er weinig van.....sensatienieuws waar geen mens wat aan heeft.

hm opmerkelijk nieuws idd. of het waar is is een tweede.

ja ja... lekker joh voetballers die verliezen aftuigen tot ze helemaal niet meer kunnen voetballen.

Socrates je hebt helemaal gelijk zeg. Zie nu het voordeel... :D

Doorvoeren mag van mij wel geheel internationaal.

in landen als Irak mag je blij zijn als je een nederlaag nog overleeft

Bij de volgende training de trainer dan maar even aanpakken met 23 man...

Terug
Naar boven