tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof dat het een stuk goedkoper is dan de whey eiwitten. Volgens mij kan het bij een vrouw geen kwaad. Mannen kunnen het beter vermijden, want die krijgen borsten en krimpende derde been van bij langdurig gebruik.

Ik nomineer je voor domste opmerking van het jaar met deze opmerking.
Dat was niet aardig van me!Hier vind ik whey die nogal wat goedkoper is hoor! Net zo duur als die soja-eiwitten van jesoja eiwitten 1000 gram €12,99
whey eiwitten 2000 gram €30,00
Een stuk goedkoper is het ook weer niet, maar wel wat goedkoper.
En dan vraag ik me nog af WAAROM je soja zou willen nemen ipv vlees (afgezien van de prijs die dus niks uitmaakt)?Dat moet je aan iemand vragen die dat neemt. Sommige mensen kiezen bewust om geen vlees en geen zuivel te benuttigen, maar toch voldoende eiwitten willen hebben voor hun sportactiviteit.
Merk wel dat mijn spieren goed groeien door de voeding die ik eet, gebruik nu nog steeds geen whey na mijn training. Is het noodzakelijk om whey te gebruiken na een training voor herstel van de spieren? Als ik 's avonds train drink ik chocomelk dus en een stuk fruit en thuis een bak kwark en ga slapen.Voor mij is krachttraining een weg naar een gezonder lichaam (en deze vorm van sport vind ik leuk). Hoef daar niet een vrouwelijk bodybuilder lichaam bijMerk wel dat mijn spieren goed groeien door de voeding die ik eet, gebruik nu nog steeds geen whey na mijn training. Is het noodzakelijk om whey te gebruiken na een training voor herstel van de spieren? Als ik 's avonds train drink ik chocomelk dus en een stuk fruit en thuis een bak kwark en ga slapen.
Nee niet voor de eiwitten! Meer voor de snelle suikers.