Fitness Seller

Pre & post-workout

Ik geloof dat het een stuk goedkoper is dan de whey eiwitten. Volgens mij kan het bij een vrouw geen kwaad. Mannen kunnen het beter vermijden, want die krijgen borsten en krimpende derde been van bij langdurig gebruik.

Ik geloof dat het een stuk goedkoper is dan de whey eiwitten. Volgens mij kan het bij een vrouw geen kwaad. Mannen kunnen het beter vermijden, want die krijgen borsten en krimpende derde been van bij langdurig gebruik.
:roflol:
Ik nomineer je voor domste opmerking van het jaar met deze opmerking.

En soja-eiwit goedkoper dan whey? :no:

soja eiwitten 1000 gram €12,99

whey eiwitten 2000 gram €30,00

Een stuk goedkoper is het ook weer niet, maar wel wat goedkoper.

:roflol:
Ik nomineer je voor domste opmerking van het jaar met deze opmerking.
:duh: Dat was niet aardig van me!
Probeer het overnieuw: Zeg Tigercatty, waar heb je deze wijsheid vandaan?
soja eiwitten 1000 gram €12,99

whey eiwitten 2000 gram €30,00

Een stuk goedkoper is het ook weer niet, maar wel wat goedkoper.
Hier vind ik whey die nogal wat goedkoper is hoor! Net zo duur als die soja-eiwitten van je ;) En dan vraag ik me nog af WAAROM je soja zou willen nemen ipv vlees (afgezien van de prijs die dus niks uitmaakt)?

Die soja eiwitten bij een natuurwinkel in de stad en die whey eiwitten bij een sportzaak. Maar ik gebruik zowel de whey als de soja NIET. Ik probeer het op dit moment uit mijn voeding te halen.

Ik vroeg niet waar...

WAAROM

Dat moet je aan iemand vragen die dat neemt. Sommige mensen kiezen bewust om geen vlees en geen zuivel te benuttigen, maar toch voldoende eiwitten willen hebben voor hun sportactiviteit.

Dat moet je aan iemand vragen die dat neemt. Sommige mensen kiezen bewust om geen vlees en geen zuivel te benuttigen, maar toch voldoende eiwitten willen hebben voor hun sportactiviteit.

Ja, daar was ik al achter ja... ik zie nl. geen voordeel van soja-eiwit, maar jij hapt wel erg lekker als ik vraag naar een achterliggende reden. En dan nóg geen antwoord geven.
TS eet zo te merken wel vlees...

Ik eet idd geen vlees en wil zo min mogelijk zuivel nemen. Daarom neem ik soja-eiwit. De smaak valt trouwens helemaal niet tegen. Het is eigenlijk heel neutraal, soms gooi ik er een beetje champignonsoep bij en dan heb je een 'romige' saus. In de koffie is ook lekker, ik hou niet van die zoete shakes.

Waarom eet je geen vlees dan?

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij is krachttraining een weg naar een gezonder lichaam (en deze vorm van sport vind ik leuk). Hoef daar niet een vrouwelijk bodybuilder lichaam bij :p Merk wel dat mijn spieren goed groeien door de voeding die ik eet, gebruik nu nog steeds geen whey na mijn training. Is het noodzakelijk om whey te gebruiken na een training voor herstel van de spieren? Als ik 's avonds train drink ik chocomelk dus en een stuk fruit en thuis een bak kwark en ga slapen.

Voor mij is krachttraining een weg naar een gezonder lichaam (en deze vorm van sport vind ik leuk). Hoef daar niet een vrouwelijk bodybuilder lichaam bij :p Merk wel dat mijn spieren goed groeien door de voeding die ik eet, gebruik nu nog steeds geen whey na mijn training. Is het noodzakelijk om whey te gebruiken na een training voor herstel van de spieren? Als ik 's avonds train drink ik chocomelk dus en een stuk fruit en thuis een bak kwark en ga slapen.

Nee, niet noodzakelijk.
Ik hoop alleen niet dat je de chocomelk drinkt voor de eiwitten, want die zitten er nauwelijks in. Wel een hoop suiker en vet (en vet heb je niet nodig vlak na je training).

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet voor de eiwitten! Meer voor de snelle suikers.

Terug
Naar boven