Fitness Seller

Pre-workout: Crack vs NO-Xplode

Peiling Peiling Crack me up..

• Crack

Stemmen: 34 52,3%
  • No-Xplode

Stemmen: 31 47,7%

• Totaal stemmers
    65

Juniormob

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
357
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
Heb nooit eerder een pre-workout 'booster' gebruikt en hoop hier mijn 'heil' in te vinden:

1. Crack van Revolutions.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
600gr (40 doseringen) voor 49,50 Euro.

2. NO-Xplode van BSN.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1025gr (40 doseringen) voor 44.90 Euro.

Wat jij?

Nadeel van NO-Xplode (voor mij) is dat het op nuchtere maag moet. Ik train namelijk rond een uur of 18:00/19:00 na het eten.

Ik heb NO-Xplode geprobeert en Unleashv.2, ik vind NO-Xplode beter voor de focus en drive, maar UnleashV.2 beter voor de pomp. Misschien moet ik eens proberen het door elkaar te gooien :)

crack slaat beter en harder in dan explode

NOxplode all the way ...

Crack is te duur, plus na 2 keer gebruiken voel je der niets meer van. Ben nu zelfs op 4 scoops aan het trainen terwijl
ik met NOxplode er maar 2 nodig heb. Plus het effect van NOxplode is beter imo.

En nee, van gewenning kan geen sprake zijn want ik cycle 3 producten per 2 weken.
Volgende weken switch ik trouwens naar NOxplode, Super Charge en Xtreme Pump (deze heb ik nog niet gehad)
En die Crack komt er van mijn heel leven niet meer in.

NOXplode :)
Crack heeft een erg nare bijwerking voor mij :(

word duizelig van Crack en dat moet toch niet de bedoeling zijn...

crack voelde ik niks van, NO Xplode is stukken beter, maar ik zou toch voor unleash gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik toch tegen alle tendens in voor de Crack ga. Reden is eigenlijk simpel, zoals in openingspost staat loop ik tegen het feit dat op lege maag voor de training het nemen van NO-Xplode voor mij niet mogelijk is.

Oke enkel in het weekend..

Nadeel van NO-Xplode (voor mij) is dat het op nuchtere maag moet. Ik train namelijk rond een uur of 18:00/19:00 na het eten.

hoeft niet bro, ik ben om 6 uur klaar met eten, om half 7 at ik die no-xplode naar binnen en rond 7 uur loop ik als een dolle stier door de sportschool.

zorg gewoon dat er 30/45min tussen je meal en no-xplode zit, en dan weer 30min tussen no-xplode en je training.

Ik ben echt enthousiast over no-xplode trouwens, maar vanaf morgen ga ik crack testen dus dan weet ik het verschil.

hoeft niet bro, ik ben om 6 uur klaar met eten, om half 7 at ik die no-xplode naar binnen en rond 7 uur loop ik als een dolle stier door de sportschool.

zorg gewoon dat er 30/45min tussen je meal en no-xplode zit, en dan weer 30min tussen no-xplode en je training.

Same here ... zit een 45min tussen mijn laatste meal en de noxplode. Maakt geen ruk uit.
NOxplode vind ik ook veel sneller beginnen werken dan die Crack. Dus die 30min wachten tot je gaat knallen hoeft
eigenlijk ook al niet. Ik voel mijn NOxplode al na 10min ofzo inslaan.

Noxplode werkte ook goed voor mij. Echter wil ik ook wel eens crack proberen... Of misschien toch maar Unleash V2 bestellen?

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben echt enthousiast over no-xplode trouwens, maar vanaf morgen ga ik crack testen dus dan weet ik het verschil.

Bedankt voor de info broer!

Ik ben zelf rond een uur of 17:30 thuis en eet dan ook gelijk. Rond de 18:30 ga ik trainen dus dan zou ik zoals jij het beschrijft rond 18:00 NO-Xplode kunnen nemen.

Hou me in ieder geval op de hoogte omtrent dat Crack gebeuren.

• Like
Waarderingen: Loo
Persoonlijk vond ik crack geen aanrader. NO Explode ken ik niet. Labrada works for me! Volgende keer V2:cool:

ik ga hard op crack met 1.5 scoop... beter als no explode !... ik heb vanaf het begin meteen een enorme boost gehad... heb in totaal zo'n 15kg op bench erbij, 20kg op squat en 20kg op deadlift erbij in 8 weken, mede te danken aan crack ;)

no-explode is de enige booster waar ik tevreden over ben en heb er toch wel een 5tal geprobeerd.
dus ik zou zeker voor no-explode gaan.

Terug
Naar boven