AndroidHealthClinic

Pre-workout: Crack vs NO-Xplode

Peiling Peiling Crack me up..

• Crack

Stemmen: 34 52,3%
  • No-Xplode

Stemmen: 31 47,7%

• Totaal stemmers
    65
No-Xplode heb ik nooit geprobeerd, Crack deed helemaal niks voor me...

hoeft niet bro, ik ben om 6 uur klaar met eten, om half 7 at ik die no-xplode naar binnen en rond 7 uur loop ik als een dolle stier door de sportschool.

zorg gewoon dat er 30/45min tussen je meal en no-xplode zit, en dan weer 30min tussen no-xplode en je training.

Ik ben echt enthousiast over no-xplode trouwens, maar vanaf morgen ga ik crack testen dus dan weet ik het verschil.

Ik merk no-xplode eigenlijk alleen als ik het minstens 1,5 uur na me eten neem. En dan voel ik me alleen nog maar beetje gefocust, that's it.

Maarja, placebo werkt opzich ook.

Whiteflood!

-Keiharde focus
-Super goedkoop
-Smaakt goed
-Hoeft niet op een lege maag
-Stukken beter dan Crack, Superchardge of UnleashV2 (heb deze alle 3 gehad)

Heb crack gehad; duur, werkt pas na 3 scoups, alleen dan wordt je duizelig, stelt weinig voor.
Superchardge; Redelijk, niet echt een flinke krachttoename, wel een leuke supp, redelijk betaalbaar.
Unleash: Ongeloofelijk zoet, minder drive, wel goede pomp en kracht.

In amerika is whiteflood erg populair, zoek maar eens op bodybuidling.com.
Zelf nog nooit Xplode gehad, maar als ik de reactie's lees dan blijft whiteflood beter.

Whiteflood is te koop bij meerdere sponsers van het forum.

Een banaan is de shit!

aloha,

Ik heb Crack en NoXplode beide gebruikt en ik moet zeggen dat ik zeker harder ging van Crack. Dat wil niet zeggen dat ik NoXplode kl*te vind ofzo maar ik na het trainen met NoXplode dat ik me echt zwaar down voel ofzo, ook als ik daarna nog dextrose neem.

Vaak heb ik gehoord dat mensen beginnen met NoXplode en daarna dan naar de crack gaan omdat dit sterker is. Zelf heb ik nu net weer een potje Noxplode leeg dus ga ik weer eens Crack nemen. Effe kijken wat nou werkelijk het verschil is.

Greetz

Eindelijk iemand waar ik het mee eens ben in dit topic.

Unleash gaf mij alleen een iets betere focus, merkte er voor de rest weinig van. Crack gaf dan nog wel enigszins een pomp maar als je hard traint krijg je die sowieso.. ook zonder 50 euries te moeten dokken ;)

Nee ik ben niet gevoelig voor pre-workouts..

helaas :(

No Xplode:

geen mentale focus

geen tot een geringe kracht toename

Wel een Dikke pomp :D

Kreeg er een ook soort van relaxed gevoel van.

Wel moet ik erbij zeggen dat ik dus 1 zo'n stick heb geprobeerd, en dat deed vrij weinig bij mij, misch. maar keer anderhalf sample stick (Max dosering d8 ik) proberen, kijken of het dan meer effect heeft.

Crack:

Goede pomp (minder pomp als No Xplode)

Mentale focus, vette motivatie + de wil om te trainen, gaat gepaard met een soort van niet leuke vage wazigheid.

Erg zelfverzekerd, euforisch gevoel alsof je boven god staat.

Grote kracht toename, minder snel verzuurd.

Heb dus 1 zo'n pot crack gebruikt gedurende een maand, mooi spul, alleen die wazigheid, en werd er half paranoïde van :( erg klote.
Ook lag ik dus na elke training met crack (3 scoops) wakker t/m uur of 3/4 's nachts.

Conclusie:
Crack werk voor mij beter, echter vind ik dat bij Crack de downer erg hard inslaat.
Ook dat vage gevoel van wazigheid en die paranoia vind ik erg kl*te.
No xplode heeft een waanzinnige pomp, maar verder dan dat doet het niets met mij, maar na de training kon ik gewoon lkkr pitten en had geen last van een downer of iets in die zin.

Denk dat ik na een maand weer voor crack ga, ik neem die negatieve ervaringen die bij mij opspelen maar voor lief, want ik train er wel erg hard op.

Ooh ja met crack ook droge bek, en erg veel zweten.
No xplode Normaal zweten, geen droge bek.

crack!

Crack: alleen irritante tintelingen in mijn vingers voor een aantal uur lang :P
No Xplode: Meer energie en uithoudingsvermogen, wel last gehad van crash ;)

Gestemd op No Xplode :)

...

Laatst bewerkt:
Werken allebei prima.
Heb 't idee dat Crack wat heftiger is, aangezien dat de enige pre workout is waabij ik enorm ga zweten.

Vind unleash! v2 nog wel het beste eigenlijk.

Maar een goed filmpje van mr Zhasni, doet ook wonderen:p

Ik heb nu crack voor het eerst gebruikt vandaag en kreeg genoeg uit 1 schepje.
De extra gewichten die er opgingen gaven mijn spieren weer een beetje spanning erbij na de training maar dat is dan ook logisch met extra gewichten.De agressie die erbij uit kwam hielp ook wel om de gewichten te tillen.Maar goed dat ik alleen train thuis en niet in de sportschool anders denken ze dat er iemand vermoord wordt hahaha.Ik ben geen extreem bodybuilder maar alle kleine beetjes helpen. Latersss

NO explode!!

alleen jammer vn de smerige smaak, en het vieze schuim die erop komt:o

Ik vraag me altijd af hoe je die pomp nu vergelijkt. Sta je dan echt te kijken van gisteren had ik pomp, maar vandaag heb ik pas echt pomp?

No xplode is zowel op samenstelling als naar mijn persoonlijke mening een pak beter. Ik neem de makers van crack zoiezo niet serieus, als je kijkt naar de andere producten die ze uitbrengen en wat ze erover durven te beweren..

Crack:headbang: !!!!!!! van NOXplode voelde ik niks!:thumbdown:
anders heb je ook Noxx pump,unleash v.3,no Vapor primaa shit:hedbang:

Vandaag een sample van Crack gedaan, maar ik voelde jammer genoeg niks. :(
Noxplode heb ik nog geen ervaring mee.

Terug
Naar boven