AndroidHealthClinic

Pre workout en creatine?

Frog666

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ik heb een eigen preworkout gemaakt. Half schepje L-Arginine en een heel schepje Beta-alanine.. Kan ik hiernaast ook creatine gebruiken? Of is dat overbodig en juist dubbel op?

uploadfromtaptalk1417969155422.jpg

Voeg nog wat creatine toe als je wil, niks mis mee. En dan nog beetje caffeine.

• Topic Starter Topic Starter
Drink 2 a 3 bakkies koffie p dag :-)

Beta alanine en creatine zijn niet direkt werkende stoffen, zeg maar. Je lichaam moet eerst verzadigen.
Maar als je ze tijdje pre-WO neemt, zal jij waarschijnlijk na een tijd wat van merken.

Creatine is uit dat rijtje wat je opnoemt imo juist de enige waardevolle. De rest hoeft allemaal niet, pwo's zijn zo overrated, caffeine ftw

Ik eet om 16:00 en om 16:30 pre workout en om 17:30 trainen

Als je al creatine die dag neemt heeft het geen extra toegevoegde waarde om ook nog eens creatine voor je training te nemen.

Als je al creatine die dag neemt heeft het geen extra toegevoegde waarde om ook nog eens creatine voor je training te nemen.

Dat is idd wel juist. Wat ik - even los van deze topic - wilde zeggen over iets wat op je site staat bij " is eiwitpoeder duur" : het is natuurlijk makkelijk om de prijs van whey te vergelijken met 1 van de duurste bronnen van eiwitten (vlees). Als ik de vergelijk trek met bijvoorbeeld magere kwark, dan kom je op een andere rekensom uit.

Creatine is uit dat rijtje wat je opnoemt imo juist de enige waardevolle. De rest hoeft allemaal niet, pwo's zijn zo overrated, caffeine ftw
Ho ho! Tintelface ftw!

En wie ben jij nou weer ???

en FOUT..
Eh, nou nee. Hij heeft een punt. Het inname moment van creatine op een dag maakt geen hol uit. Maar meer dan 5 gram is geld verspilling. Dus als je die in de ochtend al genomen hebt, hoeft dat niet ook nog voor de training.

Prima hoor.
ik bemoei me vanaf nu, nergens meer mee..

succes ermee OP./.

Eh.. the f**k?

Dat is idd wel juist. Wat ik - even los van deze topic - wilde zeggen over iets wat op je site staat bij " is eiwitpoeder duur" : het is natuurlijk makkelijk om de prijs van whey te vergelijken met 1 van de duurste bronnen van eiwitten (vlees). Als ik de vergelijk trek met bijvoorbeeld magere kwark, dan kom je op een andere rekensom uit.

Redelijk off topic maar om toch maar even te reageren.

In magere kwark zitten caseïne eiwitten. De gestelde vraag heeft betrekking op wei-eiwitten. Daarom de vergelijking met kip omdat dit de naar mijn wetens de goedkoopste en meest overeenkomende bron van eiwitten is in vergelijking met whey.

Als je wilt reageren stuur dan maar een pb ;) zo blijft het topic nog schoon.

Weet je ook wat de stoffen doen die je bij elkaar aan het gooien bent?
Krijg een beetje het volgende idee erbij namelijk:

fa5.jpg

Redelijk off topic maar om toch maar even te reageren.

In magere kwark zitten caseïne eiwitten. De gestelde vraag heeft betrekking op wei-eiwitten. Daarom de vergelijking met kip omdat dit de naar mijn wetens de goedkoopste en meest overeenkomende bron van eiwitten is in vergelijking met whey.

Als je wilt reageren stuur dan maar een pb ;) zo blijft het topic nog schoon.

Haha Doop jij jezelf even tot nieuwe supplementen goeroe.

Jezus mensen doe niet zo achterlijk waarom moet t altijd op zoiets uitdraaien.. pff

Supphulp reageerde normaal, dus volg Punthoofd idd niet zo..

Terug
Naar boven