MuscleMeat

pre-workout produkt tijdens kuur...doen op juist niet?

harvey1980

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik ga binnen nu en een paar dagen met een nieuwe kuur starten en ben gewent met een pre-workout produkt te trainen, krijg je lekker pep en energie van, wat doen jullie tijdens een kuur?

In een kuur zoveel mogelijk.
Een goed NO-product!

Gebruik je ook slin in je kuur?

misschien een domme vraag maar wat is een pre-workout produkt ?

Een sup die je dus vooraf neemt.

geef eens een voorbeeld, een produktnaam ofzo...

no-xplode, werkt bij mij super goed!

ok, thanx 4 d info ;)

Lekker wat caffeine voor de training vind ik zelf altijd wel erg aangenaam, vooral als ik last heb van het zogenoemde 'lethargische' gevoel.

Mooi bijkomende voordeel is dat caffeine een echte 'vetkiller' is zonder je spieren aan te tasten.

Enige nadeel vind ik altijd dat ondanks ik er flink wat energie van krijg ik er ook redelijk onrustig van word.

een no-supplement + AS is wel risky voor te grote pump en dus striemen... Als je daar niks om geeft knalleh mar!

Huh?
Striemen met die combi???

Maar No-explode is een goed voorbeeld idd.

• Topic Starter Topic Starter
maar als het dan vooral de cafeine is...waarom dan geen blikje "fake" red bull van de Aldi of Lidl?

heb nitrocrea werkt ook wel lekker maar wil dat niet tijdens de kuur gebruiken
maar wel in de nakuur;)

Als ik No-xplode gebruik kan ik bijna niet meer slapen, er zit zoveel energie in.

Ik kan nu al moeilijk slapen, als ik dan nog No-xplode bij pak, kan ik slapen wel vergeten denk ik.

Hieraan gerelateerd een domme vraag. Ik zat te denken op preworkout ECA te pakken. Maar kopen jullie die shizzle in 1 pil of stellen jullie zelf een combi van 3 pillen samen??
Ik ben bekend met Stackers maar probeer deze te vermijden want las op ergogenics dat daar idioot veel shit in zat.

Ik ga "Cold Fusion" van Legal Gear gebruiken, heb het al eerder gehad, smaakt niet geweldig maar werkt wel super en de prijs is ook ok vind ik (54,95)

Ik persoonlijk pak geen NO producten tijdens de kuur. Niet omdat het niet werkt maar omdat ik dat soort dingen bewaar voor tijdens de PCT. Zelfde met creatine.

Ik persoonlijk pak geen NO producten tijdens de kuur. Niet omdat het niet werkt maar omdat ik dat soort dingen bewaar voor tijdens de PCT. Zelfde met creatine.

Ik gebruik het ook alleen op trainingsdagen, en dan niet 2 of 3 doseringen zoals wordt aanbevolen maar gewoon 1 dosering.

Na de kuur zit ik erover te denken om de mass stack van BSN te pakken (No Xplode, nitrix en cellmass) maar dan wil ik eerst van anderen weten die dat gebruikt hebben of deze stack zijn geld waard is.

NO-Xplode was mijn PCT middeltje. Werkte erg goed vond ik zelf!!! De hele stack heb ik nooit gebruikt. Volgens mij heb je ook NO producten van andere merken die even efficient zijn maar vele malen goedkoper.

Ik gebruik het ook alleen op trainingsdagen, en dan niet 2 of 3 doseringen zoals wordt aanbevolen maar gewoon 1 dosering.

Na de kuur zit ik erover te denken om de mass stack van BSN te pakken (No Xplode, nitrix en cellmass) maar dan wil ik eerst van anderen weten die dat gebruikt hebben of deze stack zijn geld waard is.

ik heb die drie combi gebruikt.
-Cellmass lekker voor om weg te drinken.
-No-Xplode veel energie goede concentratie tijdens je training, als je s'avonds neemt heb je kans op slaap problemen.
-Nitrix goede pomp, je voelt je hard overal in je lichaam kloppen.
Kost rond de 168,-

Ik persoollijk zal deze combi niet meer pakken, niet omdat het niet goed is ofzo, maar alleen omdat het zo duur is.

Tegen woordig pak ik Xyience NOX-CG3, deze product is de zelfde als die drie producten van BSN maar veel krachtiger en ook nog veel goedkoper.

cell mass lekker?

niet te pruimen die shizzle!

Terug
Naar boven