MuscleMeat

Pre workout topper van het moment?

Een flinke pot metal, twee theelepels agressie en een snufje haat does the trick :)

Na het verbod op DMAA is er voor mij niet echt meer een pre-workout geweest die een echt harde uitwerking op me heeft. Ik overweeg er helemaal mee te stoppen want het begint zo langzamerhand wel zonde van het geld te worden.

Een flinke pot metal, twee theelepels agressie en een snufje haat does the trick :)

Na het verbod op DMAA is er voor mij niet echt meer een pre-workout geweest die een echt harde uitwerking op me heeft. Ik overweeg er helemaal mee te stoppen want het begint zo langzamerhand wel zonde van het geld te worden.

Ja het is veel knapper als je op eigen motivatie traint en zonder pre-workout, gewoon op goede voeding.

Laatst bewerkt:
Probeer White heat van redline eens! Daar zit AMT concentraat in, dit geeft hetzelfde gevoel als DMAA naar mijn mening. Misschien iets zwakker, maar dan verhoog je de dosis iets. Binnenkort zal deze pre weer uit het assortiment gaan, dus zou er wel snel mee zijn. En niet te laat nemen, want dan heb je plafonddienst.

Ik denk dat je AMP bedoelt..

Dit is het kleine zusje van dmaa :o
Dichter bij het dmaa gevoel kan je niet komen en zo dichtbij kom je waarschijnlijk ook nooit meer.

Maar er zijn genoeg stimulanten en focus en pomp ingrediënten los te koop. Deze kan je altijd in je "matige" pre workout erbij gooien.

Ik denk dat je AMP bedoelt..

Dit is het kleine zusje van dmaa :o
Dichter bij het dmaa gevoel kan je niet komen en zo dichtbij kom je waarschijnlijk ook nooit meer.

Maar er zijn genoeg stimulanten en focus en pomp ingrediënten los te koop. Deze kan je altijd in je "matige" pre workout erbij gooien.

Juist. Bedoelde inderdaad AMP. Nu het nog legaal is heb ik gelijk 25g puur besteld!

Dedicated unstoppable blijft een topper, is nog verkrijgbaar op marktplaats.
Blast van xxl vind ik ook goed!

Shatter xs7 is prima.

Op dit moment C4 of Assault voor mij :D

Redweiler doet het goed bij mij, geen opgefokt gevoel en super pomp.
Een echte aanrader :D

Terug
Naar boven