XXL Nutrition

Pre workout voeding

Svenn2010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
93kg
Goedemiddag,

Ik zit nog een klein gat in mijn voedingsschema. Als ik na mijn werk thuis kom, wil ik rap iets binnen hebben, want ik ga dan meteen door fitnessen. Ik dacht gewoon aan 3 eieren rap in de pan momenteel.

Waar kan ik best op letten als preworkout food ?

Complex carbs / licht verteerbare proteine.

• Topic Starter Topic Starter
je kan er toch beter ook wat simpele carbs bij doen, omdat het voor je workout is is simpel juist bevorderlijk lijkt me

Raden jullie iets specifiek aan, of wat ik bij die eieren kan doen ?
Ik heb wel Ultra Fine Oats, die ik smorgens ga nemen binnenkort

je kan er toch beter ook wat simpele carbs bij doen, omdat het voor je workout is is simpel juist bevorderlijk lijkt me

Pieken van insuline voor de workout doet het 'm niet voor mij. Voel ik me sluggisch/lui.

Ik ga hier uit van een PWO maaltijd van 1/1.5 uur voor de workout

Ik zou in ieder geval geen gekookte eieren voor de workout nemen... Maar als jij geen last hebt van hinderlijke boeren ... go for it!

Ik hou het zelf bij iets van melk en koekjes (of shake en een krentenbol). Probeer het een beetje low-fat te houden.

Ik zou in ieder geval geen gekookte eieren voor de workout nemen... Maar als jij geen last hebt van hinderlijke boeren ... go for it!

Ik hou het zelf bij iets van melk en koekjes (of shake en een krentenbol). Probeer het een beetje low-fat te houden.

meen ooit te hebben gelezen dat melk zorgt dat je moe of iets dergelijks word. Kan geen studie of iets laten zien maar denk dat je beter geen melk kunt pakken

Ik pak vaak een banaantje of wat ander fruit. Soms kwark erbij, als ik honger heb.

meen ooit te hebben gelezen dat melk zorgt dat je moe of iets dergelijks word. Kan geen studie of iets laten zien maar denk dat je beter geen melk kunt pakken

Warme melk voor het slapen zou je beter van slapen. Dus kan me er iets bij voorstellen.
Maar als hij er goed op gaat kan die studie aantonen wat ie wil

Daar heb ik echt nog nooit last van gehad. En ik heb toch wel een paar duizend liter melk gedronken in mijn leven.

Merk ook niets van luiheid en melk. Mijn pre-workout is gewoonweg havermout, melk erover en daarin stukjes appel en rozijnen pleuren. En koffie, uiteraard koffie!

boeit geen ****, waar jij fijn op traint

Mijn pre-wo is mijn grootste meal van de dag, simpelweg omdat dit mijn avondmaal is en ik dit fijn vind, ik eet dan wel ong. 1,5 - 2 u voor het trainen

Probeer het eens. Serieus, je wordt niet moe van melk.

Warme melk voor het slapen zou je beter van slapen. Dus kan me er iets bij voorstellen.
Maar als hij er goed op gaat kan die studie aantonen wat ie wil

warme melk inderdaad (en dan nog)

Terug
Naar boven