Fitness Seller

Pre workout vraag:

gogemm

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo mensen

Ik was graag benieuwd wat hier de mensen een fijne pre workout vinden, ik heb zelf al diverse gebruikt

noxipro, no xplode, unleash, assault.

ik wil weer eens wat nieuws proberen daarom ben ik benieuwd wat mensen hier een goeie vinden ( goede pomp uur lang vol energie en niet zo'n hele erge crash)

B.V.D

Insane van B&F is een aanrader als je geen gestuiter en crash wilt.

De nieuwe Assault vind ik een stukje beter vergeleken met de oude, terwijl de traditionele formule al best goed was. Insane moet ik nog proberen..

Ik ga erg lekker op Hemo Rage Ultra Black Concentrated. Op Assault heb ik een paar uur na het trainen een behoorlijke crash, tijdens het trainen gaat het prima.

Nano Vapor van MuscleTech bij B&F :cool:

Assault van MP als pre en Mega Grow van XXL als post.
Heerlijke combo geen crash en geen gestuiter.

TIP: Mocht je gaan stuiteren van Assault dan langzaam de dosering opbouwen. :zuip:

Ik gebruik zelf van body & fit crazy pwo en insane pwo.
Crazy pwo werkt heerlijk, je voelt je lichaam met energie volstromen. Ik heb echter wel 1,5-2 schepjes nodig wil het echt werken. Crazy is ook lekker goedkoop! Zeker een aanrader.

Insane pwo echter heb ik nog niet echt een mening over... het werkt maar het is zeker niet beter dan crazy, terwijl het wel veel duurder is. In crazy zitten 37 trainingen en insane 24 ofzo.

Shock Therapy van Universal is mijn topper.

Besteld bij B&F en heeft 42 doseringen voor net iets meer dan 30 EURO.

C4 en Hemo rage ga ik lekker op

Dat is de oude versie in een voordelige verpakking ;) Gewoon hetzelfde dus als de originele formule..

Hahaha, dat zeg mij niet zo veel:P
Ik heb de oude versie ook nog nooit gebruikt.

Hoe zit het precies met die Beta Aline? Zijn die tintelingen erg irritant?

Laatst bewerkt:
Revolutions Pre+, Jack3d advanced en nieuwe Assault doen het alle 3 prima bij mij.

**** pre workouts.
Gewoon paar bakken espresso en gaan.

Jack3d original formula, maarja, die zijn alleen nog voor 40 euro te krijgen...

Hahaha, dat zeg mij niet zo veel:P
Ik heb de oude versie ook nog nooit gebruikt.

Hoe zit het precies met die Beta Aline? Zijn die tintelingen erg irritant?

Aha oké, is toch wel een van de beste werkende pre-workouts op dit moment (al is hij waarschijnlijk vanwege de nieuwe versie 'end of life'). Is een vrij grote scoop (vergelijkbaar met een whey scoop), dus qua ingrediënten krijg je genoeg binnen als je een hele scoop neemt. De basisdosering is 1/2 scoop, daar zitten er 20 van in. Als je een hele scoop neemt, zitten er dus 'slechts' 10 doseringen in. Maar dan nog best goed geprijsd.

Beta-alanine voel je meestal tintelen in je gezicht voor een paar minuten. Het wordt meestal pas irritant als je 5 gram ineens neemt. Sommigen worden helemaal beroerd van. Meestal wordt 4-5 gram per dag aangeraden dacht ik, als je dat los doseert kan je het soms beter spreiden (2x2,5 gram). Als je het een paar weken inneemt worden de tintelingen steeds minder omdat je er aan gewend raakt. In een hele scoop Assault zit volgens mij 4 gram.

Terug
Naar boven