XXL Nutrition

Pre workout vraag:

INSANE van body en fitshop !

Wel genoeg erbij eten ! Ik werd er een beetje eng van de eerste keer. Dat had alles te maken dat ik niet genoeg gegeten had ...

Insane van B&F Shop werkt goed bij mij.
Crazy heb ik ook geprobeerd, die werkt redelijk.

En had goede verhalen ook gelezen over Assault, maar vind die niet zo geslaagd werken bij mij.

Wil topic niet hijacken maarr: Gebruikt iemand hier ook een goede pre-workout (en post) zonder creatine?

1mr vortex en mr. hyde ga ik het hardst op, 1mr vortex is trouwens creatine vrij

heb nu noxipro oude formule knal ik lekker op en franatic van musletotaal ook lkkr op te trainen. Insane hoor ik zoveel over dat ik die echt wil proberen.

ik voel tegenwoordig bijna niets meer van die pwo's :p
enkel jack3d of noxi met dmaa, maar vind je bijna niet meer.
iemand wat suggesties ?

heb nu noxipro oude formule knal ik lekker op en franatic van musletotaal ook lkkr op te trainen. Insane hoor ik zoveel over dat ik die echt wil proberen.

Als je nog op die goeie noxi traint, gaat insane een teleurstelling zijn hoor.

daar was ik al bang voor, gelukkig een voorraad opgebouwd:thumb:

Ik heb hetzelfde probleem, vervanger gezocht voor de oude noxipro maar niets kunnen vinden wat in de buurt kwam. Gelukkig via via nog 4 potjes kunnen kopen die ik nu cycle, zware trainingen gebruik ik noxi en minder zware trainingen assault. Zo doe ik ook langer met mijn noxipro :)

Ik heb hetzelfde probleem, vervanger gezocht voor de oude noxipro maar niets kunnen vinden wat in de buurt kwam. Gelukkig via via nog 4 potjes kunnen kopen die ik nu cycle, zware trainingen gebruik ik noxi en minder zware trainingen assault. Zo doe ik ook langer met mijn noxipro :)
Ik gebruik het alleen als ik beetje een bad-day heb niet dagelijks. Ondanks dat hopen dat er binnekort weer wat potjes op me pad komen:cool:

Terug
Naar boven