Gebruiken jullie altijd een pre-workout? en altijd de dezelfde?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is je reden om af en toe een pre-workout te nemen? en welke twee gebruik je?
Unstoppable en C4 nu.Unstoppable en noxipro. Doe ik nu al ruim een half jaar mee en ben nog niet op de helft
Meestal alleen citrulline, caffeine tabletje en dat spul waar je kop van gaat tintelen![]()
Hopelijk staat het niet zo op dat pot.
Kan me al voorstellen: Neem 2-3g van spul waar je kop van gaat tintelen, gebruik eventueel spul waar je kop van gaat tintelen 2maal daags.
Inhoud: 500g spul waar je kop van gaat tintelen
Hopelijk staat het niet zo op dat pot.
Kan me al voorstellen: Neem 2-3g van spul waar je kop van gaat tintelen, gebruik eventueel spul waar je kop van gaat tintelen 2maal daags.
Inhoud: 500g spul waar je kop van gaat tintelen
wouldbuy/10 en dan het liefst samen met een whey protein waarop staat dat je het in kuurtjes moet gebruiken
Gebruiken jullie altijd een pre-workout? en altijd de dezelfde?
+1 voor twee kopjes goudmerk van de Aldi. Pre workout #1!Ik drink inderdaad altijd 2 (sterke) kopjes zwarte koffie 30-40min voordat ik ga trainen.... altijd dezelfde. Ik vind het goudmerk van ALDI erg lekker. Ik ben niet zo'n fan van Douwe Egberts of k*nis en Gunnink.