XXL Nutrition

Pre-workout

Af en toe en ik wissel af tussen 2 verschillende.

als ik me eige suf voel en/of totaal geen zin heb in de training dan neem ik ff een pwo zodat ik weer lekker kan knallen. ik gebruik alleen no-xplode 2.0

Heb lang pre-workouts gebruikt. Ben nu een maand gestopt en ik train net zo hard. Heb besloten om nu alles wat ik nog heb staan op te maken en dan geen nieuwe meer te kopen. Geef liever mijn geld uit aan een extra kilo kip.

Trainen op een pwo af en toe wel lekker, maar doe het zelf niet zo vaak. Heb jack3d micro, jack3d advanced, assault (de versie vóór XR), unstoppable, insane, een onbekende pwo, en ingredienten om zelf pwo samen te stellen. Micro imo duidelijk de lekkerste pwo om op te trainen. Wissel vaak af om gewenning te voorkomen

Unstoppable

Ik drink inderdaad altijd 2 (sterke) kopjes zwarte koffie 30-40min voordat ik ga trainen.... altijd dezelfde. Ik vind het goudmerk van ALDI erg lekker. Ik ben niet zo'n fan van Douwe Egberts of k*nis en Gunnink.

Unstoppable en noxipro. Doe ik nu al ruim een half jaar mee en ben nog niet op de helft:p
Meestal alleen citrulline, caffeine tabletje en dat spul waar je kop van gaat tintelen :cool:

Unstoppable en noxipro. Doe ik nu al ruim een half jaar mee en ben nog niet op de helft:p
Meestal alleen citrulline, caffeine tabletje en dat spul waar je kop van gaat tintelen :cool:

Hopelijk staat het niet zo op dat pot.
Kan me al voorstellen: Neem 2-3g van spul waar je kop van gaat tintelen, gebruik eventueel spul waar je kop van gaat tintelen 2maal daags.
Inhoud: 500g spul waar je kop van gaat tintelen

Kan me al voorstellen: Neem 2-3g van spul waar je kop van gaat tintelen, gebruik eventueel spul waar je kop van gaat tintelen 2maal daags.

wouldbuy/10 en dan het liefst samen met een whey protein waarop staat dat je het in kuurtjes moet gebruiken

Beta alanine, kwam even niet op het woord.

wouldbuy/10 en dan het liefst samen met een whey protein waarop staat dat je het in kuurtjes moet gebruiken

Neem 1 schep van de kuurpoeder en mix met 250ml melk of water.
Drink 1 kuurshake bij opstaan en 1 na trainen.

Indien gewenst, kuurpoeder mag gebruikt worden i.c.m. poeder waarvan je vocht gaat vasthouden.

Niet elke dag pre-workout pakken, been there done that.

2 schepjes Unstoppable, 1 schep Juggernaut, schep Crazy en 1 Energy pill later..

Psycho van muscle-junkie en Alpha serum van uni-tech top spul :D

Na 1,5 jaar krijg ik morgen mijn eerste pre-workout binnen. En eigenlijk alleen omdat ik 1 maand ff hard wil knallen en alles perfect wil hebben.

Voegt naar mijn mening weinig toe. Standaard ingredienten als caffeine/citruline-malaat/beta-alanine/creatine. Zijn somds onderddosed en goedkoper lost te kopen. Heb het allemaal wel thuis liggen.

Het enigste wat misschien echt iets unieks levert zijn die ingredienten waarvan je nog nooit gehoord hebt en die waarschijnlijk meer op drugs lijken dan een supplement.

Ik drink inderdaad altijd 2 (sterke) kopjes zwarte koffie 30-40min voordat ik ga trainen.... altijd dezelfde. Ik vind het goudmerk van ALDI erg lekker. Ik ben niet zo'n fan van Douwe Egberts of k*nis en Gunnink.
+1 voor twee kopjes goudmerk van de Aldi. Pre workout #1!

Terug
Naar boven