XXL Nutrition

Prem draait door

hij maakt wel een duidelijk statement :P

Wat een mafkees, hij kan wel even volwassen reageren.

Wat een mafkees, hij kan wel even volwassen reageren.

Dat is juist het hele punt. Mensen reageren ook als een stel op sensatie beluste geestelijk gehandicapte bloedhonden op die minister. Ik vond het filmpje van het interview op dumpert ook nooit zo schokkend om eerlijk te zijn. Die interviewer die minister vogelaar interviewde was vogelaar belachelijk aan het maken. Prem maakt op zijn eigen irritante manier een uitstekend statement.

Rutger deed het kwekkende handgebaar toen hij achter haar stond. Zij heeft dit niet gezien!
Ook geeft hij gewoon haar de tijd om antwoord te geven op een vrij normale vraag.

Die prem valt iemand in de rede die overigens heel juiste dingen aan het opsommen is.

haha, dan te bedenken dat ik die gast persoonlijk ken

Doe eens normaal, debiel.

Dat is wat ik dacht:)

Dat is wat ik dacht bij die idioot van geen sT;)

Het valt me wel op dat de mensen van de rechterkant eerder raar gaan doen of populistische opmerkingen maken, terwijl de pvda'ers/linkse kiezers rustig nadenken en proberen met argumenten te komen.Zie je ook hier op het forum.

Dat is het punt van prem volgens mij.

Ik mag prem wel, was een week of 3 geleden nog aan het filmen in mijn wijk (dan weet je zeker dat je in een achterbuurt woont :D) en heb nog even overwogen om een colablikje te kopen bij de turk om de hoek en te kijken of ik nog net kan mikken als vroeger op school bij honkbal :o

Rutger deed het kwekkende handgebaar toen hij achter haar stond. Zij heeft dit niet gezien!
Ook geeft hij gewoon haar de tijd om antwoord te geven op een vrij normale vraag.

Die prem valt iemand in de rede die overigens heel juiste dingen aan het opsommen is.

Kom nou het is meteen duidelijk dat Rutger niet uit is op een serieus interview, hij wil haar gewoon belachelijk maken voor de mong*len van geensT.

Prem is af en toe irritant, maar hier werkt dat in zijn voordeel :D hij maakt een goed punt.

Kom nou het is meteen duidelijk dat Rutger niet uit is op een serieus interview, hij wil haar gewoon belachelijk maken voor de mong*len van geensT.

Prem is af en toe irritant, maar hier werkt dat in zijn voordeel :D hij maakt een goed punt.

+1

Juist en als je dan een beetje slim bent als minister sta je dergelijke lui ook niet te woord. Maar wat doet mevrouw vogelaar? ze gaat als een achterlijke heel de tijd onzeker in de camera kijken.

Ja ze moest gewoon weglopen of duidelijk maken dat die lui van geensT moesten opdonderen.

prem trok het iets te ver door maar zondermeer een duidelijk punt :)
maar daar had hij het bij moeten laten :P hij ging er iets te lang mee door imo.

Prem is de grootste oorzaak van Punji-haat in West-Europa. Wat een tot-op-het-bot irritante man is dat zeg.

Rutger is nooit uit op een serieus interview. Geenstijl is ook een medium wat de serieuze media op de hak neemt. Kom nou zeg. Als minister zijnde moet je gewoon weten wie Rutger is en hoe hij zijn interviews afneemt. En zoals die grijze onderkin in dat programma ook zegt. Je kunt op vier manieren reageren, waarvan er drie goed zijn. Zij heeft voor de overige gekozen.

Wat zit iedereen nou te lullen dat die vent een punt heeft. Dat heeft hij totaal niet. Als minister moet je vragen beantwoorden als een journalist die vraagt OF je zegt 'geen commentaar'. Maar niet zielig wegkruipen als een bange wezel en janken dat je onbeschofte vragen krijgt (overigens was het een terechte en beleefde vraag van Rutger).

Die minister is imo totaal onbekwaam en het feit dat die burka's op straat geen probleem vindt, daarmee weet ik genoeg.

Van een volledig gebrek aan respect en volwassenheid gesproken... Hou gewoon je klep even dicht wanneer iemand tege, je aan het spreken is.

En over die knuppels van GeensT zwijgen we ook maar, al had die minister wel even gewoon een antwoord kunnen geven ipv. weg te lopen, zeker als ze je toch blijven achtervolgen.

Irritante vent is het.

Wat zit iedereen nou te lullen dat die vent een punt heeft. Dat heeft hij totaal niet. Als minister moet je vragen beantwoorden als een journalist die vraagt OF je zegt 'geen commentaar'. Maar niet zielig wegkruipen als een bange wezel en janken dat je onbeschofte vragen krijgt (overigens was het een terechte en beleefde vraag van Rutger).

Die minister is imo totaal onbekwaam en het feit dat die burka's op straat geen probleem vindt, daarmee weet ik genoeg.
elke r*tard met een camera kan zich journalist noemen, vind het argument dat je moet antwoorden omdat hij een journalist is dus een beetje matig.

ze had uiteraard wel beter kunnen reageren, maar prem maakt toch wel duidelijk hoe makkelijk het scoren is met een beetje lomp doen... ook als ze wel gereageerd had rutger het wel zo weten te draaien dat ze voor lul staat, doet ie bij elk interview... dusja, wat is er dan slecht?

haar standpunt over burka's staat ook los hiervan natuurlijk... alhoewel ik dat ook onzinnig vind.

Terug
Naar boven