AndroidHealthClinic

Prem draait door

elke r*tard met een camera kan zich journalist noemen, vind het argument dat je moet antwoorden omdat hij een journalist is dus een beetje matig.
Om dit beroep uit te oefenen heb je volgens mij nog altijd een opleiding/diploma nodig. Ook bij GS nemen ze denk ik niet zomaar om het even wie in dienst. Verder was het een normale vraag, waar een normaal antwoord op hoort te komen, zéker als je minister bent. Dat hij geen nieuwsjournalist is, dat weten we allemaal wel. Maar onredelijk vond ik hem niet echt, misschien een beetje brutaal, maar ach, daar moet je als politica tegen kunnen.

ze had uiteraard wel beter kunnen reageren, maar prem maakt toch wel duidelijk hoe makkelijk het scoren is met een beetje lomp doen...
Ten eerste: volgens mij scoorde hij totaal niet maar maakte hij zich compleet belachelijk. Ten tweede deed hij iets totaal anders, namelijk iemand onbeleefd en kinderachtig onderbreken terwijl die persoon iets probeert uit te leggen. Ik zie het verband niet met een vraag stellen en een fatsoenlijk antwoord verwachten. Dus wat die vent nou bereikt heeft: zichzelf compleet voor schut gezet en bewezen dat hij niet normaal kan discussieren, nou gefeliciteerd. Hij verdedigde dat mens ook alleen omdat ze van de PvdA is, lijkt me duidelijk waarom.

ook als ze wel gereageerd had rutger het wel zo weten te draaien dat ze voor lul staat, doet ie bij elk interview... dusja, wat is er dan slecht?
Ze kon gewoon zeggen 'geen commentaar' zoals elke bekwame minister doet, een goed journalist zal dit antwoord respecteren en zelfs als een slecht journalist de vraag blijft herhalen kan ze nog steeds haar antwoord herhalen. Alles was beter geweest dan wegrennen en zwijgen (zwakte).

haar standpunt over burka's staat ook los hiervan natuurlijk... alhoewel ik dat ook onzinnig vind.
Het bewijst imo dat ze totaal onbekwaam is voor deze functie, wat verband houdt met haar onbekwaamheid tegenover de media.

Om dit beroep uit te oefenen heb je volgens mij nog altijd een opleiding/diploma nodig. Ook bij GS nemen ze denk ik niet zomaar om het even wie in dienst. Verder was het een normale vraag, waar een normaal antwoord op hoort te komen, zéker als je minister bent. Dat hij geen nieuwsjournalist is, dat weten we allemaal wel. Maar onredelijk vond ik hem niet echt, misschien een beetje brutaal, maar ach, daar moet je als politica tegen kunnen.

Ten eerste: volgens mij scoorde hij totaal niet maar maakte hij zich compleet belachelijk. Ten tweede deed hij iets totaal anders, namelijk iemand onbeleefd en kinderachtig onderbreken terwijl die persoon iets probeert uit te leggen. Ik zie het verband niet met een vraag stellen en een fatsoenlijk antwoord verwachten. Dus wat die vent nou bereikt heeft: zichzelf compleet voor schut gezet en bewezen dat hij niet normaal kan discussieren, nou gefeliciteerd. Hij verdedigde dat mens ook alleen omdat ze van de PvdA is, lijkt me duidelijk waarom.

Ze kon gewoon zeggen 'geen commentaar' zoals elke bekwame minister doet, een goed journalist zal dit antwoord respecteren en zelfs als een slecht journalist de vraag blijft herhalen kan ze nog steeds haar antwoord herhalen. Alles was beter geweest dan wegrennen en zwijgen (zwakte).

Het bewijst imo dat ze totaal onbekwaam is voor deze functie, wat verband houdt met haar onbekwaamheid tegenover de media.
iedereen mag zich journalist noemen, het is een vrij beroep.
onredelijk was hij inderdaad (nog) niet, maar gezien het soort nieuws dat hij brengt etc. zou ik ook niet geantwoord hebben. om hem te negeren is misschien niet professioneel, maargoed, ik ben er vrij zeker van dat wanneer ze wel een ander antwoord had gegeven of geen commentaar had gezegd rutger ook wel een kans had gevonden om haar voor lul te zetten.

zijn punt was juist die onredelijkheid die hij ook verwerpt... hij gaf alleen een voorbeeld van iets waar hij zelf ook NIET achter staat. vind niet dat hij zichzelf dus belachelijk heeft gemaakt... hij heeft gewoon vrij goed aangetoond hoe moeilijk het is om met irritante journalisten om te springen. hij heeft die ander ook goed voor lul gezet, want die ander kon niks terugdoen en wat was prems hele punt...

als je rutger een beetje kent weet je ook dat wanneer ze dat gezegd had hij alsnog geprobeerd zou hebben haar voor lul te zetten, dat wil dat simpele gs volk zien...

ze uit gewoon haar mening... dat maakt je niet onbekwaam, als partij heb je bepaalde standpunten, waar een deel van de bevolking voor is en een deel tegen.. dat hou je altijd.

zijn punt was juist die onredelijkheid die hij ook verwerpt... hij gaf alleen een voorbeeld van iets waar hij zelf ook NIET achter staat. vind niet dat hij zichzelf dus belachelijk heeft gemaakt... hij heeft gewoon vrij goed aangetoond hoe moeilijk het is om met irritante journalisten om te springen. hij heeft die ander ook goed voor lul gezet, want die ander kon niks terugdoen en wat was prems hele punt...

Even kijken, een journalist stelt een vraag en wacht vervolgens geduldig vijf minuten op een antwoord dat er niet komt.

Dat vergelijken we met iemand die wat probeert wat uit te leggen maar op zeer hindelijke manier constant wordt onderbroken.

Yep hij heeft zijn punt perfect gemaakt! :rolleyes:

eh, jij vergelijkt de verkeerde dingen, kijk bijvoorbeeld eens naar dat filmpje van rutger bij rita verdonk met die man waarbij hij CONSTANT zegt dat ie het niet verstaat enzo... bijna hetzelfde.

verder vergelijk ik de actie niet, maar het principe, het principe is dat het makkelijk scoren is om mensen lekker voor lul te zetten.

Je vergelijkt appels met peren en dus ga ik niet verder in discussie hierover, zinloos. 'Geen commentaar' ;)

Vogelaar is niet opgewassen tegen de nieuwe media, dat valt haar kwalijk te nemen. Je kan niet verwachten dat alles maar bij het oude blijft en je constant alleen maar gepaste vragen gesteld krijgt.

Dit is een brevet van onvermogen van de kant van Vogelaar. Een bewindspersoon die sterker in de schoenen staat had Rutger al lang met een kluitje het riet ingestuurd. De enige aanpak eigenlijk als iemand jou niet serieus benadert.

eh, jij vergelijkt de verkeerde dingen, kijk bijvoorbeeld eens naar dat filmpje van rutger bij rita verdonk met die man waarbij hij CONSTANT zegt dat ie het niet verstaat enzo... bijna hetzelfde.

verder vergelijk ik de actie niet, maar het principe, het principe is dat het makkelijk scoren is om mensen lekker voor lul te zetten.

Hij stelt een vraag! Er is maar een iemand die Vogelaar voor lul zet en dat is zij zelf.

Sorry hoor, maar zijn communicatieve vaardigheden geen onderdeel van het ministervak? Als Rutger belachelijk en respectloos omgaat met zo'n minister dan krijgt GS dat echt wel te horen van hun publiek. En daar trekken ze zich ook echt wel wat van aan. Je moet zo'n idioot als Rutger er gewoon helemaal uit lullen. Dat is ook al vaak genoeg gebeurd in die filmpjes. Dan probeert hij iemand belachelijk te maken, door zijn vraagstelling. Maar het enige wat je dan ziet in de comments is shit als: "RUTGER PWNED".

Nouja, in dit geval was het dus: "VOGELAAR PWNED"

Vogelaar is niet opgewassen tegen de nieuwe media, dat valt haar kwalijk te nemen. Je kan niet verwachten dat alles maar bij het oude blijft en je constant alleen maar gepaste vragen gesteld krijgt.

Dit is een brevet van onvermogen van de kant van Vogelaar. Een bewindspersoon die sterker in de schoenen staat had Rutger al lang met een kluitje het riet ingestuurd. De enige aanpak eigenlijk als iemand jou niet serieus benadert.

Inderdaad, met een humoristische/gevatte respons had ze het hele verhaal om kunnen draaien. Daar komt nog eens het gebrek aan charisma bij.

Rutger is goed in staat om haar grootste zwakte bloot te leggen op een vrij gemakkelijke manier.

Dit zegt over Rutger dat hij bekwaam is in wat hij doet en voor aangenomen is.

Dit zegt over Vogelaar dat ze totaal onbekwaam is in waarvoor ze is aangenomen, namelijk het in behandeling nemen van journalistieke vragen. Laat staan de rest.

Er lopen twee zaken door elkaar heen. A, mag Rutger zich zo gedragen of moeten we het afkeuren, kortom: de gehele GeensTdiscussie.

B. is het bovenste.

Terug
Naar boven