AndroidHealthClinic

President Iran wil Israël wegvagen

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
''Israël moet van de kaart worden geveegd'', zo heeft vandaag de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad laten weten tijdens de conferentie 'De wereld zonder zionisme'. De conservatieve Ahmadinejad verwees naar Ayatollah Khomeini die ooit hetzelfde zei en bovendien meende dat ''de instelling van het zionistische regime een maatregel van de onderdrukker van de wereld tegen de islamitische wereld'' was.

Het islamitische regime van Iran ziet Israël als bezetter van voor moslims heilig land. Volgens waarnemers geeft Iran steun aan onder andere de sjiitische Hezbollah-beweging.

Westen
Vanuit het westen is kritisch gereageerd op de geluiden vanuit Iran. Frankrijk liet weten dergelijke uitlatingen ''in de krachtigste termen te veroordelen''. Een woordvoerder van het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken noemde het taalgebruik ''totaal onacceptabel''. Vanuit het Witte Huis liet een zegsman weten: ''Het herbevestigt wat we over het regime in Iran hebben gezegd en het onderstreept onze bezorgdheid over de Iraanse nucleaire operaties.''

De Israëlische Minister van Buitenlandse Zaken Silvan Shalom noemde Iran vandaag een duidelijk en acuut gevaar: ''Het Iraanse bewind probeert tijd te winnen om een atoombom te ontwikkelen en vormt door dat streven een grote dreiging. ''

(bron:fok.nl)

VS zal Iran nu wel gaan aanvallen :mad:

Peoples zei:
''Israël moet van de kaart worden geveegd'', zo heeft vandaag de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad laten weten tijdens de conferentie 'De wereld zonder zionisme'. De conservatieve Ahmadinejad verwees naar Ayatollah Khomeini die ooit hetzelfde zei en bovendien meende dat ''de instelling van het zionistische regime een maatregel van de onderdrukker van de wereld tegen de islamitische wereld'' was.
Het islamitische regime van Iran ziet Israël als bezetter van voor moslims heilig land. Volgens waarnemers geeft Iran steun aan onder andere de sjiitische Hezbollah-beweging.
Westen
Vanuit het westen is kritisch gereageerd op de geluiden vanuit Iran. Frankrijk liet weten dergelijke uitlatingen ''in de krachtigste termen te veroordelen''. Een woordvoerder van het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken noemde het taalgebruik ''totaal onacceptabel''. Vanuit het Witte Huis liet een zegsman weten: ''Het herbevestigt wat we over het regime in Iran hebben gezegd en het onderstreept onze bezorgdheid over de Iraanse nucleaire operaties.''
De Israëlische Minister van Buitenlandse Zaken Silvan Shalom noemde Iran vandaag een duidelijk en acuut gevaar: ''Het Iraanse bewind probeert tijd te winnen om een atoombom te ontwikkelen en vormt door dat streven een grote dreiging. ''
(bron:fok.nl)
VS zal Iran nu wel gaan aanvallen :mad:

Denk dat dat wel mee zal vallen. VS heeft genoeg te doen in hun eigen land. New Orleans moet weer helemaal opnieuw worden opgebouwd en het gedoe in Irak zal hun ook wel genoeg kosten. Dus denk dat ze va Iran voorlopig zullen afblijven.

• Topic Starter Topic Starter
RubenSossa zei:
Denk dat dat wel mee zal vallen. VS heeft genoeg te doen in hun eigen land. New Orleans moet weer helemaal opnieuw worden opgebouwd en het gedoe in Irak zal hun ook wel genoeg kosten. Dus denk dat ze va Iran voorlopig zullen afblijven.

Bush is president he!! oorlogzuchtige redneck...

Als die leipo's gaan dreigen met aanvallen op Israel is een aanval op Iran wel gerechtvaardigd. Ook al hoef je niet blij te zijn met drie landen naast elkaar die dan behoorlijk instabiel zijn.

edit delete

Laatst bewerkt:
Na khomeini en deze idioot.. gaat iran echt FLINK achteruit... vroeger een land wat gewoon meeging, geen land waar ze bij elk ding de islam betrekken. Nu,... een land wat afhankelijk is van allah.

EricR zei:
Als die leipo's gaan dreigen met aanvallen op Israel is een aanval op Iran wel gerechtvaardigd. Ook al hoef je niet blij te zijn met drie landen naast elkaar die dan behoorlijk instabiel zijn.

Helemaal mee eens..

Begin steeds meer eens te raken met EricR.. vreemd..

Peoples zei:
Bush is president he!! oorlogzuchtige redneck...

Dat redneck valt wel mee volgens mij.. Als ie een echte diehard redneck was dan zat Condoleezza Rice niet als functie van Secretary of State..

en voor haar was Powell en dat was ook een Afro-American!

*pakt de popcorn er maar weer bij en houdt CNN in de gaten*

• Topic Starter Topic Starter
RubenSossa zei:
Dat redneck valt wel mee volgens mij.. Als ie een echte diehard redneck was dan zat Condoleezza Rice niet als functie van Secretary of State..
en voor haar was Powell en dat was ook een Afro-American!

Schijn bedriegt Sossa... wat zou jij doen om te verbloemen dat je eigenlijk oorlogzuchtig bent?

Peoples zei:
Schijn bedriegt Sossa... wat zou jij doen om te verbloemen dat je eigenlijk oorlogzuchtig bent?

Ehm.. Veel hulp bieden in andere landen en overal ter wereld de democratie adviseren??

je hebt in principe gelijk dat Bush er niet vies van is om oorlog te voeren wanneer hij dat van belang acht, maar dat staat los van een 'redneck' zijn.

Bij redneck denk ik aan zo'n domme incest KKK-gasten die met brandende kruisen staan te zwaaien.

Zover wil ik niet gaan om Bush daarvan te beschuldigen!

Volgens mij is het probleem hier nu Iran (zijn leiders dan) en nu niet even GWB

Wat een dombo, die ahmadinejad. Je wéét dat je in de gaten gehouden wordt dan ga je recalcitrant lopen roepen dat je israel van de kaart wilt vegen. Die bush zal er geen cent te weinig voor hebben om iran binnen te vallen. Die binnenlandse problemen worden uit een heel ander 'potje' betaald en anders laten we de staatsschuld toch lekker oplopen?
Afghanistan hebben ze al lekker weggevaagd, Irak gaat nu ook lekker, als je het mij vraagt gaat die bush gewoon lekker verder met rellen. Iran, Syrië, ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een 'goede reden' (zoals in Irak) vinden om een land binnen te vallen.

En tja... dan is het niet verstandig om de benjamin van amerika te bedreigen...

D. zei:
Wat een dombo, die ahmadinejad. Je wéét dat je in de gaten gehouden wordt dan ga je recalcitrant lopen roepen dat je israel van de kaart wilt vegen. Die bush zal er geen cent te weinig voor hebben om iran binnen te vallen. Die binnenlandse problemen worden uit een heel ander 'potje' betaald en anders laten we de staatsschuld toch lekker oplopen?
Afghanistan hebben ze al lekker weggevaagd, Irak gaat nu ook lekker, als je het mij vraagt gaat die bush gewoon lekker verder met rellen. Iran, Syrië, ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een 'goede reden' (zoals in Irak) vinden om een land binnen te vallen.
En tja... dan is het niet verstandig om de benjamin van amerika te bedreigen...
er even uit halen
" ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een 'goede reden' (zoals in Irak) vinden om een land binnen te vallen."

de rede was natuurlijk saddam en niet dei massa vernietigings wapens

Markywannabee zei:
er even uit halen
" ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een 'goede reden' (zoals in Irak) vinden om een land binnen te vallen."
de rede was natuurlijk saddam en niet dei massa vernietigings wapens
vandaar dus ook 'goede reden' tussen aanhalingstekens. Je hebt gelijk, ze zochten gewoon een excuus.

exarchos zei:
Volgens mij is het probleem hier nu Iran (zijn leiders dan) en nu niet even GWB

Probleem is inderdaad Iran, die zijn van een gematigder koers weer het pad ingeslagen van de fundamentalisten. De jongeren daar zijn er niet blij mee, zou mooi zijn als er eens een revolutie uitbreekt in dat land. Dat fundamentalistische tuig heeft al veel te lang een vinger in de pap gehad.

Begrijp dat soort landen ook niet, natuurlijk zorgt hun steun voor terrorisme er voor dat Westerse landen ontwricht kunnen worden op bepaalde vlakken. Maar de vergeldingsacties vanuit vooral de USA zorgt er alleen maar voor dat zulke regeringen omver worden geworpen en er binnen die landen veel onschuldige burgers sterven. Maar ja dat boeit ze kennelijk geen ruk.

Tsja, Iran is lekker bezig. Israël heeft de bommenwerpers en kruisraketten al klaarstaan om de nucleaire complexen van Iran aan te vallen hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Het is ook volkomen gerechtvaardig om Iran aan te vallen als ze zulke uitspraken doen. Het is een kwestie van tijd voor de Iraanse nucleaire ambities weer de grond in zijn geboord, let maar op.

Gaat allemaal om olie = macht = geld en het is slechts een kwestie van tijd voordat Iran door de V.S. wordt aangevallen.
"Goede reden" daarvoor bedenken ze nog wel of is al bedacht, maar moet er eerst nog even bij de massa worden ingestampt.
Men wil gewoon het hele midden oosten controleren ten koste van alles.
Irak was een aardig begin, de rest volgt later...
It's so obvious:(

Android zei:
Gaat allemaal om olie = macht = geld en het is slechts een kwestie van tijd voordat Iran door de V.S. wordt aangevallen.
"Goede reden" daarvoor bedenken ze nog wel of is al bedacht, maar moet er eerst nog even bij de massa worden ingestampt.
Men wil gewoon het hele midden oosten controleren ten koste van alles.
Irak was een aardig begin, de rest volgt later...
It's so obvious:(
Je hebt gelijk, maar ik snap die :( niet ;)

ik denk dat oplossing van het Israelisch-Palestijns conflict prioriteit numero uno is. Het zou mooi zijn als Bush dat eens wat hoger op de agenda zou plaatsen.

Terug
Naar boven