Fitness Seller

President Iran wil Israël wegvagen

Homer17 zei:
haha no way dat USA Iran aanvalt :D Dreigen ze al tig jaar mee.
en hoelang lagen ze al bij irak te wachten? en ineens werd dat interessant, verborgen wapens blablabla, waar waren die dingen? nergens te vinden! amerika dekt zich leuk in aangezien de meute toch wel achter ze aanloopt, het hier en daar piepende landje word met een schop de hoek in getrapt.

er is 1 ding waarover ik me ongerust maak. en dat is dat amerika het nog eens in zijn hoofd haalt een kernpunt van moslims aan te vallen vanwege "enorme terroristische dreiging", een halvezole senator riep een tijd geleden dat als moslims geweld zouden gebruiken er een bom op mekka moest, en ik zie het er ooit nog eens van komen, misschien maak ik het niet meer mee, maar verbazen zou het me niet, het begint steeds meer te hangen naar een dreigende oorlog tussen islamitische landen die zogenaamd uitpuilen van terroristen (waren dat je vriendjes niet bush(bin laden anyone??)) aan de ene kant,
en aan de andere kant de amerikanen en de goed of kwaad met hun meewerkende landen. vraag me af wat er gebeuren gaat in de toekomst, maar als je kijkt wat er de afgelopen jaren zich heeft afgespeeld, begint amerika steeds meer te leunen naar alle controle over elk gevaarlijk gebied enerzijds, en anderzijds de inbeslagname van landen met (binding met landen met) waardevolle grondstoffen.

edit; staat er een beetje vaag, worden jullie er nog wijs uit?:o

Sport2000 zei:
en hoelang lagen ze al bij irak te wachten? en ineens werd dat interessant, verborgen wapens blablabla, waar waren die dingen? nergens te vinden! amerika dekt zich leuk in aangezien de meute toch wel achter ze aanloopt, het hier en daar piepende landje word met een schop de hoek in getrapt.
er is 1 ding waarover ik me ongerust maak. en dat is dat amerika het nog eens in zijn hoofd haalt een kernpunt van moslims aan te vallen vanwege "enorme terroristische dreiging", een halvezole senator riep een tijd geleden dat als moslims geweld zouden gebruiken er een bom op mekka moest, en ik zie het er ooit nog eens van komen, misschien maak ik het niet meer mee, maar verbazen zou het me niet, het begint steeds meer te hangen naar een dreigende oorlog tussen islamitische landen die zogenaamd uitpuilen van terroristen (waren dat je vriendjes niet bush(bin laden anyone??)) aan de ene kant,
en aan de andere kant de amerikanen en de goed of kwaad met hun meewerkende landen. vraag me af wat er gebeuren gaat in de toekomst, maar als je kijkt wat er de afgelopen jaren zich heeft afgespeeld, begint amerika steeds meer te leunen naar alle controle over elk gevaarlijk gebied enerzijds, en anderzijds de inbeslagname van landen met (binding met landen met) waardevolle grondstoffen.
edit; staat er een beetje vaag, worden jullie er nog wijs uit?:o
Let maar op, Iran wordt niet aangevallen.

Homer17 zei:
Let maar op, Iran wordt niet aangevallen.
onderbouw je mening eens? ben wel nieuwsgierig, ons aller blair wilt zo snel mogelijk met russia en usa om de tafel over deze schandelijke opmerking:cool: gaat weer een hoop politiek gebazzel worden:shoot:

Sport2000 zei:
onderbouw je mening eens? ben wel nieuwsgierig, ons aller blair wilt zo snel mogelijk met russia en usa om de tafel over deze schandelijke opmerking:cool: gaat weer een hoop politiek gebazzel worden:shoot:
Hehe 'tis niet echt een mening, aangezien ik me niet bezig hou met die nonsens (aap van een iraanse president met oerdomme uitspraken, en de hele wereld die als een aapje op een stuk banaan toehapt :D). Maar ik denk niet dat USA Iran hierom aanvalt.

het gaat er niet om dat ze om deze uitspraak wat gaan doen, maar de hele show eromheen weer begint:cool:

exarchos zei:
Ik zet mijn geld in op de Iraanse jeugd en oppositie, lijkt me beter als men daar binnenlands de probs oplossen.
Was dit sarcastisch?
Zo niet; En dan? Risico nemen om opgehangen te worden? If you're not with us, you're against us. Het is net zoals bij Saddam, iedereen die tegen was zou er van lusten!
Even wat anders;
Nu we het toch gedeeltelijk over de V.S. hebben, de V.S. zou een lijstje moeten hebben. Welke landen hebben de prioriteit om in te grijpen?
In China worden mensen rechten geschonden;
In Noord-Korea worden mensen rechten geschonden;
In Irak worden/werden mensen rechten geschonden;
In Iran worden mensen rechten geschonden;
Not to mention: een big ass part van Afrika.
Ik geloof dat er nog heel wat landen zijn. Nou, welk land zou boven aan staan? Ik dacht Noord-Korea de eerst volgende zou zijn. Echter, Iran is dichter bij.

Die atoom-bom welke Iran zogenaamd zou maken, ik wil niet zeggen dat dit goed is. Maar dit zorgt gedeeltelijk voor een balans als het gaat om een machtsstrijd. Toen het Amerika vs. Rusland was, hadden beide landen een "atoom-bom".

Laatst bewerkt:
of ze zorgen dat de criminaliteit in eigen land omlaag gehaald word, de armoede daar word tegengegaan en ze in bijvoorbeeld irak, eens zorgen dat de boel goed op poten staat ipv zelf onrust te stoken :no:

Terug
Naar boven