Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
en hoelang lagen ze al bij irak te wachten? en ineens werd dat interessant, verborgen wapens blablabla, waar waren die dingen? nergens te vinden! amerika dekt zich leuk in aangezien de meute toch wel achter ze aanloopt, het hier en daar piepende landje word met een schop de hoek in getrapt.Homer17 zei:haha no way dat USA Iran aanvaltDreigen ze al tig jaar mee.
er is 1 ding waarover ik me ongerust maak. en dat is dat amerika het nog eens in zijn hoofd haalt een kernpunt van moslims aan te vallen vanwege "enorme terroristische dreiging", een halvezole senator riep een tijd geleden dat als moslims geweld zouden gebruiken er een bom op mekka moest, en ik zie het er ooit nog eens van komen, misschien maak ik het niet meer mee, maar verbazen zou het me niet, het begint steeds meer te hangen naar een dreigende oorlog tussen islamitische landen die zogenaamd uitpuilen van terroristen (waren dat je vriendjes niet bush(bin laden anyone??)) aan de ene kant,
en aan de andere kant de amerikanen en de goed of kwaad met hun meewerkende landen. vraag me af wat er gebeuren gaat in de toekomst, maar als je kijkt wat er de afgelopen jaren zich heeft afgespeeld, begint amerika steeds meer te leunen naar alle controle over elk gevaarlijk gebied enerzijds, en anderzijds de inbeslagname van landen met (binding met landen met) waardevolle grondstoffen.
edit; staat er een beetje vaag, worden jullie er nog wijs uit?

Dreigen ze al tig jaar mee.
gaat weer een hoop politiek gebazzel worden:shoot: