MuscleMeat

Prezi of Powerpoint?

voor school? of bedrijf?

met plaatjes powerpoint,
zonder plaatjes prezi

Beiden kost veel tijd en kennis om tot een goede presentatie te komen.

Als je er van plan bent heel veel tijd in te steken, zeker Prezi.

• Topic Starter Topic Starter
Het is voor een presentatie en een workshop. Het overgrote deel is tekst, ook omdat ik wil dat elk punt nieuw inspringt en niet dat je ineens een slide hebt met alle punten onder elkaar geflikkerd.

Ik ben powerpoint gewend maar heb ook prezi geprobeerd. Het leek me alleen drie keer zoveel werk zonder concreet voordeel. Wat is nu precies hetgene wat prezi niet heeft over powerpoint behalve dat je even uit het totaal kan stappen om een goede slide te zoeken?

Grafisch is Prezi echt 1000x mooier en beter.

Met vorige project hadden 2 gasten een Prezi presentatie gemaakt, die gasten zaten ook in een Europese ronde voor debatten/presentaties volgens mij. Maar t*ring die presentatie was sick! Maar die gasten waren ook uber goed ermee, zoiets zou ik nooit kunnen voor de 1ste keer.

Het gene wat je wilt doen, kan ook gewoon met Powerpoint hoor. Dat elk punt pas inspringt wanneer je op enter of volgende drukt.

Zeker en vast Prezi!!
Onze groep had als enige Prezi gebruikt (de rest ppt) en wij kregen super goede commentaren van de docent.

Keynote op Mac is meesterlijk.
Daar maak je echt knappe dingen mee.
Kost je 10euro ofzo, je hebt wel mac nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga geen mac nemen om een presentatie te houden. Toch eens aan de slag met prezi, iemand specifiek advies over het verhogen van de kwaliteit van een prezi-presentatie?

Terug
Naar boven