MuscleMeat

Prik vergeten,wat te doen??

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Hey bro's

Ik ben nu 2 weken bezig op 500 testE en 400dk,nu zet ik m'n injects op dinsdag maar ben vorige dinsdag
m'n prik vergeten zetten,gewoon wachten tot volgende dinsdag of vandaag prikken en elke zaterdag prikken??
Alle tips zijn welkom grtz

Dus je bent er vandaag achter gekomen dat je dinsdag vergeten te prikken bent...????

Wat is de logica om tot volgende week dinsdag te wachten?

gewoon prik zetten nu

en de week erop rond die dag prikken.
ik ben ook 1 dag te laat met prikken nu

Ik snap niet dat je dit vergeet, ik kijk er altijd naar uit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap niet dat jij in "bijna" elk topic zit te lullen!Geef een adviserend antwoord of shut up!
Ah ik snap het,is goed voor je aantal posts:rolleyes:

Ik geef enkel mijn mening,als je beslist om te kuren en je vergeet 4 dagen te prikken ben je echt een simpele gast en neem je de dingen niet ernstig..je denkt dat het snoepjes zijn ofwa?
Wat kan mij het aantal posts schelen...mong**l dat je bent!

• Topic Starter Topic Starter
Wat is de logica om tot volgende week dinsdag te wachten?

Omdat ik op dinsdag prik misschien:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 14:13 ----------

Ik geef enkel mijn mening,als je beslist om te kuren en je vergeet 4 dagen te prikken ben je echt een simpele gast en neem je de dingen niet ernstig..je denkt dat het snoepjes zijn ofwa?
Wat kan mij het aantal posts schelen...mong**l dat je bent!

Ik vraag je mening niet,lees misschien de topictitel nog eens internetheld!

Ik weet wat je moet doen...iemand zoeken die gans de dag je handje vasthoudt zodat je geen stommiteiten begaat..
Ben je wel gaan trainen van de week of ben je dat ook vergeten?
Een leuke titel voor een volgend topic van jou, "ik ben deze week vergeten te gaan trainen,wat moet ik doen?"

Hahaha plopperdeplop, pieng.

Serieus nu, ik zou nu injecteren, en gewoon dinsdag terug, de eerste week zal je test waardes wat ****ed up zijn, maar na 2 weken zijn ze terug stabiel, denk ik..

Is het ook niet zo dat de 1ste 2 weken cummulatief zijn, en dan pas stabiel worden?

Ik weet wat je moet doen...iemand zoeken die gans de dag je handje vasthoudt zodat je geen stommiteiten begaat..
Een leuke titel voor een volgend topic van jou, "ik ben deze week vergeten te gaan trainen,wat moet ik doen?"

Haha +1.

En ook postcount +1.

wat boeit het of je op dinsdag prikt of op zaterdag.
dagje eerder of later maakt echt niet zoveel uit

maar nu prikken en dinsdag weer.... zie ik het nut niet van in

Hey bro's

Ik ben nu 2 weken bezig op 500 testE en 400dk,nu zet ik m'n injects op dinsdag maar ben vorige dinsdag
m'n prik vergeten zetten,gewoon wachten tot volgende dinsdag of vandaag prikken en elke zaterdag prikken??
Alle tips zijn welkom grtz

Vandaag prikken en dan volgende week vrijdag weer.

whaha wel een leuke opmerking!

Gewoon prikken en volgende week dezelfde dag en opgelost, geen stress!!

Gewoon vandaag prikken en zaterdag als de prikdag aanhouden voor je kuurtje.

....en dan vergeet die weer dat het zaterdag prikdag is...

Terug
Naar boven