B0n3s
Cool Novice
- Waardering
- 0
Heren en misschien ook dames,
Ik heb een schema in elkaar gezet waar ik volgende week graag mee van start wil gaan. (duurt nog best lang voor een beginner
)
Nadat ik de sticky's heb gelezen, heb ik gekozen voor een split schema gebaseerd op 3 dagen training in de week.
Het schema is als volgt:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Maandag: borst en biceps
Borst:
Rug:
Benen:
Nu is mijn vraag of dit schema in combinatie met goede voeding een goed resultaat kan opleveren? En of het uitvoerbaar is voor een beginner?
Ik wil met behulp van dit schema 10kg aan spieren aankomen (van 60 naar 70kg).
Wat ik ook moeilijk in kan schatten en niet goed kan vinden is of ik bij elke oefening voluit moet gaan, dus hoeveel reps etc.
Alvast bedankt en hopelijk kan ik hier maandag goed mee aan de slag.
groetjes,
B0n3s
Ik heb een schema in elkaar gezet waar ik volgende week graag mee van start wil gaan. (duurt nog best lang voor een beginner
)Nadat ik de sticky's heb gelezen, heb ik gekozen voor een split schema gebaseerd op 3 dagen training in de week.
Het schema is als volgt:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Maandag: borst en biceps
Borst:
- Flat benchpress
- Dumbbell Flyes
- Dumbbell press
- Chest dipps
- Chin ups
- Bar curlls
- Preacher curlls
- Hammer curlls
Rug:
- Pull ups
- Front pull down
- Chinnen?
- Dips
- cable rope ext
- reverse grip pushdown
Benen:
- legg press
- legg extension
- legg curles
- squatten (ben alleen bang voor mijn rug of dat ik ergens doorheen ga ofzo)
- shoulder press (machine)
- fly machine
- seated dumbbell pressed
Nu is mijn vraag of dit schema in combinatie met goede voeding een goed resultaat kan opleveren? En of het uitvoerbaar is voor een beginner?
Ik wil met behulp van dit schema 10kg aan spieren aankomen (van 60 naar 70kg).
Wat ik ook moeilijk in kan schatten en niet goed kan vinden is of ik bij elke oefening voluit moet gaan, dus hoeveel reps etc.
Alvast bedankt en hopelijk kan ik hier maandag goed mee aan de slag.
groetjes,
B0n3s
Laatst bewerkt:

, alleen streef ik naar nog iets lager vetpercentage. Ik weet niet of je foto topic hebt? Kan ik kijken waarvoor ik aan het trainen ben.