XXL Nutrition

Prime Pharma

RuanRuiz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Beste leden,

Ik ben nieuw op het forum heb in het verleden (6,7 j) geleden gekuurt met toen het merk long yo yoa als ik het goed schrijf. Men maatje komt mij prime Pharma aan bieden heb veel research erover gedaan maar ik hoor vaak dat her ondergedoseerd is klopt dit? Wil namelijk kwaliteit producten. Alvast bedankt

Niet aan beginnen

Prime was wel goed zou het nu niet meer bestellen ergens.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo is prime pharma zo slecht? Men maat neemt nu 300mg test en 200mg deca en ziet er wel prima uit? Wat is er dan mis met deze pharma want de meeste websites lichten je toch op😕

Hoezo is prime pharma zo slecht? Men maat neemt nu 300mg test en 200mg deca en ziet er wel prima uit? Wat is er dan mis met deze pharma want de meeste websites lichten je toch op😕

Ik vind het best prima, heb hier nog quasi alles van prime liggen.
Het merk is echt, dat is alles wat we kunnen zeggen.

Wil je weten of je eigen potjes onder-over-of-op-gedoseerd zijn, zal je zelf naar een labo moeten gaan.

Oh daym bedankt voor de hulp wel spijtig van de pharma maar welk merk is dan aan te raden als je dat mag bespreken?

Welke merken zijn dan wel goed ?

Vorige maand Anavar laten komen van Prime. Daarop staat een krascode om te echtheid te checken. Alleen de kraslaag was erg slecht en ik ging er doorheen met een muntje met als gevolg geen code te zien. Het was meer een sticker had ik het idee.
Als het goed is komt er vandaag nieuwe binnen. Het zal toch niet nep zijn?

Edit; de verificatie site ligt er al een paar weken uit.

Laatst bewerkt:
IMG_0329.jpeg
Vorige maand Anavar laten komen van Prime. Daarop staat een krascode om te echtheid te checken. Alleen de kraslaag was erg slecht en ik ging er doorheen met een muntje met als gevolg geen code te zien. Het was meer een sticker had ik het idee.
Als het goed is komt er vandaag nieuwe binnen. Het zal toch niet nep zijn?
Edit; de verificatie site ligt er al een paar weken uit.
Hebben ze allemaal stickers. Deze zijn legit, deze komen rechtstreeks bij de pharma zonder tussenpersoon. Geen zorgen

Net een pakketje binnengekregen en gecheckt, verified :)

Wat ga je nemen?!🤗

Anavar, vandaag gaat week 3 in.
Mochten er wonderbaarlijke dingen voordoen zal ik een logje maken.

Doel is alleen een cut en wat kracht.

Vorige week Anavar van Unique binnen gekregen en die slaat nu al beter aan dan Prime in de eerste week. Dus Prime is zeker onder gedoseerd.

Vorige week Anavar van Unique binnen gekregen en die slaat nu al beter aan dan Prime in de eerste week. Dus Prime is zeker onder gedoseerd.
Dat kan kloppen, wel test gezien van UP 11.9mg v 9.6 van Prime.
Wat verwacht je van 30mg Var btw ?

Terug
Naar boven