Fitness Seller

primo + anavar

thewitten

Cool Novice
Waardering
0
hello zou eens een klein kuurtje willen doen en vraag mij af wat jullie ervan vinden

week 1-7: 200 mg primo (2ml e5d)
week 1-7: 20 mg var ed
week 10: 40 mg nolva
week 11-13: 20 mg nolva

bedoeling is om paar droge kilo's bij te komen en neveneffecten zoals haarverlies, acne, ... te vermijden.

heb nog een vial primo staan van paar jaar geleden. de exp date is nog goed maar vraag mij af ofdat dit nog wel goed is want heeft al die tijd gewoon in de kast gestaan? kan dan mijn dosis verhogen naar 300 mg.

gr

Persoonlijk vind ik het zwaar waardeloos.

Het is een vrouwen-kuur.

veel te lage dosissen
anavar minstens op 50 en liefst nog hoger
en primo minstens op 300 en ook liefst ietwat hoger
maar bon, probeer het eens he

leuk kuurtje voor jou dus

Hey thewitten , heb je vroeger al primo gebruikt en had je haarverlies ??? ik heb primo zo'n 15 jaar geleden gebruikt maar zoek nu iets milder en dacht aan een kuurtje anavar en primo together

Hey thewitten , heb je vroeger al primo gebruikt en had je haarverlies ??? ik heb primo zo'n 15 jaar geleden gebruikt maar zoek nu iets milder en dacht aan een kuurtje anavar en primo together

Ik snap niet wat jij nu zegt.

Je wil iets milder dan primo dus nu wil je primo en var?

primo is al het mildste dat er is als dat zelfs te zwaar is ga dan aan creatine :)

primo onder 1000mg ew is k*t. anavar onder 100mg ed is k*t.

-rodge

Zijn genoeg mensen die anavar\primo als eerste kuur op 400\40 nemen en er wat leuke kilo's aan over houden.Imo zijn er wel betere alternatieven te bedenken.

Weet niet of je Fem. bent of 60kg weegt.

anders zou ik de Primo op 600 zetten en anavar op 80.

Dus nog wat vials opzoeken op zolder die ene van 10ml heb je sowieso te kort aan.

voor jou waarsch wel
als je groeit met minder, is dat beter
en er zijn er genoeg die goed groeien met "maar" 500mg primo p/w

Dat weer Rodge ook wel maat.
Wat hij ervaart is wat een heleboel anderen ook ervaren....dat het te zwak is in lage doseringen.

primo op 600 stacken met test is een lekker kuurtje hoor.

@ topic-starter; veels te lage doseringen, zonde van je geld en energie.

ik zou die var wel wat hoger doen

Terug
Naar boven