- Waardering
- 27
dat kan best zo zijn, maar dan moet je nog steeds niet dit soort uitspraken doen..er zijn hier zat beginners en die hoeven echt niet zo hoog te doseren..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat kan best zo zijn, maar dan moet je nog steeds niet dit soort uitspraken doen..er zijn hier zat beginners en die hoeven echt niet zo hoog te doseren..
dit gedeelte is over aas en hun vermogen om ons verder te helpen in ons doel dan mag daar gerust eerlijk over gesproken worden,of niet dan...
primo onder 1000mg ew is k*t. anavar onder 100mg ed is k*t.
-rodge

hey alvast thankx voor de feedback maar ik weeg nu 82kg en ben maar 1m78 en wil geen 10 kilo bijkomen. mijn bedoeling is om naar 85kg te gaan en droger te staan dan nu.
@ Caesar: heb je meer kans op haaruitval met test dan met primo?
gr
hey alvast thankx voor de feedback maar ik weeg nu 82kg en ben maar 1m78 en wil geen 10 kilo bijkomen. mijn bedoeling is om naar 85kg te gaan en droger te staan dan nu.
@ Caesar: heb je meer kans op haaruitval met test dan met primo?
gr
ja ik zal jullie op de hoogte houden.
ben juist nog aan het rondkijken voor een goede leverancier.
gr
kwou gewoon weten of 2OO mg primo per week haaruitval geeft...