Fitness Seller

primo + anavar

joh gewoon doen....je merkt zelf wanneer je hoger moet doseren

dat kan best zo zijn, maar dan moet je nog steeds niet dit soort uitspraken doen..er zijn hier zat beginners en die hoeven echt niet zo hoog te doseren..

beginners moeten eerst goed lezen en eerst een test-only kuurtje doen, die hebben geen nut bij deze doel specifieke middelen en al helemaal niet om gelijk te stacken. dingen moeten gewoon gebruikt worden waarvoor ze het meest geschikt zijn en op de dosis dat ze tot hun recht komen. lees het forum na en je kom talloze posts tegen van tegenvallende resultaten of het verkeerd kiezen van aas ten opzichte van de goals. al dat domme geneuzel hier... 90% van het board lult elkaar enkel maar na en ziet er zelf uit alsof ze een jaar op vakantie zijn geweest in biafra. en maar lullen over verstandig kuren :rolleyes: dit gedeelte is over aas en hun vermogen om ons verder te helpen in ons doel dan mag daar gerust eerlijk over gesproken worden,of niet dan...

het niveau is hier al tijden om te huilen maar je mag nooit zeggen zoals het is. ik zal niet zeggen dat ik altijd gelijk heb... maar ik zit er nooit ver naast :p

maar adviseer gerust aan iedereen een "to low to do anything dose" dan hebben we starks nog meer threads met de titel, ik ben nu 6 weken in mijn kuur maar ik zie geen resultaat.

dus beginners:

-eerst lezen en voldoende researchen zodat je weet waar je mee bezig bent.
-dan altijd een test-only kuur doen.
-dan pas rustig aan gaan stacken en kies hiervoor de middelen die bij je doel passen in de dosis die nut heeft.

-rodge

juist omdat hij haaruitval wil voorkomen gaat hij denk ik niet voor test. test zet om in DHT wat weer acne en haaruitval KAN veroorzaken.

maar net wat rodge zegt. je doseringen zijn wel veels te laag. Zo kun je net zogoed niks doen.

Primo op 400-500mg en anavar vanaf 60mg ed lijkt mij een heel lekker 1e kuurtje hoor.

Beter dan tabs only...

kijk gewoon hoe het loopt die anavar zou ik wel hoger in nemen omdat de helft toch wordt afgebroken door je lichaam.
en die primo zet je gewoon op 300 mg werkt het niet kan je altijd meer zetten.

• Topic Starter Topic Starter
hey alvast thankx voor de feedback maar ik weeg nu 82kg en ben maar 1m78 en wil geen 10 kilo bijkomen. mijn bedoeling is om naar 85kg te gaan en droger te staan dan nu.

@ Caesar: heb je meer kans op haaruitval met test dan met primo?

gr

hey alvast thankx voor de feedback maar ik weeg nu 82kg en ben maar 1m78 en wil geen 10 kilo bijkomen. mijn bedoeling is om naar 85kg te gaan en droger te staan dan nu.

gr

hey suc6 maat ga je een log bij houden ?

gr

hey suc6 maat ga je een log bij houden ?

ja ik zal jullie op de hoogte houden.
ben juist nog aan het rondkijken voor een goede leverancier.

gr

Ben benieuwd naar je LOG,

met de hoeveelheden die je zelf aangaf zul je moeite hebben je 3 kilo
schoon te gainen en ook nog je vetp. verlagen..??

en 10 kilo schoon pak je niet met een 1e kuur.

Wat meer opgezocht over primo. Is ook een DHT kans is dus ook aanwezig dat, mits je er gevoelig voor bent, er haar van gaat verliezen.

Wordt verder wel gezien als een mild middel dus kwa haaruitval is het echt persoonsgebonden.

ik wou gewoon zeggen dat ik vroeger eenmaal primo gebruikt heb...nadien deca,test,dbol,abombs,masteron...het enige wat ik niet gebruikt heb is halo en tren....nu word ik wat ouder en ik gebruik nu geen straf spul meer...hou mij bij deca,t-bol,anavar...enfin alle producten dat geen haaruitval veroorzaken....kwou gewoon weten of 2OO mg primo per week haaruitval geeft...

dat kan best zo zijn, maar dan moet je nog steeds niet dit soort uitspraken doen..er zijn hier zat beginners en die hoeven echt niet zo hoog te doseren..

Ben het met deze molen eens.Het moet niet gekker worden.Zometeen heb je jongens die 1000mg primo zetten als eerste kuur.
De kans dat pietje hierbij een frontload voorspeld is ook nog aanwezig op dit forum.

Terug
Naar boven