Fitness Seller

Primo Only???

dekerelvandaar

Cool Novice
Waardering
0
ik hoorde net van een gast in de gym dat ie gaat kuren met primo only, kheb hem natuurlijk test aangeraden, maar die wil ie niet omdat ie zegt dat ie langer zal moeten herstellen daarvan???? WAT ZEGGEN JULLIE?

Laat hem toch jo wat maak jij je druk om.
Die kuur die hij gaat doen is een beetje vrouwen kuur. hij zou erg hoog moeten dosseren om wat resultaat te behalen.

Zijn genoeg gasten die een Primo\Anavar kuurtje doen.
400mg primo per week.
40+mg anavar per dag.
Mooie kuur ter ondersteuning in de cut imo.

Oja on topic.
Primo vind ik waardeloos (voor mannen).

Je kan er profijt van hebben, maar hoog doseren, dus te duur imo.

ik ging zeker goed op primo only en ken ook jongens die er goed op gingen.

LET OP MIJN WOORDEN;

primo = underrated op dit board, omdat er papagaaien zijn die zeggen dat het een vrouwenmiddeltje is.

ik vind het 10x beter dan equipose!

primo op 400 of 600 als 1e kuurtje is niks mis mee.

tuurlijk is een beetje test erbij beter, maargoed.

Graag ontopic blijven iedereen!

ik ging zeker goed op primo only en ken ook jongens die er goed op gingen.

LET OP MIJN WOORDEN;

primo = underrated op dit board, omdat er papagaaien zijn die zeggen dat het een vrouwenmiddeltje is.
ik vind het 10x beter dan equipose!

primo op 400 of 600 als 1e kuurtje is niks mis mee.

tuurlijk is een beetje test erbij beter, maargoed.

:nowai:

Primo is ook niks kerel, maar als jij er wat aan hebt is het best!

zo zie je maar dat iedereen anders op elk middel reageert, waar de 1 van groeit kan de ander mee stil blijven staan.

ik hoorde net van een gast in de gym dat ie gaat kuren met primo only, kheb hem natuurlijk test aangeraden, maar die wil ie niet omdat ie zegt dat ie langer zal moeten herstellen daarvan???? WAT ZEGGEN JULLIE?

Primo is ook een soort test variant.
MAar zoals Loo al eerder zei, Primo is een prima middel. Alleen wil je als man zijnde hier echt resultaten mee zien, moet je toch wat hoger doseren.
En gezien de meeste primo 100mg per 1ml bevat, zit je al gauw tussen de 6 tot 8ml per week. Vandaar dat het een duur middel is.

Primo is ook een soort test variant.
MAar zoals Loo al eerder zei, Primo is een prima middel. Alleen wil je als man zijnde hier echt resultaten mee zien, moet je toch wat hoger doseren.
En gezien de meeste primo 100mg per 1ml bevat, zit je al gauw tussen de 6 tot 8ml per week. Vandaar dat het een duur middel is.

Hehe, tot 600mg voel ik dan ook werkelijk niets.

Hee Hitman, ben jij naast bodybuiler ook strongman, powerlifter en gewichtheffer?
Man waar haal je de tijd vandaan?

..

Laatst bewerkt:
[QUOTEDr. WorfGraag ontopic blijven iedereen![/QUOTE]

wie is dit ??? ;)

primo is zoals loo al aangaf zwaar onderrated hier op t board.
yanks en loo en dennis999 houden ervan!

primo-only is wel k*t, maakte mij impotent en je moet wel hoog gaan voor resultaten, beetje test erbij en gaan!

primo is misschien geen straf middel maar de resultaten zullen alleszins niet slechter zijn dan een winstrol only. als primo only waardeloos is, kunnen we dat evengoed zeggen van winstrol only.

primo-only is wel k*t, maakte mij impotent en je moet wel hoog gaan voor resultaten, beetje test erbij en gaan!

Hoe ziet een mooie Test/Primo in mg's eruit voor jou?

duh 11ml per week, alsof dat veel is, hahahaha wacht maar loo tot de korte esters komen, zet je makkelijk 5ml eod ;)
ik deed toen 400mg primo p/w tezamen met 500mg test enat en halverwege wat tren erbij, stond binnen no-time op plus 10kg!

primo op 800mg heb ik btw wel eens gedaan, als frontload tezamen met een gram test, werd helemaal wicked van de hoofdpijn toen!

[QUOTEDr. WorfGraag ontopic blijven iedereen!

wie is dit ??? ;)[/QUOTE]
De grote boze wolf, nooit van gehoord?

Het gaat een beetje om de prijs-kwaliteit verhouding vind ik. Voor een vial primo betaal je net zo veel als voor een vial boldenone, doseringen per week zijn gelijk. Verschil is alleen dat een vial boldenone 2,5 x zo lang meegaat.

wat loop je nou te mauwen over een paar euro's
regel een als je kuurt: geld speelt geen rol! en als dat wel het geval is moet je niet kuren
net zoals lui die maar geen nolva halen omdat dat geld kost, **** it, liever een paar euro lichter dan mss een gyno.
eq en primo vergelijken is als een lekker wijf met een oma, kan niet!
primo is zwaar superieur,

en nu einde discussie ik ben mr en jij nog geen eens ba :P

Terug
Naar boven