XXL Nutrition

Primo Only???

wat loop je nou te mauwen over een paar euro's
regel een als je kuurt: geld speelt geen rol! en als dat wel het geval is moet je niet kuren
net zoals lui die maar geen nolvadex halen omdat dat geld kost, **** it, liever een paar euro lichter dan mss een gyno.
eq en primo vergelijken is als een lekker wijf met een oma, kan niet!
primo is zwaar superieur,

en nu einde discussie ik ben mr en jij nog geen eens ba :P

Je gaat je boekje te buiten dennis, ik daag je voor het gerecht.
Maar je vergelijking klopt wel, eq = het lekkere wijf waar een hoop plezier aan beleefd wordt en primo de oude doos die alleen maar geld kost.

O ja en naast bijna-ba ben ik ook nog peukenprikker, vuilnisman, stationveger en putjesschepper, dus weet tegen wie je het hebt.

ik ging zeker goed op primo only en ken ook jongens die er goed op gingen.

LET OP MIJN WOORDEN;

primo = underrated op dit board, omdat er papagaaien zijn die zeggen dat het een vrouwenmiddeltje is.

ik vind het 10x beter dan equipose!

primo op 400 of 600 als 1e kuurtje is niks mis mee

tuurlijk is een beetje test erbij beter, maargoed.

Primo is een steroiden soort wat vaak door vrouwen wordt geruikt omdat het miste bijwerkingen heeft voor vrouwen.(ben ik nu een papegaai, ik was toch een Anonieme Anabolen Aap.)

Kijk je geeft al zelf aan dat het beter is toch wat test bij te zetten, want je weet dat je dan veel betere resultaten behaalt dan primo only.

dat is echt gelul ahmet. ken heel mensen die juist met primo haaruitval krijgen.
primo is redelijk androgeen en voor vrouwen minder geschikt dan bv. nnp.
dus incorrecte info...

laatst ook al met die nolvadex informatie en nu weer....mss een gaan praten met de andere leden over onstlag van ahmet? :P

dat is echt gelul ahmet. ken heel mensen die juist met primo haaruitval krijgen.
primo is redelijk androgeen en voor vrouwen minder geschikt dan bv. nnp.
dus incorrecte info...

laatst ook al met die nolvadex informatie en nu weer....mss een gaan praten met de andere leden over onstlag van ahmet? :P

Kerel kijk met die nolvadex heb ik het bijsluiter gepost en daar gloof jij nog niet eens, tja daar kan ik ook niks aan doen.

Wat is gelul dat primo minste bijwerking heeft, ff goed lezen bro ik zeg niet dat hij geen bijwerkingen heeft maar het MINSTE, tegen over andere steroiden.

Dat blijft relatief Ahmet.. Maar echt een zwaar middel is het niet nee:)

volgens mij is primo ook één van de AS met de minste bijwerkingen en het minst schadelijk voor de vrouwen. is hetgeen ik toch van een sportdokter die BB'ers begeleidde, gehoord had. is wel jaren geleden toen ik bij die dokter het één en ander over AS ging vragen. ik heb er zelf geen ervaring mee.

persoonlijk vind ik primo ook qua bijwerkingen zwaarder dan eq.

ik merkte dat ik na verloop van tijd last kreeg van m''n plasser (prostaat) + ik voelde me niet helemaal top (hoge bloeddruk).

daarnaast komt haaruitval regelmatig voor.

van eq heb ik bar weinig gemerkt, ook geen bijwerkingen.

nogmaals misschien is het persoonsgebonden, maar ik ken een paar serieuze jongens (van dit board) die eerst met primo hebben gekuurd, en daarna met eq, en die gewoon primo boven eq verkiezen.

primo is niet mild die "glenn" heeft er laatst goed stuk over gepost,. bijwerkingen liegen er niet om maar goed....als vrouwen het willen nemen mss wel om te overwegen dat ik met huidige kuur tren/mast/winny/prop geen haaruitval heb en bijna primo wel ;)

primo is niet mild die "glenn" heeft er laatst goed stuk over gepost,. bijwerkingen liegen er niet om maar goed....als vrouwen het willen nemen mss wel om te overwegen dat ik met huidige kuur trenbolone/mast/winny/prop geen haaruitval heb en bijna primo wel ;)

gatverdamme dus nu heb je een kale kop:D dat is niet zo best vriend, straks lopen vrouwtjes weg bij jou. Ga verstandig om met aas.:p

nee ff serieus, de vrouwen komen altijd terug naar mij, maar primo is niet zo mild als men als beweert

Hehe, tot 600mg voel ik dan ook werkelijk niets.

Hee Hitman, ben jij naast bodybuiler ook strongman, powerlifter en gewichtheffer?
Man waar haal je de tijd vandaan?

Ben ook niet lid van een of andere apen club he, dus daarom maak ik ook tijd vrij voor bovenstaande.:D
Maar ff ontopic, een test /primo kuurtje klinkt toch wel lekker. Want met boldenone merk ik ook weinig.

Terug
Naar boven