Fitness Seller

Primus Ray labs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamibel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
93kg
Beste bbfers,

Wie kan mij vertellen of dit om originele oxandrolone (anavar) gaat of fake. De verificatie code van de verpakking is correct op de website. Is dit bedrijf betrouwbaar of bestaat de mogelijkheid dat er andere werkzame stoffen in zitten?

Bvd

20160426_123451.jpg

fjzxps.jpg

Zelf getest bevat echte anavar.
Ook een ander bekend Nederlandse ug getest. En kwam slecht uit de bus post ik maar niet. Voordat mensen denken dat ik ergens aandelen in heb.
Dit zegt niks of dosering klopt maar wel fijn om te weten dat het echte anavar betreft.

• Topic Starter Topic Starter
Bedank voor je reactie. Na voldoende gedegen onderzoek heb ik besloten om als eerste kuurtje met deze tabs Anavar only te doen. Zo'n test heb je zelf uitgevoerd? Er zijn nagenoeg geen recensies over te vinden namelijk.

Jaren terug kreeg ik knallende koppijn van anavar van een bepaald merk, tis ook t enige steroid waar ik hoofdpijn van krijg, dat had ik met deze anavar op 20 mg al, dus bij deze kan ik je zeggen dat er anavar in zit

Lekker druk met schonen geweest in een topic waar een krascode op het product zit om de echtheid te checken.

Zie een nieuwe regel aankomen.. Zelf weten allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven