AndroidHealthClinic

Prins Pinda Bye Bye BBQ Party

DBC01 zei:
Sterker nog, het is logisch en volkomen normaal. Waar bepaalde bevolkingsgroepen dermate de overhand krijgen, vindt de meeste emigratie plaats. In Nederland is dat de laatste jaren al in gang gezet en den Haag volgt de landelijke tendens en niet voor niets. Bij Cen is er een tweede op komst en het laatste dat je wilt is je kleine voor galg en rat in zón stad laten opgroeien.

idd, maar of Utrecht nou zoon fijne Stad is?:rolleyes:

Tja als je een keuze zou moeten maken zit ik liever in een stad met toren dan een moskee aan zee Jordy.

De eerste moskee midden in de stad moet nog komen.

er is nog een leeg plekje bij Vredeburg achter het station.
zal niet lang meer duren voor ze daar ook een torentje met halve maan er op neer zetten.

is misschien een oplossing voor de rondhang jeugd in het winkelcentrum?

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
De El Islam Moskee, de El Barak moskee, en zo zij er genoeg in Den Haag.
Maar goed effe ontopic wieder!

ik tel er 6 :D [Link niet meer beschikbaar]

maargoed, zal niet deze topic vernaaien..

M@rcel deed de vorige keer ook al zo eng met dat wok-topic; deed ie ook alsof ie er was geweest....freaky...nee die moet je er niet bij hebben, krijg je zo'n MWB-act :roflol:

sukkel

edit

,

onterecht die neg karma
als jij mij belachelijk maakt mag ik je wel sukkel noemen dat is NOG schelden NOG vloeken

• Topic Starter Topic Starter
volgende keer is op curacao , ouwe :D

Mag je zoveel zuipen als je wil :D

DBC01 zei:
Sterker nog, het is logisch en volkomen normaal. Waar bepaalde bevolkingsgroepen dermate de overhand krijgen, vindt de meeste emigratie plaats. In Nederland is dat de laatste jaren al in gang gezet en den Haag volgt de landelijke tendens en niet voor niets. Bij Cen is er een tweede op komst en het laatste dat je wilt is je kleine voor galg en rat in zón stad laten opgroeien.

en aangezien ik het niet zo op radicale moslims heb, vertrek ik overmorgen voorgoed uit dit land..........

..........voordat ik over 5 jaar een verplichte cursus Arabisch moet volgen!

idd, ik ben erg cynisch de laatste tijd:D :eek:

Hehe, heeft hert je ook verteld waarheen ik wil verhuizen, opa? :D

idd, nogmaals bedankt pinda, '' mama en papa '' pinda, en vriendinnetje pinda voor het gave feest:D Was zeker gezellig......

Damnn,.. testo erg bigg....... En wat is die Hosper een gezellige ouwehoer:D

Was zeker gezellig, goed eten whahahaha

groetjes mensen!

Markywannabee zei:
sukkel

edit

,

onterecht die neg karma
als jij mij belachelijk maakt mag ik je wel sukkel noemen dat is NOG schelden NOG vloeken
Hoe kom jij trouwens op die nick? Want het lijkt totaal niet op je echte naam. :D

Ja, superfeest; lekker eten; lekker drinken; en gezellige mensen. Bovenal een goede gastheer en een zeer behulpzame staf. TOPPER :clap:

was Lekka Lekka:D:D:D vooral de bacos he Testo?:D Amsterdam is goed te doen met stappen:p Ik had een of ander hiphol gat verwacht:o..doen we nog n keer met zn allen dan:thumbs:

DBC01 zei:
M@rcel deed de vorige keer ook al zo eng met dat wok-topic; deed ie ook alsof ie er was geweest....freaky...nee die moet je er niet bij hebben, krijg je zo'n MWB-act :roflol:

Ik was er zaterdag wel bij hoor, je hebt mij toch niet over het hoofd gezien? :cry:

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven