MuscleMeat

Prins Pinda Bye Bye BBQ Party

Hertje zei:
Nou kerel, ik weet niet waar je me van verdenkt maar ik rook alleen light. Ik had trouwens 2 pakjes bij me dus zou niet weten waarom ik andermans peuken mee zou nemen.

Maar bedankt. :rolleyes:
Ach, kon misschien een vergissing zijn, tasje pakken, peuken pakken....per ongeluk de verkeerde. Lekker boeiend, het was gezellig! :thumbup:

Centaur zei:
Ach, kon misschien een vergissing zijn, tasje pakken, peuken pakken....per ongeluk de verkeerde. Lekker boeiend, het was gezellig! :thumbup:

Light heeft een andere kleur dus nee... het was misschien geen vergissing. Je had ook die van DBC kunnen pakken want die lagen er nog.

****en die peuken nou...ik ben ze zo vaak kwijt en dan jat ik gewoon nieuwe.:D

Ik had DBC zn peuken al gekaapt maar ik ben ze uiteindelijk toch vergeten mee te nemen.:mad:

Waar mauw je over Cen; Testo vond de mijne en heeft ze meteen geconfisceerd als zijn bezit, lekker boeien!

Trouwens ik wil net lekker Cen's geleverde Syriana gaan kijken....zet ik 'em op...zit ik tegen een één of andere vage brakke screener(!!) aan te kijken die schokt en waarvan het geluid :thumbd: is, precies dezelfde B-versie die ik van de week downloadde.. ****! :eek: :mad:

Dan maar vemaken met Flightplan.

DBC01 zei:
Waar mauw je over Cen; Testo vond de mijne en heeft ze meteen geconfisceerd als zijn bezit, lekker boeien!

Trouwens ik wil net lekker Cen's geleverde Syriana gaan kijken....zet ik 'em op...zit ik tegen een één of andere vage brakke screener(!!) aan te kijken die schokt en waarvan het geluid :thumbd: is, precies dezelfde B-versie die ik van de week downloadde.. ****! :eek: :mad:

Dan maar vemaken met Flightplan.
Ik had je al gezegd dat ik geen tijd heb gehad ze even na te kijken. Je hebt ze in volste vertrouwen gekregen dat ze goed zouden zijn, blijkt dus helaas niet het geval. Maar geen man overboord, je hebt ook nog niet betaald. :D

Zooooooooo..net terug van me werk..en ik zie dat er weer een mooi topic is geopend:D Was klasse Ryu:thumbup: bedank je pa en ma nog maar ff dat ze dat allemaal moegelijk hebben gemaakt:thumbs:

Hopelijk ben je blij met 2,5kilo whey, je HMB-kuurtje:cool: en je 500-600 pindaatjes:p!!!! Enne, je hebt een mooie, leuke vriendin gab! volgende keer gaan we met zn allen lekker stappen!!!Avondje powerzone met marz01 en TEsto was geweldig:D!!!Testo..heeerlijke vent ben je ook met je baco's :D:D:D LEKKA LEKKA!!! Volg keer weer lekker feessie bouwen;)

We zullen je missen Ryu;)

Ondanks dat ik maar n uurtje aanwezig kon zijn,toch heel gezellig gehad,allemaal gezellige mensen,top!!!

• Topic Starter Topic Starter
So om even mijn hele verhaal kwijt te kunnen.

Het begon prima mannen, met de Kneets Gang als eerste op de stoep! De dvd's van Ome Centie zijn perfect en heb net genoten met Celine van DOOM , Gruwelijk! :hedbang:
De hangmat ga ik zeker meenemen en met 200+ kan opa er lekker bij kruipen als ie op bezoek is :D

Vervolgens kwam de Nijmeegse Gang binnen. Echt toppie dat jullie er waren en zoals gewoonlijk geweldig gelachen met ouwe ries :D Je bier prestaties vielen alleen wel beetje tegen :mad:
Cynthia de enige sponsor van de sla die avond :p

Opa en Hertje. Tja in 1 woord geweldig! Opa's zwitsal shirt deed weer ware rellen opwaaien ! Jullie cadeau was gruwelijk en ik ga het zeker bewaren tot in het vliegtuig ;) En wie weet later nog voor kleine prins pinda :D

Testo: tja... wat kan ik er over zeggen. GRUWELIJK OUWE :P
Aangezien die de helft van zijn cadeau aan mij had opgezopen ;)

Marz01 en Hosper.. jezus wat heb ik nog pijn van het lachen van jullie suprise! hahaha die bandjes zijn zo gruwelijk! Toen ik met testo en marz01 nog cola ging halen bij de snackbar , was ik hem bijna vergeten af te doen :D

Zelda.. en Emile! AFHAAL CHINEES!!!!!! niet vergeten ;)

CS gang.. Altijd gezellig :thumbs:

MR_J : Top dat je er was kerel, Je gaat goed voorruit! Blij dat de Ryu Routeplanner heeft geholpen :D

Mannen, ik zal zo veel mogelijk blijven posten! Maar eerst even een zwembroek uitzoeken :D:D:D:D

RobertHosper zei:
Zooooooooo..net terug van me werk..en ik zie dat er weer een mooi topic is geopend:D Was klasse Ryu:thumbup: bedank je pa en ma nog maar ff dat ze dat allemaal moegelijk hebben gemaakt:thumbs:

Hopelijk ben je blij met 2,5kilo whey, je HMB-kuurtje:cool: en je 500-600 pindaatjes:p!!!! Enne, je hebt een mooie, leuke vriendin gab! volgende keer gaan we met zn allen lekker stappen!!!Avondje powerzone met marz01 en TEsto was geweldig:D!!!Testo..heeerlijke vent ben je ook met je baco's :D:D:D LEKKA LEKKA!!! Volg keer weer lekker feessie bouwen;)

We zullen je missen Ryu;)

RINUS!!!!!!!!!! hahahaha :D

Hertje zei:
@ Ryu... Vond je de CDtjes leuk trouwens???

Ja , vond ze geweldig! Heb ze vandaag ook nog hele dag geluisterd!

Ik heb trouwens de peuken van Centie op de bank gevonden! :p

M@rsel zei:
Gezellig he, toen we even op de gang stonden met z'n vijven:D;)

Jaja, wel moeilijke en diepgaande gesprekken he:p maar met z'n 5en was wel dikke party toch... de rest weet niet wat ze gemist hebben:roflol:

Centaur zei:
Shit! Sinds wanneer post jij hier ook? :o :D

Ehm... sinds ryu vond dat ik ook op t forum moest :cool: maar zit er niet zo vaak op eigenlijk, haha en moet nog veel leren he:rolleyes:

ik hoor het al.... te veel gemist... :(

• Topic Starter Topic Starter
Celine zei:
Jaja, wel moeilijke en diepgaande gesprekken he:p maar met z'n 5en was wel dikke party toch... de rest weet niet wat ze gemist hebben:roflol:

Ehm... sinds ryu vond dat ik ook op t forum moest :cool: maar zit er niet zo vaak op eigenlijk, haha en moet nog veel leren he:rolleyes:

Je moest eens weten wat RichardV en ik allemaal uitspookte op de bank :D

Celine zei:
Ehm... was dat waar we jou vanuit de gang ineens hoorde zeggen "hier ben ik helemaal strak" en een paar minuten later ineens de deur dicht moest? :roflol:

Ryu zei:
So om even mijn hele verhaal kwijt te kunnen.

Het begon prima mannen, met de Kneets Gang als eerste op de stoep! De dvd's van Ome Centie zijn perfect en heb net genoten met Celine van DOOM , Gruwelijk! :hedbang:
De hangmat ga ik zeker meenemen en met 200+ kan opa er lekker bij kruipen als ie op bezoek is :D

Vervolgens kwam de Nijmeegse Gang binnen. Echt toppie dat jullie er waren en zoals gewoonlijk geweldig gelachen met ouwe ries :D Je bier prestaties vielen alleen wel beetje tegen :mad:
Cynthia de enige sponsor van de sla die avond :p

Opa en Hertje. Tja in 1 woord geweldig! Opa's zwitsal shirt deed weer ware rellen opwaaien ! Jullie cadeau was gruwelijk en ik ga het zeker bewaren tot in het vliegtuig ;) En wie weet later nog voor kleine prins pinda :D

Testo: tja... wat kan ik er over zeggen. GRUWELIJK OUWE :P
Aangezien die de helft van zijn cadeau aan mij had opgezopen ;)

Marz01 en Hosper.. jezus wat heb ik nog pijn van het lachen van jullie suprise! hahaha die bandjes zijn zo gruwelijk! Toen ik met testo en marz01 nog cola ging halen bij de snackbar , was ik hem bijna vergeten af te doen :D

Zelda.. en Emile! AFHAAL CHINEES!!!!!! niet vergeten ;)

CS gang.. Altijd gezellig :thumbs:

MR_J : Top dat je er was kerel, Je gaat goed voorruit! Blij dat de Ryu Routeplanner heeft geholpen :D

Mannen, ik zal zo veel mogelijk blijven posten! Maar eerst even een zwembroek uitzoeken :D:D:D:D

RINUS!!!!!!!!!! hahahaha :D

Ja , vond ze geweldig! Heb ze vandaag ook nog hele dag geluisterd!

Ik heb trouwens de peuken van Centie op de bank gevonden! :p

Nu vergeet ik dat niet meer bro :cool: :D

Volgend feesie blijf ik langer, want de bacoavonteren van de lange wil ik niet missen. Een mooie vriendin heb je trouwens :cool:

Terug
Naar boven