XXL Nutrition

Prison Break S2 (spoilers!)

Bezoekers in dit topic

Het is allemaal ver gezocht idd. En het was mss beter nu gestopt... Het verhaal was dan mooi gedaan, maar we zoiuden PB moeten missen hé

Het blijft kei goed om naar te kijken, ik ben altijd benieuwd wat ze de volgende keer gaan verzinnen.

Ik kijk zeker naar S3
 
Ik vond het wel schitterend hoe Mahone genaaid werd.
En huilend zijn vrouw belde "vergeet alles" :roflol:

Ja opzich is de aflevering niet slecht, maar je verwacht gewoon totaal iets anders.
Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat s3 begint, ik ga zeker kijken.
 
heeft iemand nog aflevering 22 ergens liggen please!!!!!!!!!!!!!!!!!

want die linkt doet ut niet meer
 
heeft iemand nog aflevering 22 ergens liggen please!!!!!!!!!!!!!!!!!

want die linkt doet ut niet meer

[Link niet meer beschikbaar]

Ondertitels

Klik op het ding in het groen (ik gebruik het gratis programma uTorrent om het dan te dlen)
 
damm ben zo verslaafd aan dit prison break gedoe nie normaal meer

kan eg niet wachten tot s3 uit komt

wanneer is dit btw???
 
is er misschien ook een site waar ik heel s2 kan bekijken.

ik heb namelijk nooit tijd om de afleveringen op tv te zien en loop vet achter :( :(
 
download ze via torrents binne 15 min heb je ze

gaat onwijs snel
 
hier kun je alles online kijke

season 1 en 2 volledig

alleen is geen ondertiteling enkel engels gesproken


TV Links
 
Grmbl..precies een deja-vu....
Download ze op btjunkie (torrent) en download de ondertitels op nlondertitels.com
 
seizoen 1 en 2

eej weet iemand waar je seizoen 1 en 2 kunt downloade??:o wil die me dan de link door sture. want ik wil ze egt zo graag hebben
 
eej weet iemand waar je seizoen 1 en 2 kunt downloade??:o wil die me dan de link door sture. want ik wil ze egt zo graag hebben

hoelang train je al? Naturel? supplementen? Stats?
 
ja maar ik wil de dvd per seizoen kunnen downloaden, niet gewoon kijken..

Laat me raden... Je zocht op google naar Prison Break en kwam hier op DBB terecht?
Dit is een bodybuilding forum man, stel je op z'n minst ff voor.
 
Seizoen 3 is weer van start.. Ze begonnen imo goed en je weet nu hoe de situatie daarbinnnen is. Ook zijn er weer een boel nieuwe vragen.
 
Vond de 1ste ep van se 3 een beetje verwarrend in het begin, vooral omdat er een aantal maanden tussen se 2 en 3 zit. Wel erg leuk weer, ben benieuwd naar de komende eps :)
 
Vond de 1ste ep van se 3 een beetje verwarrend in het begin, vooral omdat er een aantal maanden tussen se 2 en 3 zit. Wel erg leuk weer, ben benieuwd naar de komende eps :)

Aantal maanden tussen 2 en 3 hoe kom je daar bij, heb je wel naar de juiste aflevering gekeken.
Volgens mij gaat het gewoon de dag erna verder.
 
Back
Naar boven