XXL Nutrition

Prison Break S2 (spoilers!)

Over suf gesproken. Lost heb ik ook anderhalf seizoen gevolgd en toen was ik het echt zó zat. Je kwam gewoon niets te weten! Alleen maar geouwehoer erom heen, maar er gebeurde geen fl**ker. Ben maar gestopt met kijken, of jij moet me nu vertellen dat het een stuk interessanter is geworden ???

Seizoen twee van Lost eindigde érg goed.

ik ben in s2 van lost nog niks wijzer geworden hoor

Mja als je LOST halvewege seizoen 2 nog steeds suf vind kun je het maar beter niet kijken nee. Ik vond het toen al vet.

Volgende weer begint Lost S3 weer.

Ik maak morgen wel een Lost topic aan als ik er aan denk. Ga nu slapen en dromen van een trio met Sara (:heart:) van Prison Break en Kate van Lost.

:thumbup:

Happy wanking bro!

Doe mij maar die geile russische vrouw van Michael Scofield. GVD wat is da een lekker wijf.

Ontopic: Ik heb weer zin om dinsdag PB te kijken!!

Volgende weer begint Lost S3 weer.

Ik maak morgen wel een Lost topic aan als ik er aan denk. Ga nu slapen en dromen van een trio met Sara (:heart:) van Prison Break en Kate van Lost.

:thumbup:
verkapt ik-wil-liever-een-trio-met-haywire-en-sawyer-post

:')

Nope sorry bro, ik heb niets met mannen en ook voor jou maak ik geen uitzondering. :thumbup:

Dus nu weer gezellig ontopic babbelen over S2E6 die over 18 uur te vinden zal zijn bij de betere Torrentboer. :)

lost en prison break zijn allebei echt onwijs goede series, echt verslavend om te kijken, heb in 2 weekjes tijd seizoen 1 en 2 van lost gezien :P en nu w88 tot s3e1 uitkomt en die ook meteen weer kijken.

ook maar even 24 gedownload, dat scheen ook wel leuk te wezen, zal binnenkort wel binnen zijn.

Nope sorry bro, ik heb niets met mannen en ook voor jou maak ik geen uitzondering. :thumbup:

Dus nu weer gezellig ontopic babbelen over S2E6 die over 18 uur te vinden zal zijn bij de betere Torrentboer. :)

Geloof dat die al uit is ;) Al een tijdje :D we zijn namelijk bij S2E7 vannacht ;)

downloading E07 :D

Zit nu te kijken E7 te kijken :).
Spannend weer :D

Eindelijk Prison.Break.S02E07.HDTV.XviD-LOL [eztv]

Jaja, E07 bedoel ik ook.

Vanavond voor 't trainen de dl aanzetten en na trainen met een bord rijst voor mijn neus E07 kijken. :p

Prison Break.2x07.buried.proper.hdtv xvid-fov

deze moet je hebbe ;)

heb em net gezien. weer een minder :(

Terug
Naar boven