AndroidHealthClinic

probleem met borst

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgt

Novice
Waardering
0
hey,

Ben juist 1week bezig met een dianabol only kuur en ik heb een probleem kweet nie hoe dat ik het juist moet uitleggen.

Kheb er geen foto van maar het is mijn borst, beneden is het heel dik en bovenaan is het gwn plat tis juist zo'n ronde.

Hoe kan ik dat nu oplossen ligt het aan de kuur of moet ik wachten tot de bovenste deel ook dikker komt. , Hier op het forum staat een foto van iemand met juist dezelfde borst.

Maar bij mij ligt het niet aan het vet , want ik ben redelijk droog.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=34985

Ben je nu eindelijk een meisje aan het worden?

- of je train je boven kant van je borst niet genoeg.
- of je hebt gyno, vrouwelijke vormen.

Bij het laatste advies ik je snel naar de dokter te gaan, en nolvadex te gebruiken om het enigszins te redden, en zeker te stoppen met een dianabol kuur. Voortaan proviron er bij gebruiken (50mg/ed).

En een bh'tje kopen, want als je dan toch vrouwelijke borsten krijg, moet je ze wel goed verzorgen.

Greetz, Roy

als je er ongeveer zo uit ziet had je niet moeten gaan kuren....

Denk dat je meer moet kijken naar bovenborstoefeningen dan naar steroiden...

Ik ben nu zo'n 3 maanden ver, ben begonnen op 20 januari. Vandaag ben ik precies 16 jaar geworden(24/4) en ik ben toch benieuwd wat er allemaal zo wat meer getraind moet worden.

Goed bezig! Heb je mijn stuk wel eens gelezen in de Eigen artikelen sectie? Genaamd : "Chatboy"

Ga eerst eens trainen en fatsoenlijk eten en gedraag je niet als een verwend kind! Leer eerst eens om te gaan met de levensstijl die bodybuilding heet en ga je verdiepen in voeding en supplementen. Daar valt nog meer dan genoeg te halen voordat je uberhaupt aan aas mag denken!

Wacht, zie nu pas dat ik je eerdere topic ook al dicht had gezet.

Heel jammer dat je toch je eigen zin doordrijft door toch te gaan kuren en alle gegeven adviezen niet gebruikt.

Ik zou zeggen zoek het lekker allemaal zelf uit kerel als je het dan allemaal zo goed weet. :thumbd:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven