AndroidHealthClinic

Probleem met draadloze internetverbinding..

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Ik heb zojuist een draadloze belkinrouter geïnstalleerd en een draadloze netwerk adapter op m'n pc, en ik heb uitstekende signaalsterkte en verbinding, maar helaas werkt internet nog niet, weet iemand soms hoe dit komt? TCP enz staat op automatisch en internet ook.. Moet ik soms een statisch ip adres invoegen ofzo?

adsl? kabel?
controleer in je router of er verbinding is met je ISP
anders moet je alle instellingen goed controleren

• Topic Starter Topic Starter
adsl? kabel?
controleer in je router of er verbinding is met je ISP
anders moet je alle instellingen goed controleren

Kabel.. en op de pagina van de router staat dat we verbinding hebben.. Maar is het niet zo dat je je pc in een werkgroep moet steken alvorens je internet kan hebben?

Kijk de meeste draadloze belkinrouters die steek je er in en dan staat hij op automatisch dhcp dus hij geeft automatisch ip's weg aan je client's.Dus zorg er voor dat je met je client de router vind en dan maak je verbinding met hem ,kijk wel of jij beveiliging aan of uit hebt staan .

Welke belkin is dat

Gewoon even je modem resetten stekker eruit even wachten stekker er weer in en hij doet het

Het zijn 2 pc's.. Ik heb een werkgroep aangemaakt maar het werkt nog niet, er komt ook iets op dat ik de verbinding moet verifiëren, weet iemand soms hoe dit komt? Als ik het afleg ontvangt ie zelfs geen pakketjes meer.. Begrijp niet wat ik over het hoofd zie..

heb je verbinding als je de kabel er insteekt?

welk IP adres krijgt je pc toegewezen? windows XP?

dus als je het met de kabel doet werkt het en draadloos heb je een uitstekende verbinding...vaag...

is het ip van de default gateway het ip van de router?

Haha, ik heb toevallig hetzelfde probleem, alleen dan met een bekabelde verbinding. En het feit dat de twee andere PC's op het netwerk (bekabeld) het ook doen maakt het minder vreemd. En m'n laptop doet het ook gewoon. Alleen die nieuwe laatste PC niet.

als je naar Start-->Run--> cmd gaat en vervolgens ipconfig /renew intikt. Wat zie je dan?

Terug
Naar boven