AndroidHealthClinic

Probleem met IE en Mozilla Firefox!! Help!!

Bzar

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (Acer) met Vista (premium). Na enkele weken werken de sites van google en nu ook van hotmail, wikipedia en microsoft niet meer. Ik krijg telkens de melding 'fout bij het laden van de pagina' of ik wordt omgeleid naar Yahoo waar gezocht wordt naar google, hotmail, wikipedia etc. Nu wilde ik mijn probleem bespreken op http://www.helpmij.nl/forum/ Om dit te doen wilde ik een topic openen, maar om de registratie te voltooien moest ik op een link klikken die naar mijn hotmail gestuurd is. Het probleem is dus dat hotmail niet meer werkt en ik dus geen kant meer op kan. Ik heb nu AVG gedownload en probeer hiermee verder te komen. McAfee wilde ik updaten, maar ook dit lukt niet meer. Kan iemand mij asjeblieft helpen? Alle hulp is meer dan welkom!!!

heb je de fout bij alle beide browsers?

Vreemd dit had ik ook laatst hij wou google bij mij niet openen??? Ik heb windows opnieuw erop gezet ( was toch nodig ) maar, in dit gevl zou het niet aan vista kunnen liggen? Vind het echt een schrot stuur systeem.

Misschien is internet gewoon kapot. Kan je wel op andere sites? :)

internet kapot??? het kan van alles zijn. mischien iets met beveiliging, netwerkkaart, drivers, firewall t kan van alles zijn. kan je met een andere pc via dezelfde modem wel op deze site's komen? heb je sp1 van fietstas al op de laptop?

Instal windows gewoon even opnieuw is je pc ook weer helemaal schoon:cool:

Draai eens HijackThis en post de resultaten hier.

Ow das best handig! :D

• Topic Starter Topic Starter
internet kapot??? het kan van alles zijn. mischien iets met beveiliging, netwerkkaart, drivers, firewall t kan van alles zijn. kan je met een andere pc via dezelfde modem wel op deze site's komen? heb je sp1 van fietstas al op de laptop?
We zitten allemaal op hetzelfde netwerk, maar ik ben de enige die er last van heeft. Wat is sp1 precies?:)
Instal windows gewoon even opnieuw is je pc ook weer helemaal schoon:cool:
Zou het kunnen dat de computer vervuild is? (Ik heb de computer namelijk nog maar net 1 maand.)

Draai eens HijackThis en post de resultaten hier.
Beste Big T,

ik heb geprobeerd de link te openen maar ik krijg weer een foutmelding:
Adres niet gevonden

Firefox kan de server op www.trendsecure.com niet vinden.

De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.

* Hebt u een fout gemaakt bij het intypen van het domein? (bv. "ww.mozilla.org" in plaats van "www.mozilla.org")
* Weet u zeker dat dit domeinadres bestaat? De registratie ervan kan zijn verlopen.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer uw netwerkverbinding en DNS-serverinstellingen.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.

Kan het zijn dat mijn computer vervuild is met spyware? Momenteel ben ik mijn computer aan het scannen met Threatfire, McAfee heeft niets kunnen vinden.

edit: misschien dat het mogelijk is om op een andere manier op die site te komen, dat is namelijk ook gelukt met google. McAfee heeft namelijk een Site Advisor. Deze geeft aan of een site wel of niet betrouwbaar is en op een webpagina werd hier een voorbeeld van gegeven en kon je op linkjes klikken waar bijvoorbeeld (via google) gezocht werd naar 'free iphones'. Hierdoor kon ik wel op google komen en zoeken.

Mijn Adobe Flash Player werkt ook niet meer. Er wordt aangegeven dat er een plugin vereist is om alle media op deze pagina weer te geven. Dit gaat dan om de reclame die je meestal ziet op dit forum en waar Adobe Flash Player voor vereist is. Dit probleem kan ik denk ik wel oplossen door dit programma opnieuw te installeren!;)

Ik heb vista nog niet ge-upgrade. Ik dacht namelijk dat je hiervoor moest betalen. Ik zal even kijken hoe ik dit doen moet!

edit: Threatfire heeft geen 'threats' gevonden. Ik kan nu proberen met Panda een scan uit te voeren.

@big T: Ik ben op deze site gekomen: [Link niet meer beschikbaar]

Zal ik hiervan een scan maken en de resultaten ervan posten?:)

Misschien ben je spyware hebben gekregen? Probeer eens Ad-aware te downloaden die verwijderd meestal wel veel rotzooi :scratch:

Misschien ben je spyware hebben gekregen? Probeer eens Ad-aware te downloaden die verwijderd meestal wel veel rotzooi :scratch:
Ik denk het ook, ik heb een geprobeerd gratis versie van AdAware te downloaden, máár hierbij moest je een aanbieding kiezen waar je dan gebruik van moet maken en ik geloof dat een van de onderdelen van de installatie was dat je je mail moest openen om iets te bevestigen.:o

Weet je misschien nog een ander programma om spyware mee op te sporen?

Ik denk het ook, ik heb een geprobeerd gratis versie van AdAware te downloaden, máár hierbij moest je een aanbieding kiezen waar je dan gebruik van moet maken en ik geloof dat een van de onderdelen van de installatie was dat je je mail moest openen om iets te bevestigen.:o

Weet je misschien nog een ander programma om spyware mee op te sporen?

Ja weet wel een goeie zijn al meerdere hier op het forum die er van alles hebben mee weg gekregen.
Avira Premium Security Suite.

Info:
http://www.avira.com/en/products/avira_premium_security_suite.html

Download:
[Link niet meer beschikbaar]

License tot 28-11-2015 :
http://www.filefactory.com/file/c04bdb/n/hbedv_rar

Mocht je nou een van de dingen niet kunnen openen of zo.
Laat het ff weten want dan kan ik kijken of ik het op een andere manier bij je kan krijgen.
Via msn of wat dan ook.

Ja weet wel een goeie zijn al meerdere hier op het forum die er van alles hebben mee weg gekregen.
Avira Premium Security Suite.

Info:
http://www.avira.com/en/products/avira_premium_security_suite.html

Download:
[Link niet meer beschikbaar]

License tot 28-11-2015 :
http://www.filefactory.com/file/c04bdb/n/hbedv_rar
Heel erg bedankt dat je me helpt, ik heb de onderste 2 gedownload. Voor de bovenste moet je betalen dus heb ik besloten te kijken hoe ver ik kom met de andere programma's.

Ik wilde ook een online scan doen bij Kaspersky http://www.kaspersky.com/kos/english/languages/english/check.html?n=1217775987651 Hier werd gezegd dat ik Java moest downloaden voordat ik verder kon gaan. Dit heb ik gedaan maar het installeren lukte niet omdat:

The installer cannot proceed with the current Internet Connection settings.
Please visit the following website for more information.
Ik heb er een screenshot van gemaakt en ik heb de website bezocht. Ik ben er alleen nog niet uit waar de fout zit. Ik bedacht me wel dat als er misschien iets mis is met mijn ''current Internet Connection settings'', dat dit ook de oorzaak kan zijn voor het probleem waarmee ik nu zit? Hieronder is een screenshot van het bericht dat ik kreeg.
http://www.2shared.com/file/3697816/a2f559a3/Java.html

Wat misschien belangrijk is te vermelden is dat toen ik een keer bij mijn opa en oma was, ik wél op google, hotmail en wikipedia kon!

messchien perongeluk proxy ingesteld?

Terug
Naar boven