AndroidHealthClinic

Probleem met IE en Mozilla Firefox!! Help!!

als je van al de brol op je computer af wil moet je eens hitman pro downloaden, dat is een programma die alle gratis programmaatjes zoals ad-aware, hijack, spybot... download. Dat programma download, installeerd en configureerd al die programma's en runt daarna elk programma na elkaar om alle vervuilde shizzle van je computer te halen. Daarna uninstalleer je dat programma gewoon weer want sommige dingen zijn 30dagen trials en dan krijg je over 30 dagen van die vervelende meldingen. Echt toppie gewoon! als dat gedaan is en je hebt nog altijd last verwijder dan eens al je cookies en internetbestanden, als je dat ook gedaan hebt doe dan eens de windowsupdates, als je dat ook gedaan verwijder en herinstalleer eens je webbrowser, als je dat ook gedaan hebt en het werkt nog altijd niet .. dan ben je de piet :D

Dat je voor die bovenste moet betalen klopt die link had ik er alleen bij gezet zodat je kon zien wat ik je liet downloaden.
En die onderste 2 links is het zelfde programma als van de eerste link.

Maar wat je zegt over dat je bij je opa en oma wel op google enz kon.
Heb je iets in je Internet Connection settings verandert?
Heb je miss je firewall strenger gezet? zodat hij sommige site's blokkeert.

• Topic Starter Topic Starter
als je van al de brol op je computer af wil moet je eens hitman pro downloaden, dat is een programma die alle gratis programmaatjes zoals ad-aware, hijack, spybot... download. Dat programma download, installeerd en configureerd al die programma's en runt daarna elk programma na elkaar om alle vervuilde shizzle van je computer te halen. Daarna uninstalleer je dat programma gewoon weer want sommige dingen zijn 30dagen trials en dan krijg je over 30 dagen van die vervelende meldingen. Echt toppie gewoon! als dat gedaan is en je hebt nog altijd last verwijder dan eens al je cookies en internetbestanden, als je dat ook gedaan hebt doe dan eens de windowsupdates, als je dat ook gedaan verwijder en herinstalleer eens je webbrowser, als je dat ook gedaan hebt en het werkt nog altijd niet .. dan ben je de piet :D
Ik heb al ad-aware, spybot en nog vele andere programma's geprobeerd, ook heb ik Mozilla Firefox geïnstalleerd en er bewust voor gekozen dat de internetfiles daar niet ook in werden gezet. Ook heb ik alle cookies en internetbestanden verwijderd. Nu even kijken of ik die windowsupdates kan doen..

..bedankt voor je tip!

Maar wat je zegt over dat je bij je opa en oma wel op google enz kon. Heb je iets in je Internet Connection settings verandert? Heb je miss je firewall strenger gezet? zodat hij sommige site's blokkeert.
Ik weet nog goed dat ik de pishingfilter eens uit heb gezet toen hyves er lang over deed om te laden, maar die heb ik later weer aangezet. Aan mijn firewall heb ik niet gezeten.:(

@RaarMaarWaar: Ik heb de file de Avira Premium Security Suite gedownload in een .rar bestand. Deze heb ik hierna uitgepakt. Toen kreeg ik een key-bestand. Weet je hoe ik nu verder moet?

Ik heb al ad-aware, spybot en nog vele andere programma's geprobeerd, ook heb ik Mozilla Firefox geïnstalleerd en er bewust voor gekozen dat de internetfiles daar niet ook in werden gezet. Ook heb ik alle cookies en internetbestanden verwijderd. Nu even kijken of ik die windowsupdates kan doen..

..bedankt voor je tip!

idd zoals hierboven: kan ook aan je firewallsettings liggen of aan je antirussoftware zelf. Heb ik vroeger ok eens gehad en toen kon ik nog maar op bepaalde websites, bij andere virussoftware en firewalls kreeg ik dan weer irritante waarschuwingen. Dat is dan ook de reden dat ik al die brolprogramma's niet meer gebruik en ik heb bijzonder weinig last van virussen en dergelijke :p
alleen af en toe eens hitman pro en een online virusscan als ik voel dat het eens nodig is :p

Ik weet nog goed dat ik de pishingfilter eens uit heb gezet toen hyves er lang over deed om te laden, maar die heb ik later weer aangezet. Aan mijn firewall heb ik niet gezeten.:(

Je kan proberen om je pishingfilter uit te zetten en kijken of je dan wel die site's op komt of niet want als het dan wel lukt wet je iig dat het daar aan ligt en zo niet is dat dus niet de oorzaak.

idd zoals hierboven: kan ook aan je firewallsettings liggen of aan je antirussoftware zelf. Heb ik vroeger ok eens gehad en toen kon ik nog maar op bepaalde websites, bij andere virussoftware en firewalls kreeg ik dan weer irritante waarschuwingen. Dat is dan ook de reden dat ik al die brolprogramma's niet meer gebruik en ik heb bijzonder weinig last van virussen en dergelijke :p
alleen af en toe eens hitman pro en een online virusscan als ik voel dat het eens nodig is :p
Ik ga die hitman pro gewoon downloaden. Er kan altijd een virusscanner tussen zitten die iets over het hoofd gezien heeft.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is dit misschien iets raars?

Je kan proberen om je pishingfilter uit te zetten en kijken of je dan wel die site's op komt of niet want als het dan wel lukt wet je iig dat het daar aan ligt en zo niet is dat dus niet de oorzaak.
Ik heb mijn pishingfilter uitgezet, maar jammer genoeg lukt het nog steeds niet.

@RaarMaarWaar: Ik heb de file de Avira Premium Security Suite gedownload in een .rar bestand. Deze heb ik hierna uitgepakt. Toen kreeg ik een key-bestand. Weet je hoe ik nu verder moet?

Ja dan moet je eerst die 2e link downloaden dat is een exe bestand dat is het programma zelf die installeer je. En dan word er vanzelf om een license gevraagd en dat is het Key bestand die voer je dan in en dan zal hij automatisch gaan scannen als hij helemaal klaar is met instaleren.

Ik ga die hitman pro gewoon downloaden. Er kan altijd een virusscanner tussen zitten die iets over het hoofd gezien heeft.;)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/03/1217780170-880.jpg
Is dit misschien iets raars?

Ik heb mijn pishingfilter uitgezet, maar jammer genoeg lukt het nog steeds niet.

Dat er staat dat je realtime virus scanner uitgeschakeld was houd in dat je op dat moment geen bescherming had het kan zijn dat er toen wat is binnen geslopen.
Maar als er wat is binnen geslopen dan zal Avira dat straks wel vinden.

En was het miss ook sinds die tijd dat je het probleem hebt?

Dat er staat dat je realtime virus scanner uitgeschakeld was houd in dat je op dat moment geen bescherming had het kan zijn dat er toen wat is binnen geslopen.
Maar als er wat is binnen geslopen dan zal Avira dat straks wel vinden.

En was het miss ook sinds die tijd dat je het probleem hebt?
Super!! Ik ga meteen aan de slag!!:):)

Het is nu ook van groot belang dat het probleem gefixt wordt gezien ik een mailtje moet sturen welke richting ik op wil bij mijn aankomende studie. Ik ga namelijk commerciële economie studeren en er werd gevraagd of ik door kon geven welke richting op wilde.

ik krijg zin om even naar jou te gaan en het zelf uit te zoeken
ik vind zo een dingen nog wel leuk om achter te zoeken en op te lossen :D
het moet gewoon mogelijk zijn maar jammer genoeg woon je zo ver :p

ik krijg zin om even naar jou te gaan en het zelf uit te zoeken
ik vind zo een dingen nog wel leuk om achter te zoeken en op te lossen :D
het moet gewoon mogelijk zijn maar jammer genoeg woon je zo ver :p

Ik heb nou precies het zelfde.
Vind het ook altijd geweldig om iets helemaal uit te zoeken wat het nou is.
Want het moet een oorzaak hebben maar wat?

Ik heb nou precies het zelfde.
Vind het ook altijd geweldig om iets helemaal uit te zoeken wat het nou is.
Want het moet een oorzaak hebben maar wat?

idd :p
een goeie vriendin (denk ik) had zo eens sweetIM geinstalleerd
een of ander emoticondingshit vol met virussen en spyware en toen heb ik dat ook maar geinstalleerd om dan samen met haar te verwijderen. Was wel leuk eigenlijk :D

ja dat is idd allemaal spyware en andere rotzooi wat je daarmee binnen haalt.
en dat gaat echt overal inzitten.

Safari for windows proberen?

*gets ready for the flamewar*...
Op de mac is safari echt relax...kweet niet op windows.

Het ligt niet aan de browser

Mijn vader raadde me af om niet niet nóg een virusscanner te downloaden en te gebruiken omdat de virusscanners elkaar anders in de weg gaan zitten. Voor zover ik het begrepen heb maken sommige programma's een backup van de gevonden files. Deze worden dan vervolgens weer gevonden door andere virusscanners en gezien als verkeerd.

Zijn er geen dingen meer die ik kan doen om de instellingen van mijn firewall (McAfee) te veranderen?

Terug
Naar boven