AndroidHealthClinic

probleem met kuur

• Topic Starter Topic Starter
en permanent on hgh, dat droom ik ja, vriend van mijn moeder is bodybuilder en mijn kennis op het gebied van hgh en insuline (wat nog niet veel is maar wel wat) heb ik van hem meegekregen :)
En hij en de meeste waar hij mee traint zweren bij riptropin, maar als kigs ook werken is dat toch heel mooi? :D

tja, ieder zijn mening zeker.... iedereen vind het zijne goed. ik weet dat ik na een week niks moet verwachten, maar gewichtsverlies lijkt me gewoon straf.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 03:24 ----------

is veel teveel man je moest opbouwen vanaf 2iu enz..
meteen op 10iu = H4rdk00r sides

ik ken er genoeg die NIET opbouwen. dat is net hetzelfde als frontloaden, de 1 doet het, de ander niet. alleen heb je meer last van sides bij meteen hoog doseren, maar dat neem ik erbij.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 03:28 ----------

nu heb ik me wel laten wijsmaken dat je lichaam om de 4u maar 3,3iu hgh kan opnemen. al lijkt me dit een vreemde stelling, aangezien ik hier niks over kan vinden.

Laatst bewerkt:
tja, ieder zijn mening zeker.... iedereen vind het zijne goed. ik weet dat ik na een week niks moet verwachten, maar gewichtsverlies lijkt me gewoon straf.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 03:24 ----------

ik ken er genoeg die NIET opbouwen. dat is net hetzelfde als frontloaden, de 1 doet het, de ander niet. alleen heb je meer last van sides bij meteen hoog doseren, maar dat neem ik erbij.

blablabla, wil het eens zien als je KK vingers blijven steken en dat je overal ****d up Gewrichten hebt. :D
h4rdk00r en dan nog zonder T3
T3 Use it to overcome HGH-induced hypothyroidism. T3 burns everything while GH stimulates the beta-3 receptor.

Let me explain this more simply. Thyroid production is decreased with GH usage as well as calorie deficit. As we know, thyroid hormone is in charge of metabolism in our body. By adding 25mcg you are bringing your T3 levels back to normal and adding 25mcg, 50 mug totals, helps you with fat burn. Insulin helps to pump up your muscles with nutritions, so if you choose not to use insulin, you should not eat carbs (sacharides) for at least 3 hours after training (after injecting HGH) because body will not be able to use it and HGH will be wasted.

Edit:we praten hier niet over een frontload maar het opbouwen van je igf waarden ..

Laatst bewerkt:
blablabla, wil het eens zien als je KK vingers blijven steken en dat je overal ****d up Gewrichten hebt :D
we spreken nog niet over je handjes die slapen tijdens het slapen :D

je bent nogal bezorgd om mij :-) ik zal je dan wel pm'en om mij te komen verzorgen :-)

praatjes vullen geen gaatjes Brah ronny

ik spreek enkel als ik zeker van mijn stuk ben. en idd, het zijn de lullen die ze doen vullen:)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 03:38 ----------

praatjes vullen geen gaatjes Brah ronny

OT: je voeding zuigt zo hard dat al die AAS + HGH je van binnen opfret

ja, en nu weet ik waarom ik al zolang niet meer heb gepost. door zo een debiele antwoorden.

ik spreek enkel als ik zeker van mijn stuk ben. en idd, het zijn de lullen die ze doen vullen:)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 03:38 ----------

ja, en nu weet ik waarom ik al zolang niet meer heb gepost. door zo een debiele antwoorden.

er zijn geen debiele antwoorden enkel debiele topic starters

meteen 10iu :roflol:

zoizo kan je in een week niks verwachten, en elke dag 200 gram ? bij mij verschilt het elke dag wel een beetje,
je moet elke week kijken en ook je vet % laten meten dan weet je wat !

van hgh zou je de eerste weken wat aan moeten komen aangezien je hier vocht mee vast houd. als je blijft afvallen zou ik meer koolhydraten pakken ! weeg je je eten af?

zoizo kan je in een week niks verwachten, en elke dag 200 gram ? bij mij verschilt het elke dag wel een beetje,
je moet elke week kijken en ook je vet % laten meten dan weet je wat !

van hgh zou je de eerste weken wat aan moeten komen aangezien je hier vocht mee vast houd. als je blijft afvallen zou ik meer koolhydraten pakken ! weeg je je eten af?

ja, ik weeg alles af. Mijn voeding zit goed, al had ik 2 weken geleden last van een beetje griep. Geen eetlust, maar toch blijven proppen tot misselijk zijn toe. Ik verwacht er in de 1ste weken ook niets van, zeker niet. Maar als ik me in de avond weeg is het een verschil van 2,5kg en dat vind ik best een groot verschil.

ja, ik weeg alles af. Mijn voeding zit goed, al had ik 2 weken geleden last van een beetje griep. Geen eetlust, maar toch blijven proppen tot misselijk zijn toe. Ik verwacht er in de 1ste weken ook niets van, zeker niet. Maar als ik me in de avond weeg is het een verschil van 2,5kg en dat vind ik best een groot verschil.

logisch in de avond heb je gegeten en zit je vol met vocht, je moet je alleen smorgens wegen op nuchtere maag als je opstaat nadat je naar de plee bent geweest !

je zegt dat je voeding goed is maar als je gewicht verliest is het dus niet goed ! begin bv met bij elke maaltijd 25gram meer rijst en kijk dan wat er gebeurd na een week ! en elke week je voeding bij sturen naar wat er met je gewicht en vet% gebeurd !

je kan wel calorien berekenen etc maar dit werkt niet, de een heb een snelle stofwisseling de ander langzaam de een werkt hard en verbrand veel de ander niet dus je zal echt voor jou persoonlijk een dieet moeten maken en dit kan alleen door elke week te kijken wat er met je gewicht en vet% gebeurd !

De meesten hier gaan bv cutten en verliezen kilos en massa , dat hoeft niet ! meer eten en wat cardio.

logisch in de avond heb je gegeten en zit je vol met vocht, je moet je alleen smorgens wegen op nuchtere maag als je opstaat nadat je naar de plee bent geweest !

je zegt dat je voeding goed is maar als je gewicht verliest is het dus niet goed ! begin bv met bij elke maaltijd 25gram meer rijst en kijk dan wat er gebeurd na een week ! en elke week je voeding bij sturen naar wat er met je gewicht en vet% gebeurd !

je kan wel calorien berekenen etc maar dit werkt niet, de een heb een snelle stofwisseling de ander langzaam de een werkt hard en verbrand veel de ander niet dus je zal echt voor jou persoonlijk een dieet moeten maken en dit kan alleen door elke week te kijken wat er met je gewicht en vet% gebeurd !

De meesten hier gaan bv cutten en verliezen kilos en massa , dat hoeft niet ! meer eten en wat cardio.

Ja, ik heb een zeer snelle stofwisseling spijtig genoeg. ik heb alles beetje bij beetje verhoogd nu, ook om mijn lichaam tijd te geven om eraan te wennen. Ik hou jullie op de hoogte. Mijn doel is 100kg op 7% vet. ik zit nu op 88kg met 9% vet.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 15:58 ----------

Je leest op heel veel boards dat als je echt voor massa wilt gaan, dat 5iu te weinig is en eerder richting de 8iu moet gaan denken. Nu heb ik 2 jaar geleden zelf 5iu gedaan en vond ik het niet echt de moeite, want ik reageer niet goed op al die stoffen, altijd al zo geweest. zelfs van 1000mg test stond ik niet botergeil, terwijl ik sommigen hoor dat ze op 750mg al serieuse sides hebben en nog maar enkel met hun pik kunnen denken :)
Daarna heb ik jammer genoeg mijn moeder verloren, waardoor ik een hele zware terugval heb gehad en echt terug vanaf 0 ben moeten beginnen.

je kan wel 8 iu gebruiken , alleen beter bouw je dit op !

Jammer dat je overal veel van nodig hebt, sterkte met het verlies van je moeder en dat je maar gauw weer een grote beer mag worden.

:thumb:Porter

Jammer dat je overal veel van nodig hebt, sterkte met het verlies van je moeder en dat je maar gauw weer een grote beer mag worden.

:thumb:Porter

Ja, ik vind hetzelf ook vervelend. dat maakt het ook een pak duurder en een grotere aanslag op je lichaam uiteindelijk. Maar moest ik doen gelijk de meesten, kuren op 500mg testo en 400mg deca, dan kan ik beter niet kuren. ik gain amper 4kg op zo een kuur. merci bro, terug de draad oppikken en groeien en hopelijk volgend jaar klaar zijn om een wedstrijdje mee te pikken.

Meer is niet altijd beter IMO, ik heb veel geleerd toen ik echt ben gaan dieten.

En met echt dieten bedoel ik voorbeeld: Ik test bijna na elke maaltijd me glucose.

Meer is niet altijd beter IMO, ik heb veel geleerd toen ik echt ben gaan dieten.

En met echt dieten bedoel ik voorbeeld: Ik test bijna na elke maaltijd me glucose.

dat is een feit. Maar dat is de manier waarop IK groei. Iedereen vergelijkt iedereen met zichzelf en dat is verkeerd. er zijn er genoeg die al extreme sides hebben op 2iu en een ander heeft geen last op 5iu. Dat is allemaal persoonsgebonden. ik zou ook tevreden zijn als ik met weinig evenveel resultaten zou hebben, maar helaas is dat niet zo. Maar ja, ik ga ervoor en zorg dat ik mijn doel kan bereiken.

Succes man, dat laatste doen we allemaal (naja iniedergeval de meeste)

Terug
Naar boven