XXL Nutrition

probleem met pillen

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Stel je hebt 50 mcg tabletten maar je hebt bv 40 mcg op een dag nodig. Hoe kan ik deze tabletten zo nauwkeurig verdelen ?! (clenbuterol)

Zou er geen probleem van maken als je er 10 mcg af wil halen wordt dat een giga gepiel.

Zou dan als je ermee wilt beginnen ze door de midden doen en dan met 25 mcg beginnen als je de dosis omhoog gaat gooien gewoon 1 tablet nemen van 50 mcg.

Maw taperen met 25 mcg.

Groet Smalluser :thumb:

Die 10cmg op 50cmg Clen maakt dan ook niet zo veel uit.
van50mcg merk je trouwens toch niet zoveel, 100 of 150 mcg is gebruikelijker

of gewoon 80mcg clen kope...van gs

best wel grappig,
want clen 50mcg van gs is even duur als clen 80mcg van gs, dus waarom heb je de 50mcg aangeschaft?

In Theorie;

Neem 1 tablet 50 mg, weeg die, weeg zoveel poeder suiker af dat dit samen met de tablet 5 gram is. Doe de tablet in een vijzel en maal hem fijn, voeg de poedersuiker toe maal die door de tablet heen tot een goede menging is verkregen. Neem een maatlepel van 1 ml en meet 4 ml poeder af .... dat is dan 40 mg

in Praktijk;

Slik een tablet van 50 mg in een keer door en denk heel hard bij je zelf het is maar 40 mg.

Effe :mier: het gaat om 40 mcg ;)

Groet Smalluser :thumb:

hehehe

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Shadum

In Theorie;

Neem 1 tablet 50 mg, weeg die, weeg zoveel poeder suiker af dat dit samen met de tablet 5 gram is. Doe de tablet in een vijzel en maal hem fijn, voeg de poedersuiker toe maal die door de tablet heen tot een goede menging is verkregen. Neem een maatlepel van 1 ml en meet 4 ml poeder af .... dat is dan 40 mg

in Praktijk;

Slik een tablet van 50 mg in een keer door en denk heel hard bij je zelf het is maar 40 mg.

LOL :D

Van een 10 mcg extra kan er toch ni veel gebeuren hé, want als ik een hartstiltstand ofzo krijg, dan ga ik...DAN GA IK!!! Wel, dan ga ik ni veel kunne doen want dan ben ik zo dood als een baksteen :D

Btw, gewoon tablet in twee snijden lijkt me het gemakkelijkst.

Een tablet in tween snijden (met een scherm aardappel schil mes bijvoorbeeld) gaat prima, maar kleiner lukt gewoon niet zonder de tablet te verpulveren (en is zeker ook heel onnauwkeurig)

Als er geen breek randje opzit kun je de meeste tabs maar moeilijk door 2e breken.
Gewoon 50 mcg nemen dus.

Voor kleine hoeveelheden die je kort na elkaar gebruikt kun je ook dit doen:

Neem een eetlepel en een thee lepel, doe de tablet met een theelepel water in de eetlepel, verpulver de tablet in de eetlepel met de thee lepel, vul aan met zoeveel suiker dat al het water wordt opgenomen en meng dat goed. Neem hier het gewenste deel van. Wat je overhoud is 1 a 2 dagen houd baar in de koelkast.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Shadum
Voor kleine hoeveelheden die je kort na elkaar gebruikt kun je ook dit doen:

Neem een eetlepel en een thee lepel, doe de tablet met een theelepel water in de eetlepel, verpulver de tablet in de eetlepel met de thee lepel, vul aan met zoeveel suiker dat al het water wordt opgenomen en meng dat goed. Neem hier het gewenste deel van. Wat je overhoud is 1 a 2 dagen houd baar in de koelkast.

goede idee, ik pak bv. 100 ml. water, verpulver het tablet en strooi het in de water. Als ik dus 50 ml water drink krijg ik 25 mcg clen binnen... hehe liquid clen dan ;)

Tnx voor de tip

Terug
Naar boven