Fitness Seller

Probleem met volgende kuur

Trackandtrace

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Beste BB,

Het is nou weer een paar maanden geleden dat ik mijn laatste kuur gedaan heb. Tevens ook mijn eerste kuur.

Test e 250 mg ew
winny 50 mg ed
10 weken
2weken na laatste inject nolva voor 3 weken

Het was een licht kuurtje waar ik redelijk wat op gegained had, wat ik jammer genoeg ook weer kwijt ben.....

Ik was zo'n 5 kg aan gekomen, maar dat kwam vooral omdat ik heel veel at in die periode.
Aan het eind van mijn kuur ging ik meer aan cardio doen en gooide ik me carb inname een stuk omlaag. Waardoor ik zo'n 3 kg afviel.

Vorige maand heb ik een stevige voedselvergiftiging opgelopen waardoor ik nog eens 4 kg verloor. Gelukkig heb ik er 2 terug(schoon)

Nu:
kg 85
VP: 13,5

Ik zit nou weer te denken aan mijn nieuwe kuur. Enige probleem is dat ik een lichte vorm van gyno opgelopen heb wat dus betekent dat ik daar erg gevoelig voor ben, daarom wil ik de kans in mijn volgende kuur zo veel mogelijk onderdrukken. Ik ben al weken aan het rond kijken voor een nieuwe kuur, maar heb voor als nog geen keuze kunnen maken. Er is gewoon zo veel informatie en forumleden spreken elkaar ook maar al te vaak tegen, daarom probeer ik via mijn eigen topic het voor mijn zelf iets duidelijker te krijgen.

Ik zat zelf te denken aan een kuur met tren. Het is een sterke AAS, maar met vele side's. Om mijn libido wel gewoon goed te houden icm met test e alleen verhoogt dit weer de kans op gyno. Als ik een AI er bij zou nemen is het dan mogelijk dat het de kans op gyno volledig wegneemt.

Een kuur met test e lijkt mij ook niet zo ivm gyno. Of is het misschien mogelijk om 500 mg test e elke week te zetten icm een AI.

Als jullie zelf suggesties hebben dan zijn ze heel erg welkom.

Mijn doel is om kg of 5 schone massa te gainen. En niet te veel vocht vast te houden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want weet het ook niet meer.

Bij de meeste gyno gevoeligen, Kan tren dit nog wel eens erger maken.
Het is een ander hardnekkiger soort gyno die je moeilijker kwijtraakt.

Ikzelf ben er 1 van. Tren is een goed middeltje, maar een killer voor mijn libido en gyno. Heb er dikke knobbels van gekregen die ik nooit meer heb weg gekregen. Zitten er nog steeds. Uiteindelijk zal ik ervoor een operatie moeten doen. Heb hiervoor ook tren verbannen.

Heb ondertussen nog een 2tal kuren achter de rug waardoor ik andere middelen ben beginne gebruiken die dit niet meer opwekken en vermeerderden. Gebruik nu altijd mast en test. Hou altijd een kleine dosis nolva bij de hand moest ik merken dat dit verergerd maar heb dit nog niet moeten gebruiken mits mijn mast bijna evenhoog ligt als mijn test.

Dus mbt tot je vraag: dit is wat het doet voor mij!

idd,

Nolva bij de hand,

1-10 400mg mast e
1-10 250mg test e.

moet goed zijn,
tren zeker niet pakken ivm gyno.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties,

Ik had bij de afgelopen kuur ook nolva bij de hand wat dus niet de gyno weg haalde. Is er niet iets beter dan nolva.

En raden jullie nog een kickstart aan of niet.

geen kick.
neem dan 750mg test e eerste week. maar zou persoonlijk helemaal geen kick doen, alleen maar weer prikkels voor je gyno.

letrozole/femara tegen gyno?
maar letwel, is een zwaar middel.

Een kickstart als winny raad je dus niet aan.

Waarom 750mg eerste week, dan krijg je toch te maken met onstabiele waardes.

En mocht ik me test op 500 zetten of op de zelfde hoeveelheid als mast. Is femara dan genoeg om geen gyno te krijgen?

femara, dat ervaar ik zelf als een middel dat er erg goed tegen werkt.
je zal er even over moeten inlezen, is lang geleden dat ik t gebruikt heb. volgens mij was 3x per week al voldoende, maar, zoals ik al zei, lees er zelf ff op in, weet het niet precies meer.

frontload wordt dat genoemt, nee zorgt niet voor onstabiele waardes, zorgt ervoor dat je testo sneller op niveau is.
moet je die frontload wel alleen in de eerste week nemen.

maar vooralsnog.

ik zou het zonder frontload doen, al zou je een kickstart willen, dan zou ik voor een frontload kiezen.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 12:13 ----------

alsmede om:

als je nu aan de mast, winny en test gaat.... en je krijgt weer last van gyno... hoe weet je dan welke het is? de winny.. de mast of de test?!

Ik heb me weer wat beter ingelezen en ben tot de conclusie gekomen dat arimidex toch iets beter zal zijn dan femara. En dan 0,25 pd of om de dag. Is het een toegevoegde waarde als ik 12 ipv 10 weken doe.

1-10 mast 400
1-10 test e 250
of 12 weken

Misschien doe ik die frontload ook.
3 weken Nolva nakuur

Als ik me test op 375mg zet, is de kans dat ik weer last krijg van gyno dan minimaal door de mast en arimidex.

De gyno is gewoon mijn grootste zorg op dit moment. Daarop wil ik ook mijn kuur aanpassen.

Alvast bedankt

sommige bijproducten die wordne geadviseerd hebben meer kwalen dan voordelen imo, je moet je stack verstandiger uitkiezen.. tren zou kunnen, maar dan moet je er een minimale dosering aan testosteron bij laten lopen omdat de mate van aromatisering bij testosteron vrij groot is. pak je nog een dht als masteron op 200mg , dan zit je wel wat safer.
bijvoorbeeld:

125mg test E pw
200mg tren E pw
200mg mast E pw

of zoals je zelf al voorstelde, wat mildere kuur

1-10 mast 400
1-10 test e 250

overigens zou ik niet preventief ai's of serms nemen, pas ingrijpen als je last krijgt.
je zegt ook dat je gyno hebt (gehad?), bedoel je hiermee alleen gevoelige tepels (dit rekenen we niet als gyno) of echt blijvende knobbels ?
misschien kan dit je helpen http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/

Nee dan bedoel ik echt hard brok achter mijn tepels. Ik ben hiervoor naar de dokter geweest en die concluideerde dat ik geen gyno had en dat ik me er nie zo druk om moest maken. Ze zei van elke man heb wel klierweefsel. Zelf vind ik dat ik wel gyno heb. Me borst is groter dan die van andere mannen er zit een hard brok achter me tepel van ongveer een kubieke centimeter. Puffy nipples heb ik ook last van.

Maar terug naar de kuur, zou ik me test hoger kunnen zetten in combinatie met arimidex?

Terug
Naar boven