Er zijn evenzeer veel zaken die een cardioloog OOK niet kan vaststellen kerel.
Verder wijs ik gewoon dat je posts vaker de neiging hebben naar de dramatische kant te gaan.
Weet niet of dit komt door jouw gezondsheidsproblemen maar dat stel ik nu eenmaal vast.
Je advies is goed maar de toon van je posts dramatisch.
Omdat vele ziektes evolueren door te late vaststelling. Er sterven ook gemiddeld zeer veel mensen aan een onbekende aandoening of die ze te laat hebben vastgesteld (pas op het einde of na de dood).
Vele van deze dingen gebeuren omdat ze niet meteen een oorzaak vinden voor de klachten en als psychologisch afdoen.
Met mijn ziekte en bij vele anderen is dit ook zo geëvolueerd. Pas na een jaar wisten ze dat er echt iets aan de hand was en voordien werd het als psychologisch aangepraat. Dus heb leren luisteren naar mijn lichaam, dit zonder veronderstellingen of zorgen.
Zonder veronderstellingen en zorgen kan er geen psychologische invloed op je lichaam zijn. Dan blijft er alleen de symptomen over en de lichamelijke oorzaak.
Niet dramatisch dus, maak alleen geen veronderstellingen zonder uitvoerige testen.
Een cardioloog kan al een scan maken van je hart. Ik heb ook een probleem met mijn hartklep, dit is toevallig gevonden bij een medische controle.
---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 16:49 ----------
Dit soort klachten zijn vaak van psychologische aard, vaak met als trigger zo'n ervaring die jij hebt gehad. Je bent je zeg maar te bewust geworden van je hartslag om het héél simpel te stellen.
Wat hebben ze allemaal bekeken destijds?
Klopt, maar aan de hand van zijn verhaal zie je dat er een lichamelijke trigger was zonder verondertselingen dat er iets mis zou gaan. Zover ik kan lezen toch.
Ik quote:
"ik heb vorig jaar een kuurtje gedaan, dboll - sust en in de 6e week ben ik achter in de tuin neergevallen. was in de 4e week van de sust.
Ik lag op bed en ik voelde me in een keer niet goed. en haalde raar en heel snel adem. ik begon steeds sneller te ademen en werd paniekerig. ik liep helemaal rood aan en het leek alsof er een koe op mijn borst zat.
ik ben in paniek eerst het huis boven rond gaan lopen en daarna maar naar beneden gevlucht.
toen ben ik naar buiten gegaan omdat ik het zo ongelofelijk warm had, en werd ook heel licht in mijn benen en ben maar op de tegels gaan liggen omdat ik bijna niet meer kon blijven staan.
na 5 minuten ongeveer moest ik overgeven en trok het geleidelijk weg."
Dus zoals je kan lezen was er een lichamelijke trigger die effect had op de psyche mogelijk. De vraag is dan of de verdere evolutie een gevolg is van een lichamelijke invloed en/of psychisch (paniek).
Anabolen heben invloed op vele functies in het lichaam en elk lichaam is iets meer beinvloedbaar dan een ander. Ook kunnen er al bepaalde lichamelijke 'zwaktes' aanwezig zijn.