AndroidHealthClinic

problemen met kuur

reese

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
444
hallo ik zit midden in me kuur maar voel me er niet lekker bij en wil de kuur ook beeindigen de klachten zijn;steken in me hoofd ??? echt letterlijk een druk en verlaagd libido..Ik ben voor de rest wel tevreden hoor met de kuur alleen het ON gevoel is een beetje te..(wil weer snel OFF gaan)

de kuur is als volgt;

test ent 250 pw
primo 500 pw
nolva week 10

12 weken ik zit nu in week 9...

Alvast bedankt groet

Probeer is een paar dagen rust

• Topic Starter Topic Starter
heb ik al gedaan met trainen maar als ik weer begin komt het weer terug..
wil gewoon snel off gaan maar het zit in je bloed he..

iemand meer info ?

Steken in je hoofd met primo en een vrij lage dosering test e? Dat vind ik toch een beetje vreemd bro.
Bedoel je niet eerder dat je krampen hebt ?
Drink je trouwens genoeg water?

nee zeker geen krampen...gewoon een druk in me kop de volgende dag na een training...
en water drink ik genoeg 1,5-2 liter per dag!

kan ik door alleen nolva te gebruiken weer off gaan ofniet?

druk op je pan, in de zin van hoge bloeddruk?? lijkt me ook vreemd met die doseringen.. zou moeten meevallen.
gezien je toch in week 9 zit zou ik het nog een weekje doortrekken en dan gewoon off..

bloedruk na checken en verder zit het denkik tusse je 2 oren :D beetje psychisch probleem lijkt me

Wat zijn je gains geweest tot nu toe? 1,5-2 liter water is vrij weinig lijkt me! Ik drink alleen al 1,5 tijdens de training.

Wat een gezeik over het wondermiddel water... Tjonge of daarmee alles oplost. Ik drink wel 3,de andere wel 4,pietje 5. Water kan je ook overdrijven en verlies van mineralen veroorzaken. Er bestaat watervergiftiging. 2 liter naast je koffie,thee etc is meer dan zat.

Laatst bewerkt:
bloedruk na checken en verder zit het denkik tusse je 2 oren :D beetje psychisch probleem lijkt me

Idd het is meer pychisch..gains zijn voor de rest goed!
Ik wil gewoon veilig en snel stoppen met de kuur..ik heb trouwens
Ook krampjes(trekjes) in me kaak,glazige ogen je kent het wel..
Is het nu gewoon wachten totdat de primo en test uit me bloed is of
Kan ik het eerder stoppen en het verlies van de gains tot me nemen..

Bedankt,

nee zeker geen krampen...gewoon een druk in me kop de volgende dag na een training...
en water drink ik genoeg 1,5-2 liter per dag!

kan ik door alleen nolva te gebruiken weer off gaan ofniet?

Is niet genoeg! You should know better...

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:29 ----------

Wat een gezeik over het wondermiddel water... Tjonge of daarmee alles oplodt. Ik drink wel 3,de andere wel 4,pietje 5. Water kan je ook overdrijven en verlies van mineralen veroorzaken. Er bestaat watervergiftiging. 2 liter naast je koffie,thee etc is meer dan zat.

Koffie drijft ook weer vocht af?? 1,5 tot 2 liter is te weinig.
Bij een ongetraind iemand word al minimaal 2 liter aangeraden.

True wat betreft afdrijven van mineralen, maar dan hebben we het over heeel wat meer liters. Be there done that met 6 liter per dag.

Wat een gezeik over het wondermiddel water... Tjonge of daarmee alles oplodt. Ik drink wel 3,de andere wel 4,pietje 5. Water kan je ook overdrijven en verlies van mineralen veroorzaken. Er bestaat watervergiftiging. 2 liter naast je koffie,thee etc is meer dan zat.

Met alle respect bro, maar om watervergiftiging te krijgen moet je wel heel erg je best doen.
Zat mensen die in de laatste 1-2 weken van hun wedstrijdvoorbereiding 10 liter drinken zonder probleem.

Hij heeft het over 1,5-2 liter en niet over andere dranken.
Als je daarnaast nog eens 4 flinke koppen thee drink zit je al een litertje hoger wat al een stuk beter klinkt.
Water/vocht zuivert je lichaam dus is erg gezond om veel binnen te krijgen, helemaal met de hoeveelheden kcal die wij wegvreten en de middelen die we nemen die je lichaam ook een tandje harder laten werken.

Drink zelf ook zo'n 2 liter water naast alleen de liter melk op een dag.
Nooit last van krampen of hoofdpijn. Echt nooit.
Kan wel liters meer drinken, maar dat pis je toch gelijk uit, kompleet helder van kleur.
Ik hou altijd mijn urine kleur in de gaten

Vind het water drinken wat sommige doen ook wel over de top zoals Krieltje zegt.
Ieder doet ze ding maar

Laatst bewerkt:
Zou even rust pakken, misschien wat extra magnesium? Sowieso goed tegen de stress en krampen/steken?

Oke dus als ik jullie goed begrijp meer water drinken
Maar dit zit wel goed hoor ik drink gemiddeld al 2 liter water
Plus dan nog water bij de training is ook snel 1 liter en dan nog de rest bv thee
Ranja enz..maar me tepels zijn ook gevoelig..al de klachten
Die ik heb genoemd moetten overgaan met rust en water? :S

Gevoelige tepels zijn niet weg te krijgen met water en rust.
Dit is een teken van gyno door middel van de testosteron die je gebruikt.
Krijg je borstvorming, schijfje achter je tepels, dan is het al tijd om je nolva te gaan gebruiken.

Je kan kijken of je met meer water drinken je beter gaat voelen.
Zo niet, kan je dat uitsluiten en heeft het een andere oorzaak.

Laatst bewerkt:
Oke dus als ik jullie goed begrijp meer water drinken
Maar dit zit wel goed hoor ik drink gemiddeld al 2 liter water
Plus dan nog water bij de training is ook snel 1 liter en dan nog de rest bv thee
Ranja enz..maar me tepels zijn ook gevoelig..al de klachten
Die ik heb genoemd moetten overgaan met rust en water? :S

Je drinkt dus al 3+ liter water dus ik denk niet dat dat het probleem dan is.

Is niet genoeg! You should know better...

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:29 ----------

Koffie drijft ook weer vocht af?? 1,5 tot 2 liter is te weinig.
Bij een ongetraind iemand word al minimaal 2 liter aangeraden.

True wat betreft afdrijven van mineralen, maar dan hebben we het over heeel wat meer liters. Be there done that met 6 liter per dag.

kom op man,2 liter plus alles wat je erbij drinkt aan koffie en thee,en soms flesje fris....get real

Gevoelige tepels zijn niet weg te krijgen met water en rust.
Dit is een teken van gyno door middel van de testosteron die je gebruikt.
Krijg je borstvorming, schijfje achter je tepels, dan is het al tijd om je nolva te gaan gebruiken.

Je kan kijken of je met meer water drinken je beter gaat voelen.
Zo niet, kan je dat uitsluiten en heeft het een andere oorzaak.

Water is het probleem niet dat weet ik zeker!
Dit zijn de klachten ; krampen in kaak (kleine kramp trekjes)gevoelige tepels,
Druk in hoofd en vooral moe!!! Ik voel me net een zombie en kijk wazig uit me ogen..

Bedankt voor degene die meedenken..

Lethargy, neem een paar daagjes rust en evt kleine dosis nolva voor n week.

Terug
Naar boven