Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nakuur is begonnen! volstaat alleen nolvadex jah toch?
dus als ik het goed begrijp nu wachten tot de esther van de primo uit me lichaam is..? en daarna eventueel bloedwaardes laten testen?
Maar de moeheid is het ergst zeker later in de middag en s'avonds...
heb al meedere kuren gehad hiervoor ook met primo maar nooit last van gehad
dat is al een aantal weken..maar de eene dag meer als de andere..
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 20:25 ----------
nakuur is begonnen! volstaat alleen nolvadex jah toch?
dus als ik het goed begrijp nu wachten tot de esther van de primo uit me lichaam is..? en daarna eventueel bloedwaardes laten testen?
Maar de moeheid is het ergst zeker later in de middag en s'avonds...
heb al meedere kuren gehad hiervoor ook met primo maar nooit last van gehad
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht is koffie bij gewoon gebruik geen diureticum, ofwel een uitdrijver van vocht. Kleine diuretische effecten van koffie op het lichaam treden pas op als in korte tijd een grote hoeveelheid cafeïne van minstens 500 milligram wordt ingenomen, door koffie of andere cafeïnehoudende dranken. Alcohol heeft een sterkere vochtafdrijvende werking.
ik ben het wel met kriel eens, ik had paar maanden terug nog iets gepost over hoeveelheid water. Je zit al snel 3+ pd net tijdens het eten 2 flesjes spa op ala .5 L dus al weer 1 liter ,shakes meetellen vaak maak ik ze van 1,5 liter 2 pd als extra plus nog eens alles tussen door.