AndroidHealthClinic

Problemen met meer eten

Pr2bdutch

Cool Novice
Waardering
7
Goedenmiddag ,
Een maat van me sport sinds kort alleen komt niet aan omdat hij te weinig eet.
Nu heb ik gezegd van gewoon meer eten dan krijg je vanzelf honger maar dat helpt niet echt.

Nu is mijn vraag of iemand van jullie ook zo'n probleem had wat hij heeft en wat jullie oplossing was.

Mag,

Meer eten.

Niet zeuren, maar proppen en veel vloeibare voeding naar binnen werken.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zei ookal gewoon door douwen dan komt het vanzelf wel haha

Vooral veel vloeibaar eten. Denk aan chocomel of volle melk met een beetje brinta in een shaker (en eventueel whey/dextrose/pindakaas erbij). Een stevig ontbijt met brood, kaas, spek en ei wil ook wel aantikken :)

Gewoon rustig opvoeren.

Eet hij 2 boterhammen bij de lunch.. neem er de dag erna 2,5 of 3.... hou dat een paar dagen vol en dan ophogen.
Je kan ook overwegen je beleg te verdubbelen. Pindakaas/banaan of pindakaas/kip oid

In plaats van brood kan je wraps nemen of pitta... eet makkelijk weg en zit net wat meer in.

Pak noten of pinda's tussendoor.

Eet vaker witte pasta en basmati rijst ipv aardappelen. valt veel lichter en verteert ook sneller. Krijg je sneller weer trek.

Gebakken eieren met spek en kaas op een boterham of zonder brood.

Avondeten.. satehsaus erbij of een ander sausje.

Post anders gewoon eens wat hij eet. Dat geeft makkelijker tips ook. Maar het is een kwestie van doen.

Wat mij heeft geholpen is de intake zeer nauwkeurig bijhouden en vervolgens een doel stellen qua aantal KCals die ik elke dag MOET eten om langzaam aan te komen (momenteel voor mij 4000 KCal/dag). Zin of geen zin...

Terug
Naar boven