Hey ,
Heb een vraag ivm vetverlies.
Ben m 32 jaar 70kg en zit momenteel door een jaar te bulken aan 20% vet. Ik merk het vooral aan m'n buik daar zit het meeste,
Nu ben ik een 4 weken geleden begonnen met cutten ( eigenlijk te laat voor de zomer. Dat doen we volgend jaar vroeger ).
Ik eet op m'n dagelijkse behoefte van +/- 1850 kcal. Daarbij doen ik 3 x in de week 60min cardio op hartslag van 120-140 . En 3 keer per week BB.
Redelijk zwaar trainen en merk dat ik kracht bijkom.
Ik zal m'n trainingsschema en voedingsschema posten.
Probleem is nu dat ik merk dat m'n buik smaller wordt nl 1 cm per week.
Maar ik val niet echt af in gewicht. Dat zou ideaal moeten zijn omdat ik m'n armen en dergelijke meet die hetzelfde blijven en misschien zelfs lichtjes bijkomen. Maar als ik op de sportschool meet ( de Pelicaan in Maastricht een grote sportschool ) zou ik vetmassa bijkomen en spiermassa afvallen.
Een serieuse tegenvallen voor al het harde werk.
Scheelt er iets aan mijn eten of trainen of aan dat meetapparaat daar.
Het is een weegschaal voor vetmeting.
Ik meet altijd op zondagmorgen ( hetzelfde gegeten ed ).
Wie heeft wat raad ?
Heb een vraag ivm vetverlies.
Ben m 32 jaar 70kg en zit momenteel door een jaar te bulken aan 20% vet. Ik merk het vooral aan m'n buik daar zit het meeste,
Nu ben ik een 4 weken geleden begonnen met cutten ( eigenlijk te laat voor de zomer. Dat doen we volgend jaar vroeger ).
Ik eet op m'n dagelijkse behoefte van +/- 1850 kcal. Daarbij doen ik 3 x in de week 60min cardio op hartslag van 120-140 . En 3 keer per week BB.
Redelijk zwaar trainen en merk dat ik kracht bijkom.
Ik zal m'n trainingsschema en voedingsschema posten.
Probleem is nu dat ik merk dat m'n buik smaller wordt nl 1 cm per week.
Maar ik val niet echt af in gewicht. Dat zou ideaal moeten zijn omdat ik m'n armen en dergelijke meet die hetzelfde blijven en misschien zelfs lichtjes bijkomen. Maar als ik op de sportschool meet ( de Pelicaan in Maastricht een grote sportschool ) zou ik vetmassa bijkomen en spiermassa afvallen.
Een serieuse tegenvallen voor al het harde werk.
Scheelt er iets aan mijn eten of trainen of aan dat meetapparaat daar.
Het is een weegschaal voor vetmeting.
Ik meet altijd op zondagmorgen ( hetzelfde gegeten ed ).
Wie heeft wat raad ?