AndroidHealthClinic

problemen winstrol only kuur

frenko

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
ben alex 24 jaar train al zo'n 5 jaar fanatiek heb een goed voedings schema en ben nu begonnen met winstrol tabs 10 mg van ***** ben nu 2 weken bezig met de kuur 40 mg per dag en heb last van mn buik (links) er zit een kleine verdikking sinds de kuur heb er op zich niet veel last van maar zijn er meer jongens die hier ervaring mee hebben ?

Laatst bewerkt door een moderator:
wat doe je hier gozer,ga naar de dokter bro

En er mogen ook geen namen genoemd worden van UG's.

.

Laatst bewerkt:
Af en toe is een dikke scheet laten kan al helpen, zo niet dan effe naar ome docter :D

Het is goed om je klachten te posten hier.
Maar profesionele hulp kan in dit geval geen kwaad.

laat ons wel even weten hoe het afloopt.

Milt en gal kunnen door verhoogde leverwaarden ook gaan opspelen. Staat weer met elkaar in verband. Dus zou zoals ze hier al zeggen even alles laten checken want als het op gaat zwellen is er iets niet goed.

ben alex 24 jaar train al zo'n 5 jaar fanatiek heb een goed voedings schema en ben nu begonnen met winstrol tabs 10 mg van ***** ben nu 2 weken bezig met de kuur 40 mg per dag en heb last van mn buik (links) er zit een kleine verdikking sinds de kuur heb er op zich niet veel last van maar zijn er meer jongens die hier ervaring mee hebben ?

Ik zou ff langs de dokter gaan.... opzwellingen van lichaams onderdelen ipv van spieren lijkt mij niet helemaal gezond.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties toch maar even bij de dokter geweest zijn mn buikspieren
gelukkig.
ben nu al bijna weer een weekje gestopt is het verstandig om deze kuur af te maken (nog vier weken ) of te stoppen en over een half jaar een volledige 6 weken kuur te pakken

Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties toch maar even bij de dokter geweest zijn mn buikspieren
gelukkig.
ben nu al bijna weer een weekje gestopt is het verstandig om deze kuur af te maken (nog vier weken ) of te stoppen en over een half een volledige 6 weken kuur te pakken

Was een begin van je sixpack zeker :D

helemaal niet gaan kuren, ga lekker trainen en hou je voeding goed i/d gaten.

mocht je er serieus over denken toch te gaan kuren,lees je dan goed in
over de voor en de nadelen

denk niet zoals jan en alleman dat een kuur een wondermiddel is.

je moet je voeding en training perfect in orde hebben om een goed resultaat te behalen(houden).

nou six pack heb ik eigelijk al maar niet zo overdreven aan de zijkanten zeg maar.
wou de kuur afmaken omdat ik nu al ruim een jaar bijna niks meer aan kom weeg zo'n 89 kg nu en omdat ik er zo lekker op train

wat heeft die dokter gedaan? bloedtest? of enkel ff snel gekeken? zijn je klachten nu weg?

Je bent al een week gestopt zeg je, heb je iest als een nakuur?

heb een bloedtest en urinetest gedaan was allemaal goed had er ook geen pijn in.
heb als nakuur Nolvadex

Ik heb nergens last van, zal wel van iets anders zijn..

Terug
Naar boven