MuscleMeat

prof bb'er worden

boforli

Huge Freak
Waardering
310
wat moet ik allemaal doen om een pro bb'er te worden??
ik zou het profmileu in willen gaan ,moet ik dan n personaltrainer ,sponsor....zoeken??Waar moet ik mee beginnen?

Het eerste wat je moet doen is wakker worden:D

Gestructureerd eten, trainen en spuiten... AAS, GH, Slin, ........
Discipline
Je kan andere pro's, trainers, guru's .... opzoeken...

Je moet je ermee neerleggen dat je vaak met je leven aan het spelen bent.

Gestructureerd eten, trainen en spuiten... AAS, GH, Slin, ........
Discipline
Je kan andere pro's, trainers, guru's .... opzoeken...

Je moet je ermee neerleggen dat je vaak met je leven aan het spelen bent.

... en hopen dat je naast al deze dingen ook nog eens een one in a million bevoorrechte genetische freak bent.

Maar als dat je doel, ga er voor en laat niet je niet afleiden door mensen die zeggen it can't be done.
Maak een heel duidelijk stappen plan en go for it!

Waarom zegt altijd iedereen dat het onmogelijk is :shake: Ik ben het totaal met sportfood eens. Niet laten afleiden gewoon je droom volgen en kijken hoever je komt. Wie weet behoor je straks tot de top. Je weet maar nooit!

Suc6

eerste wat je moet doen is voor 400 euro p/maand aan supps bij sportfood kopen, kom je iig vast een heel eind :D

24 hours, 7 days a week met de sport bezig zijn. Rust, eten, training optimaal. Goede begeleiding kan helpvol zijn. Veel geduld, jaren lange toewijding. En ook nog het juiste genenpakket.

Succes!

Ik zou zeggen zoek een begeleider die je kan helpen met voeding en training zodat dat je gaat scoren op nationale amateur wedstrijden daar moet je in ieder geval beginnen.

Als je daar goed genoeg scoort heb je kans dat een sponsor zich aanmeld bij je.

je moet natuurlijk wel eerst iets laten zien en potentie hebben zodat ze hun naam aan je willen verbinden.

Maar begin bij het begin...

Pro bb'ers bestaan niet. Het zijn allemaal amateurs. Alleen worden sommigen betaald om net te doen alsof ze pro bb'ers zijn. Het is één groot luchtkasteel. Zelfs de spieren zijn nep!

Jij bent ook echt een aanwinst voor het board he?

Ok sorry, die opmerking was een beetje balorig.

On topic: ik denk dat je een kruiwagen nodig hebt. Of meerdere. Je moet opgemerkt worden en hoog geplaatst worden om prof te kunnen worden. Eten, trainen, etc, dat moet op orde zijn. Maar je bent ook van mensen afhankelijk. Goede relaties opbouwen met IFBB-mensen/juryleden etc. zal ook helpen. Ook je persoonlijkheid en contacten spelen dus mee.

(ik weet dit natuurlijk niet uit ervaring in bb, maar zo werkt het overal)

???

en als dan eens iemand met echt goeien genen het vraagt, zeg je dat ook?

Btw, misschien heeft boforli wel echt goeie genen.

Met alleen goeie genen ben je er ook nog niet!
En zijn foto album is nog leeg;)
En als je echt pro wil worden dan stel je dit soort vragen niet, maar dan weet je al hoe en wat.
Je hebt immers denkers en doeners.

met al deze tips zijn we binnen de kortste tijd allemaal pro's!!!!!

watch out cutler :cool:

wat moet ik allemaal doen om een pro bb'er te worden??
ik zou het profmileu in willen gaan ,moet ik dan n personaltrainer ,sponsor....zoeken??Waar moet ik mee beginnen?
Laat je eens bekijken door een bekende begeleider. Die kan meteen zeggen of je ooit uberhaupt prof kan worden. Want je moet namelijk een genetische basis hebben die dat toelaat. Kan je wel reacties krijgen van alles is mogelijk , maar dat is onzin. Prof worden vereist enorm goede genen en als je die niet hebt maak je jezelf wat wijs.

• Topic Starter Topic Starter
Kuren vind ik niet erg,heb ik ervoor over(heb al enkele kuren gehad trouwens),bb'ing is my way of life ,ik denk aan niks anders ,eten ,rusten trainen...
Admiin waar kan ik zo'n begeleider vinden?? in de gymzaal ofwaar?ik train thuis dus weet niet precies wat er daar allemaal gebeurt en rondhangt

Wat zijn je stats?

je bent een belg niet?....

Terug
Naar boven