XXL Nutrition

prof bb'er worden

Laat je eens bekijken door een bekende begeleider. Die kan meteen zeggen of je ooit uberhaupt prof kan worden. Want je moet namelijk een genetische basis hebben die dat toelaat. Kan je wel reacties krijgen van alles is mogelijk , maar dat is onzin. Prof worden vereist enorm goede genen en als je die niet hebt maak je jezelf wat wijs.

Ja, want de begeleiders die een jonge Flex Wheeler, David Henry of Dexter Jackson zagen dachten meteen van "hey,. die jongen kan pro worden!".

Dat van die genetische basis is leuk en aardig, maar als je loopt te k*tten, dan is het moeilijk iemands potentie goed te beoordelen. Ik denk toch dat zo'n begeleider eerst een tijdje met je gewerkt moet hebben om zo'n uitspraak te doen....tenzij je al een fysiek hebt van een Marvin Nagelbloem op 22-jarige leeftijd op het moment dat je naar zo'n begeleider stapt. Dan is het niet zo moeilijk meer natuurlijk.

95kg ,10percent bf ongeveer ,1m80

Om prof te worden moet er
a) nog zo een 20kg zuivere spiermassa bij (mag nog altijd meer natuurlijk).
b) je vet% niet te hoog laten oplopen
c)je voeding moet voor 200% in orde zijn
d)evenals je supplementen een AAS, enz...
e)eerst een miljoen van de bank halen en in je lichaam pompen.

:rolleyes: bullshizzle

Visa in je reet steken :p

Met 115 kg 10% Pro worden? :roflol: Was dat maar waar, dat hoefde ik slechts 7 cm korter te zijn en 10 kg lichter.

Maar zonder dollen, als jij er een gooi naar wilt doen moet je bereid zijn je leven in de weegschaal te gooien, zowel qua beleving als gezondheid.

Àlles moet maximaal optimaal zijn, je genen, je voeding, omgeving, instelling, toegangelijkheid tot goede AS. En hoe gek dat ook klinkt, ook je denkvermogen. Want Pro bodybuilding zijn toch echt hersenen voor nodig. De goeroe's zijn alsware de enigeeers van jou lichaam en ook jij moet veel kennis hebben en kunnen waarnemen wat er in je lichaam omgaat. Zij moeten er immers perfect van op de hoogte worden gesteld.

Top Bodybuilding is èèn van de zwaarste sporten op aarde, je kunt niet simpel weg zomaar genieten, want bodybuilding is een 24 uurs per dag sport.

In feite is het isolatie en afhankelijkheid, je moet er een echte einzelganger voor zijn op sommige momenten. Zwaar respect heb ik voor Pro's, zou er zelf nooit toe in staat zijn.

waarom??ben jij n begeleider?

95kg ,10percent bf ongeveer ,1m80
Puur uit nieuwsgierigheid, ik geef mensen inderdaad adviezen wat betreft training/voeding. Maar alleen de mensen die bij mij trainen, en geen pre-contest voorbereiding. Meer gericht op probleemjongeren :)

Succes anyway, doe je best..

Met 115 kg 10% Pro worden? :roflol: Was dat maar waar, dat hoefde ik slechts 7 cm korter te zijn en 10 kg lichter.

Maar zonder dollen, als jij er een gooi naar wilt doen moet je bereid zijn je leven in de weegschaal te gooien, zowel qua beleving als gezondheid.

Àlles moet maximaal optimaal zijn, je genen, je voeding, omgeving, instelling, toegangelijkheid tot goede AS. En hoe gek dat ook klinkt, ook je denkvermogen. Want Pro bodybuilding zijn toch echt hersenen voor nodig. De goeroe's zijn alsware de enigeeers van jou lichaam en ook jij moet veel kennis hebben en kunnen waarnemen wat er in je lichaam omgaat. Zij moeten er immers perfect van op de hoogte worden gesteld.

Top Bodybuilding is èèn van de zwaarste sporten op aarde, je kunt niet simpel weg zomaar genieten, want bodybuilding is een 24 uurs per dag sport.

In feite is het isolatie en afhankelijkheid, je moet er een echte einzelganger voor zijn op sommige momenten. Zwaar respect heb ik voor Pro's, zou er zelf nooit toe in staat zijn.

wehehe probeert eens :cool: (je stats)

... en hopen dat je naast al deze dingen ook nog eens een one in a million bevoorrechte genetische freak bent.

Maar als dat je doel, ga er voor en laat niet je niet afleiden door mensen die zeggen it can't be done.
Maak een heel duidelijk stappen plan en go for it!

Wat kan een genetische freak ?.....

• Topic Starter Topic Starter
ok,bedankt voor de serieuze reacties, maar waar kan ik zo'n begeleider vinden??

Waarom wil je prof worden????
Kijk het is niet zo dat je dan achterover kan gaan zitten....en alleen trainen en goed op je voeding enzo letten...
Je moet ook nog gewoon WERKEN.
Iedereen wil tegenwoordig prof worden en denkt dat ook zo te kunnen maar wat denk je dat het kost???

Dus daarom mijn vraag waarom en hoe wil je het gaan betalen???

ff offtopic.. mooie foto's heb je op je site Mascha!

Kijk het is niet zo dat je dan achterover kan gaan zitten....en alleen trainen en goed op je voeding enzo letten...
Iedereen wil tegenwoordig prof worden en denkt dat ook zo te kunnen maar wat denk je dat het kost???

ja,werken hoort erbij ,uiteraard ,tenzij je n paar miljoen reeds verdiend hebt aan titels. Kan je me s zeggen waar ik zo 'n begelider kan vinden?

@ bengelbengel, thx voor het compliment :)

Een begeleider.... heb je nu al een begleider?? Uiteraard zijn er verschillende.... (Ruud, Rinus, John, etc etc en ikke zei de gek hahahha) en welke wedstrijden heb je inmiddels gedaan???

@ bengelbengel, thx voor het compliment :)

Een begeleider.... heb je nu al een begleider?? Uiteraard zijn er verschillende.... (Ruud, Rinus, John, etc etc en ikke zei de gek hahahha) en welke wedstrijden heb je inmiddels gedaan???

waarom prof worden?waarom ben jij prof geworden? ik denk dat iederen voor dezelfde reden prof wilt worden...
Ik heb al 3 keer gevraagd waar ik n begeleider kan vinden,dus wat denk je?heb ik er 1 of niet :rolleyes:
Ik heb nog geen enkele wedstrijd gedraaid....

Waarom iemand prof wilt worden is simpel. Omdat het gewoon de ****ing mooiste sport is die er bestaat :D En als je daar dan nog je geld mee zou kunnen verdienen zou nog mooier zijn.

Klinkt alsof je wil dat je er niet meer profs bijkomen?

Of zijn alle profs miljonairs?

Mascha is realistisch, bro.

Terug
Naar boven