ik ook/...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het tegen 'Bascross'.
weet ik,ik bedoel maar...
foto's zullen nog wel komen, zo snel mogelijk
Klinkt alsof je wil dat je er niet meer profs bijkomen?
Of zijn alle profs miljonairs?

Jij denkt dat het aan hen niet te zien was? Het gaat vooral om skeletbouw, vorm van het lichaam, symmetrie, ... en verder kan men wel deels zien aan de bestaande spier en vetmassa hoe het potentieel is. En ja dan moet je natuurlijk wel een goeie hebben, mensen die ervaring hebben met beginners en profs.Ja, want de begeleiders die een jonge Flex Wheeler, David Henry of Dexter Jackson zagen dachten meteen van "hey,. die jongen kan pro worden!".
Oke nog geen enkele wedstrijd gedaan en dan prof willen worden.... tenminste denken dat je prof kan worden, knap heel knap.
Maar goed ik kan je wel namen geven hoor maar je kan die gasten waarschijnlijk niet eens voor een week betalen.... laat staan voor je hele voorbereiding voor een wedstrijd. Tevens om prof teworden zal je toch eerst internationaal moeten scoren dusssss..
Waarom ik prof ben geworden omdat ik twee keer wereld kampioen ben geweest en voor mij dit een logische stap was. en verder op amateur gebied niet hoger kon komen...
Tevens heb ik een eigen bedrijf dus voor mij is het allemaal iets makkelijker qua geld en vrij krijgen..
Tevens als je een sponsor vind dan betalen ze 99 keer van de 100 keer alleen je supplementen en verder niets...
Ok dan ve begeleiders.... de prijzen van een begeleiding van 12 weken
liggen tussen de 3000 en de 7000 en dan heb je dus nog niets... geen sups niets.....en dan heb ik het alleen over de begeleiding van je voeding...
Ga nou eerst eens een wedstrijd draaien.... misschien vind je het wel helemaal niets.... of krijg je een giga afknapper wat dieeten inhoudt.
Destemeer profs des te bester maar heyyyyy laten we wel realistisch zijn ik kan ook roepen dat ik op wimbeldon wil staan maar als ik nog nooit getennist heb.....jullie begrijpen wel wat ik bedoel.......

Ik vraag maar 2000, kom je nu bij mij trainen?![]()
Ahh toe...............![]()

liggen tussen de 3000 en de 7000 en dan heb je dus nog niets... geen sups niets.....en dan heb ik het alleen over de begeleiding van je voeding...
Oke nog geen enkele wedstrijd gedaan en dan prof willen worden.... tenminste denken dat je prof kan worden, knap heel knap.
Maar goed ik kan je wel namen geven hoor maar je kan die gasten waarschijnlijk niet eens voor een week betalen.... laat staan voor je hele voorbereiding voor een wedstrijd. Tevens om prof teworden zal je toch eerst internationaal moeten scoren dusssss..
Waarom ik prof ben geworden omdat ik twee keer wereld kampioen ben geweest en voor mij dit een logische stap was. en verder op amateur gebied niet hoger kon komen...
Tevens heb ik een eigen bedrijf dus voor mij is het allemaal iets makkelijker qua geld en vrij krijgen..
Tevens als je een sponsor vind dan betalen ze 99 keer van de 100 keer alleen je supplementen en verder niets...
Ga nou eerst eens een wedstrijd draaien.... misschien vind je het wel helemaal niets.... of krijg je een giga afknapper wat dieeten inhoudt.
Destemeer profs des te bester maar heyyyyy laten we wel realistisch zijn ik kan ook roepen dat ik op wimbeldon wil staan maar als ik nog nooit getennist heb.....jullie begrijpen wel wat ik bedoel.......
Ik denk dat je ook 1st maar is goed moet nadenken en ipv je home gym maar is naar n echte sportschool moet gaan.. En prof worden dat is niet voor iedereen bedoeld.. Ik weet wel 1 iemand van dit forum Ene DIE LANGE !! die zou gwn prof moeten worden en met 150kg droog op het podium gaan staan HAHA suc 6 met je Prof carriere..
ten eerste is mijn homegym even uitgebreid als een sportschool jongen.(machines,dumbbells ....)
ten tweede ,je hebt mij nog nooit gezien dus kan je daar ook niet over oordelen
ten derde heb ik tenminste een doel ,heb jij dat ook?
Wat doen die voedingsbegeleiders eigenlijk? Alleen de voeding afstemmen op zoveel mogelijk spiergroei? Sommige profs eten geen groente en fruit, voor zo'n advies ga je toch geen duizenden euro's betalen?