eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dat een beetje betrouwbaar dat Amazon? Ik wil dat boek kopen van: Triple H - Making Of The Game.
Bij BOL.com istie €22,40 en bij Amazon istie $17,16
Dat scheelt wel aardig wat![]()
Heb net
Serious Strength Training (Tudor Bompa)
Amazon.com: Serious Strength Training: Books: Tudor O. Bompa,Mauro Di Pasquale,Lorenzo Cornacchia
$13.57
En
Target Bodybuilding
Amazon.com: Target Bodybuilding: Books: Per A. Tesch
$12.21
besteld bij Amazon
Met een dollar die rond een alltime low zweeft is het bestellen van boeken uit de USA zeer goedkoop geworden. Ik heb nog een beetje vergeleken met Europese sites maar zelfs met verzending en eventuele naheffing (6% over boeken) zijn die boeken op Amazon nog een stuk goedkoper.
]
] heheHoe staat de dollar tegenover de euro? 1 euro= hoeveel dollar?
Je kan altijd nog Amazon UK proberen bij sommige boeken, daar zijn de verzendkosten al een stuk lager.

Maar daar betaal je toch in ponden en niet in dollars
Hoeveel zullen de verzendkosten ongeveer uitkomen voor een pakketje uit de US? Staat namelijk wel interessant goedkoop spul op Amazon.com.
Same here. Betaalde mooi evenveel als wanneer ik ze hier had gekocht. plus weken op moeten wachten, eerste en meteen laatste keer.Wou ik nu ook eens vragen. Heb wel eens wat supplementen besteld in amerika redelijk goedkoop dacht ik todat de overige kosten erbij kwamen.