MuscleMeat

Profiteren van de lage dollar, boeken bestellen in de USA

Mega bump, maar wel mega de moeite waard weer! Ik ben nu hier in de VS vanalles online aan het kopen, en dat heeft nu écht veel voordelen:
* geen belasting (al is die hier in Bama maar 9%)
* superlage of zelfs geen verzendkosten
* geen naheffing
* een zwakke dollar / sterke euro

• Topic Starter Topic Starter
Je kan altijd nog Amazon UK proberen bij sommige boeken, daar zijn de verzendkosten al een stuk lager.

Heb net

Serious Strength Training (Tudor Bompa)

Amazon.com: Serious Strength Training: Books: Tudor O. Bompa,Mauro Di Pasquale,Lorenzo Cornacchia

$13.57

En

Target Bodybuilding

Amazon.com: Target Bodybuilding: Books: Per A. Tesch

$12.21

besteld bij Amazon

Met een dollar die rond een alltime low zweeft is het bestellen van boeken uit de USA zeer goedkoop geworden. Ik heb nog een beetje vergeleken met Europese sites maar zelfs met verzending en eventuele naheffing (6% over boeken) zijn die boeken op Amazon nog een stuk goedkoper.

Hoe staat de dollar tegenover de euro? 1 euro= hoeveel dollar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je een actuele stand, die ook bijgewerkt wordt iedere dag.

Even wachten tot het terug op niveau van December is dus :)

Meestal niet de moeite waard, dollar kan ook weer terug gaan naar het niveau van oktober. Huidige koers is prima om in te kopen.

Nice, maar heb voor de eerste maanden weer genoeg boeken om volledig door te lezen [waaronder anabolics 2004 die ik niet zo makkelijk vind :p]
Ik zal er zeker nog gebruik van gaan maken als ik deze boeken uit heb.

[mocht je de gekochte boeken verkopen voor een vriendenprijsje wil ik ze nu ook wel hebben.... ;)] hehe

maar denk niet dat de USA daar ooit mee instemt :D

Ze hebben niks te zeggen. Ze roepen dit zelf over hun af, du smoet je ook maar op de blaren zitten. En willen ze meedoen met de wereldeconomie, zullen ze de euro op den duur echt wel moeten accepteren.

Net maar even voor de prijs van 5 USA bladen 3 jaar abbo's genomen op diverse bladen. Duurt wel even voordat de abonnementen gaan lopen maar als je regelmatig USA mags koopt is online een jaar abonnement aanschaffen een aanrader.

Je kan altijd nog Amazon UK proberen bij sommige boeken, daar zijn de verzendkosten al een stuk lager.

Maar daar betaal je toch in ponden en niet in dollars ???

Hoeveel zullen de verzendkosten ongeveer uitkomen voor een pakketje uit de US? Staat namelijk wel interessant goedkoop spul op Amazon.com.

Maar daar betaal je toch in ponden en niet in dollars ???

Hoeveel zullen de verzendkosten ongeveer uitkomen voor een pakketje uit de US? Staat namelijk wel interessant goedkoop spul op Amazon.com.

Wou ik nu ook eens vragen. Heb wel eens wat supps besteld in amerika redelijk goedkoop dacht ik todat de overige kosten erbij kwamen.

De verzendkosten hangen af van de verzender uiteraard. Op amazon betaal je voor standard international shipping 4,49$ per verzending + 4,49$ per boek. 1 boek verzenden kost dus 8,98$, 2 boeken verzenden kost 13,47$ enzovoort.

Ik heb al gemerkt dat het er vaak op neerkomt dat je gewoon de prijs van het boek in dollar kunt nemen, dat is ongeveer het bedrag dat je uiteindelijk in euros betaalt voor boek + verzending.
BV.: op Aasgaardco.com heb ik pas Starting Strength besteld. 24,95$ voor het boek + 10,45$ verzending = 35,40$ = 25,12€

Het boek wat ik wilde kopen komt zo uiteindelijk even duur uit als in de boekhandel :D

Ze hebben wel de CoC grippers op amazon.com, die kosten aan verzenden 6 dollar per item + 9 per pakketje. Maar komt er dan ook nog niet eens 19% BTW bij als je het laat opsturen + douane kosten?

Wou ik nu ook eens vragen. Heb wel eens wat supplementen besteld in amerika redelijk goedkoop dacht ik todat de overige kosten erbij kwamen.
Same here. Betaalde mooi evenveel als wanneer ik ze hier had gekocht. plus weken op moeten wachten, eerste en meteen laatste keer.

Met boeken echter nooit problemen ondervonden.

Zojuist twee boeken gekocht bij amazon.com:

Arnold - The Education of a Bodybuilder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
West Coast Bodybuilding Scene: The Golden Era
51JD4A1EH0L._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

Te samen voor 28 euro. Voor onder de kerstboom :D

Boeken boeken?????
Reisje usa lekker cheap dingen kopen.
Auto importeren.
Supps.
enz enz.
Wel iets meer invoerrechten maar het scheelt nog steeds

Terug
Naar boven